Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Shopping centre
Mudrík, Marián ; Barnat, Jan (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
The objective of the present thesis is a design of the steel-concrete composite structure of a storey shopping centre in Partizanske. The structure is double deck, it approaches to the third floor in the position between the first two frames, too. The construction floor dimensions are 19.8 x 24.0 m and building height is 11.495 m. Overhead fixtures form composite steel-concrete primary and secondary beams. Main construction material is steel S235. Structural steel S355 is less represented. Concrete elements are designed from concrete class C25/30. The load bearing structure consists of frames in axial distance 6.0 m. The individual frames are linked by purlins, girts, bracing and overhead constructions of the respective floors.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Shopping centre
Mudrík, Marián ; Barnat, Jan (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
The objective of the present thesis is a design of the steel-concrete composite structure of a storey shopping centre in Partizanske. The structure is double deck, it approaches to the third floor in the position between the first two frames, too. The construction floor dimensions are 19.8 x 24.0 m and building height is 11.495 m. Overhead fixtures form composite steel-concrete primary and secondary beams. Main construction material is steel S235. Structural steel S355 is less represented. Concrete elements are designed from concrete class C25/30. The load bearing structure consists of frames in axial distance 6.0 m. The individual frames are linked by purlins, girts, bracing and overhead constructions of the respective floors.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.