Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Algoritmy pro umělou inteligenci
Petrželka, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá algoritmy používanými v oblasti umělé inteligence, konkrétně se jedná o algoritmy popsané v knize Artificial Inteligence: A Modern Approach autorů Russela a Norviga a jejich implementaci v jazyce Squeak Smalltalk. Je kladen důraz na objektově orientovaný přístup, který vyplývá z podstaty jazyka Smalltalk. Zdrojem jsou kromě popisů algoritmů v pseudokódu přímo v knize také existující implementace v jazycích Lisp, Python a Java. Tato práce se věnuje algoritmům pro práci s inteligentními agenty a prostředími pro simulaci těchto agentů, prohledávání stavového prostoru, hraní her, plánování, logice, pravděpodobnosti a učení.
Umělá inteligence pro hraní her
Neřád, Václav ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá umělou inteligencí a jednotlivými metodami, které jsou v umělé inteligenci používány pro řešení problému a speciálně hraní her. Vybrané metody jsou poté využity při implementaci bota pro hru Ants v soutěži AI challenge.
Přesmyk závislosti: nahrazování užívání drog hraním počítačových her očima uživatelů
Daňková, Marie ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Janíková, Barbara (oponent)
v čj Východiska Problém přesmyku z látkové závislosti na jinou látkovou závislost je známý jev. Jakým způsobem je očima respondentů vnímám přesmyk z látkové závislosti na hraní počítačových her? Zkoumání problematiky nahrazování užívání drog a proces přesmyku, důvody, mechanismy a okolnosti přesmyku ze subjektivního pohledu uživatelů. Formulace cílů, metodologie, výzkumný soubor Byl proveden kvalitativní výzkum. Rozhovory vedené formou narativní analýzy, doplněné o semistrukturovaný rozhovor. Výzkumný soubor se skládal ze smíšeného vzorku pěti respondentů s pozitivní látkovou závislostí, jež nebyla podmíněna aktivním trváním, a současně zkušeností s hraním počítačových her, jež nemuselo splňovat kritéria závislosti. Otázky směřovaly k pochopení procesu přesmyku z látkové závislosti na počítačové hry pohledem uživatelů. Hlavní výsledky Respondenti nalezli shodné projevy při hraní počítačových her jako při látkové závislosti. Oproti látkové závislosti přesmyk na počítačové hry vnímali s menším nadhledem. Jednotlivé fáze přesmyku se nepodařilo popsat, protože se jedná o proces postupný, který si respondenti dlouhou dobu ani s přesmykem nespojovali. Respondenti, kteří si prošli jakýmkoli způsobem léčby udávali malou edukaci o problému přesmyku z látkové závislosti na nelátkové procesy, naopak...
Závislostní chování na internetu u dětí umístěných v dětském domově
Cermanová, Kamila ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Barták, Miroslav (oponent)
Východiska: Doposud nebyl v ČR proveden výzkum mezi dětmi z dětských domovů, který by mapoval jejich vztah k návykovým látkám a možné riziko vzniku závislosti na internetu, i když tyto děti jsou ohroženou skupinou, na kterou se zaměřuje spousta státních institucí a pomáhajících profesí. Cíl: Cílem bylo zjistit prevalenci závislostního chování na internetu u dětí v dětském domově, zmapovat, jaký časový charakter závislostního chování vykazují a které aplikace na internetu navštěvují nejčastěji. Získaná data byla srovnána se získanými daty z ESPAD 2015 a Národního výzkumu užívání návykových látek 2016. Získaná data byla využita k analýze, jak moc se děti, kterým byla nařízena ústavní výchova, liší v užívání návykových látek, internetu a dalších komunikačních technologií od dětí, které žijí v rodinném prostředí. Metodika: Získaná dotazníková data byla podrobena popisným statistickým metodám. Výsledky jednotlivých dotazníkových otázek byly číselně vyjádřeny, následně graficky prezentovány a okomentovány vzhledem k teoretickým východiskům. Jednotlivá data jsou určena jako východiska pro potvrzení, či vyvrácení stanovených výzkumných hypotéz a zodpovězení výzkumných otázek. Výzkum se zaměřuje na děti v dětských domovech, které odpovídaly na otázky v dotazníku, který byl vytvořen z otázek studie ESPAD...
Chronologická historie časopisů Level a Score
Möwald, Jaromír ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kučera, Štěpán (oponent)
Práce se zabývá doposud málo probádaným odvětvím historie českých herních časopisů Level a Score, které vycházely (a vychází) v průběhu let 1994 až 2010. Na školské půdě se zatím nikdo nepokusil analyzovat jejich postavení na trhu, příčiny eventuálního konce a příčiny úspěchu. Má práce si dává za cíl určit příčiny úspěchu těchto dvou časopisů, kontaktovat ty osoby, které se na produkci jednotlivých časopisů podílely, provést s nimi hloubkové rozhovory na téma jejich práce a celkového fungování časopisů, rozebrat konkrétní příčiny eventuelního pádu jednotlivých periodik z dostupných zdrojů a vysvětlit, proč se časopisy na českém trhu udržely až do dnešních dní. Výsledkem by měl být strukturovaný přehled obou periodik, jejich zasazení na časové ose a zajímavý vhled do jejich fungování.
Umělá inteligence pro hraní her
Neřád, Václav ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá umělou inteligencí a jednotlivými metodami, které jsou v umělé inteligenci používány pro řešení problému a speciálně hraní her. Vybrané metody jsou poté využity při implementaci bota pro hru Ants v soutěži AI challenge.
Algoritmy pro umělou inteligenci
Petrželka, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá algoritmy používanými v oblasti umělé inteligence, konkrétně se jedná o algoritmy popsané v knize Artificial Inteligence: A Modern Approach autorů Russela a Norviga a jejich implementaci v jazyce Squeak Smalltalk. Je kladen důraz na objektově orientovaný přístup, který vyplývá z podstaty jazyka Smalltalk. Zdrojem jsou kromě popisů algoritmů v pseudokódu přímo v knize také existující implementace v jazycích Lisp, Python a Java. Tato práce se věnuje algoritmům pro práci s inteligentními agenty a prostředími pro simulaci těchto agentů, prohledávání stavového prostoru, hraní her, plánování, logice, pravděpodobnosti a učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.