Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza volební kampaně Bernieho Sanderse v prezidentských primárních volbách Demokratické strany v roce 2020
Shugaová, Jana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou volební kampaně Bernieho Sanderse v amerických prezidentských primárkách v roce 2020. Cílem případové studie je pomocí kvalitativní analýzy několika komunikačních nástrojů určit, zda kampaň cílila na mladé voliče, a pokud tomu tak je, zda v komunikaci mířící na tuto skupina kampaň pracovala s tématem demokratického socialismu. V první části práce je popsán volební systém Spojených států, a jak jeho fungování ovlivňuje cíle a specifika marketingové komunikace ve volebních kampaních. Dále se práce věnuje osobnosti Bernieho Sanderse a mapuje jeho politickou kariéru od počátků v politickém aktivismu a komunální politice až po vzestup mezi nejvýraznější osobnosti Demokratické strany a první prezidentskou volební kampaň v roce 2016. Ve druhé polovině se práce věnuje analýze vybraných komunikačních nástrojů Sandersovy kampaně v roce 2020 a sleduje, zda tato kampaň cílila na mladé voliče do třiceti let a zda v komunikaci směřované k této skupině voličů kampaň akcentovala myšlenku demokratického socialismu.
Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010
Pavlů, Ondřej ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010" se zaměřuje na popsání pojmu negativní politická kampaň v historicko-teoretickém kontextu a následně jej uvádí v českém prostředí na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010. Na základě primární literatury je negativní kampaň definována a následně jsou popsány její rané projevy ve Spojených státech amerických a Velké Británii, důvody pro její využití, taktické funkce, využívané techniky, rizika s využitím spojené a rovněž akademické výzkumy, které ji examinují. Ve druhé části je popsán kontext rozvoje negativní kampaně a historie jejího využití v České republice a detailně jsou pak její projevy popsány v konkrétní případové studii z voleb do PSP ČR v roce 2010.
Political marketing and Slovak political parties (The early parliamentary elections in 2012)
Zubová, Lívia ; Říha, David (vedoucí práce) ; Slobodník, Radovan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím na Slovensku v období před předčasnými volbami do Národní rady Slovenské republiky v roce 2012. Po úvodní charakteristice tohoto pojmu a objasnení politické situace v předvolebním období práce následně analyzuje jednotlivé volební kampaně vybraných politických stran. Cílem analýzy je zjistiť, zda a do jaké míry strany splňují podmínky marketingově orientované strany.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.