Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most na silnici I/11
Jedlička, Martin ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním přes potok Neborůvka a přilehlé údolí. Tento most je součástí přeložky silnice I. třídy I/11. Byly vypracovány tři předběžné trámové varianty řešení. K dalšímu výpočtu byla zvolena dvoutrámová varianta. K této variantě byl zhotoven statický posudek v souladu s evropskými normami. Byl zde také zohledněn vliv postupné výstavby. Konstrukce bude betonována na pevné skruži. Pro výpočet byl použit program Midas Civil a Dlubal RSTAB. Dále byla zpracována výkresová dokumentace této varianty spolu s postupem výstavby a vizualizací.
Ocelová konstrukce silničního mostu
Kloda, Petr ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh spřaženého ocelobetonového silničního mostu pro silnici I. třídy v Ostravě. Součástí návrhu je variantní řešení mostu pro teoretická rozpětí 44 m + 55 m + 44 m. Celkové rozpětí mostu je tedy 143 m. Předběžný statický výpočet porovnává dvě varianty nosné ocelové konstrukce, v první je navržena dvoutrámová konstrukce a v druhé variantě je posouzen most s komorovým průřezem. Šířka mostu je 14 m a pro způsob montáže je zvolen výsun bez dočasných podpor. Návrh mostní konstrukce byl proveden dle platných norem ČSN EN. Závěrečná práce obsahuje variantní návrh, statický výpočet, kde je uveden výkaz materiálu, technickou zprávu a výkresovou dokumentaci.
Trámový silniční most
Tang, Minh Phú ; Požár, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli. Most převádí silnici III. třídy, kategorie S7,5, přes mezinárodní silnici E442. Byly zpracovány 3 studie. K podrobnému zpracování byla zvolena studie C. Jedná se o monolitickou dvoutrámovou dodatečně předepnutou konstrukci. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 19.1. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Mostní konstrukce Droužkovice - příprava a organizace výstavby
Stloukal, Radim ; Štěpán, Richard (oponent) ; Motyčka, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výstavbou mostní konstrukce přes R7 v obci Droužkovice. V rámci diplomové práce byla zpracována technická zpráva ke stavebně technologickému projektu, finanční a časový plánu hlavního stavebního objektu, projekt zařízení staveniště, technologický postup provádění předepnuté mostovky, kontrolní a zkušební plán, plán vyhodnocení bezpečnostních rizik při technologické etapě betonáž mostovky a byly posouzeny podélné nosníky podpěrné skruže.
Most přes vlečku
Slovják, Petr ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mostu pozemní komunikace. Most převání místní komunikaci II/353 přes vlečku. Navržený most má nahradit současný. Byly vypracovány tři studie. Zvolená nosná konstrukce mostu je řešena jako dvoutrámová konstrukce z předpjatého betonu o jednom poli, rozpětí mostu činí 23,0 m. Nosná konstrukce je uložena na hrncových ložiscích. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer.
Předpjatý dvoutrámový most
Ondrušek, Martin ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Téma diplomové práce se zabývá předpjatým dvoutrámovým mostem s náběhy o čtyřech polích. Most převádí dálnici D1 přes řeku Olši a křižovatkovou rampu. Konstrukce je vymodelovaná v programu Scia Engineer a následně posouzena podle norem na mezní stav únosnosti a použitelnosti.
Estakáda přes silnici a inundační území
Šťavík, Jakub ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes silnici II/434 a inundační území. Z navrhovaných variant byla hlavní nosná konstrukce navržena jako předpjatá dvoutrámová spojitá konstrukce o pěti polích. Zatížení, návrh a posouzení konstrukce bylo řešeno dle platných norem ČSN a EN. Výpočet účinků zatížení je proveden výpočetním programem Scia Engineer 2015. Návrh a posouzení jsou uskutečněny pouze ručním výpočtem. Součástí práce jsou použité podklady, stavební postup, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Návrh trámového dálničního mostu
Řezníček, Martin ; Čihák, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh smyšlené mostní konstrukce přes stávající komunikace. Byly vypracovány a následně porovnány tři studie přemostění. Jako nejvhodnější varianta byla vybraná dvoutrámová konstrukce bez náběhů, která byla dále podrobněji zpracována. Konstrukce byla posuzována dle mezních stavů únosnosti a použitelnosti.
Trámový most přes řeku Lužnici
Vaculíková, Klára ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostu přes řeku Lužnici u obce Halámky. Hlavní náplní je návrh a výpočet nosné mostní konstrukce o jednom poli. Byly zpracovány tři varianty, dvoutrámová konstrukce, deskotrámová konstrukce a varianta z předem předpjatých prefabrikovaných nosníků, ze kterých byla vybrána první varianta. Konstrukce je dodatečně předpjatá. Statický model a výpočet vnitřních sil od zatížení je proveden pomocí výpočetního software Scia Engineer 2012.0. Návrh předpětí a posudek konstrukce v podélném a příčném směru je počítán ručně podle Eurokódů. Výpočet je proveden bez vlivu dotvarování, smršťování a časové analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.