Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finančního zdraví vybraného podniku pomocí analýz okolí podniku a finanční analýzy. V teoretické části práce je zpracován literární přehled k dané problematice, dle něhož je v části praktické provedena interní a externí analýza okolí podniku, SWOT analýza a finanční analýza. Na základě poznatků z jednotlivých analýz jsou nakonec zhodnoceny jejich výsledky a navrhnuta možná řešení finanční situace podniku.
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Činnost státu a nestátních neziskových organizací v oblasti pracovní migrace v době ekonomické krize
Fialová, Marcela ; Muhič Dizdarevič, Selma (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Diplomová práce mapuje aktuální postavení pracovních migrantů v České republice, instituce státu a nestátní neziskové organizace působící v oblasti pracovní migrace a jejich vzájemný vztah. Podstatou celé práce je výzkum, který se zabývá tím, jak se v činnosti a vztahu státu a nestátních neziskových organizací projevily dopady ekonomické krize. Výzkum je založen na kombinaci několika kvalitativních výzkumných metod.
Činnost státu a nestátních neziskových organizací v oblasti pracovní migrace v době ekonomické krize
Fialová, Marcela ; Muhič Dizdarevič, Selma (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Diplomová práce mapuje aktuální postavení pracovních migrantů v České republice, instituce státu a nestátní neziskové organizace působící v oblasti pracovní migrace a jejich vzájemný vztah. Podstatou celé práce je výzkum, který se zabývá tím, jak se v činnosti a vztahu státu a nestátních neziskových organizací projevily dopady ekonomické krize. Výzkum je založen na kombinaci několika kvalitativních výzkumných metod.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finančního zdraví vybraného podniku pomocí analýz okolí podniku a finanční analýzy. V teoretické části práce je zpracován literární přehled k dané problematice, dle něhož je v části praktické provedena interní a externí analýza okolí podniku, SWOT analýza a finanční analýza. Na základě poznatků z jednotlivých analýz jsou nakonec zhodnoceny jejich výsledky a navrhnuta možná řešení finanční situace podniku.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
Vliv finanční krize v letech 2008 až 2012 na českou a slovenskou ekonomiku, odlišnosti, zvláštnosti, specifika
Droppa, Petr ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Ševčíková, Michaela (oponent)
Práce analyzuje vývoj vybraných makroekonomických ukazatelů České a Slovenské republiky v období 2006 až 2012. V tomto období vypukla světová finanční krize a Slovensko vstupem do měnové unie přišlo o nástroje autonomní kurzové a měnové politiky. Práce přináší srovnání stavu české a slovenské ekonomiky v období před krizí, v období krize a v letech po odeznění krize. Také se věnuje vlivu společné měny na vývoj slovenské ekonomiky. Po spojení dílčích výsledků z analytické části jsem dospěl k závěru, že Slovenská republika si prošla hlavním obdobím krize, tedy rokem 2009, kvůli vstupu do měnové unie, hůře než ekonomika česká, avšak v následném období nemělo euro žádný výrazný vliv.
Komparace ekonomik Finska a Švédska v kontextu hospodářské krize od roku 2008 do roku 2012
Štěpánek, Martin ; Karpová, Eva (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Cílem práce je na základě statistických dat analyzovat a porovnat vývoj ekonomiky Finska a Švédska, zejména v kontextu současné hospodářské krize. První kapitola má seznámit čtenáře se základní charakteristikou obou ekonomik a jejich vývojem do roku 2008. Druhá kapitola již sleduje vývoj ekonomik od začátku ekonomické krize až do současnosti. Kapitola je rozčleněna do dílčích podkapitol, které se postupně zabývají jednotlivými ekonomickými indikátory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.