Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automobilové soutěže a používaná technika včetně seriálu WRC
Novák, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je přehled současného stavu techniky používané v automobilových soutěžích se zaměřením na seriál WRC. Práce je rozdělena do pěti částí. V první části jsou uvedeny soudobé automobilové soutěže a federace FIA. Druhá část je zaměřená na specifikaci vozů WRC. Třetí část seznamuje se způsobem organizace šampionátu WRC. Jsou představeny posádky se svými týmy, jejich výsledky v šampionátu a v poháru konstruktérů. Největší pozornost je věnována čtvrté a páté části, které jsou zaměřeny na soudobou techniku používanou ve WRC a vývojové trendy v této oblasti. Jsou zde uvedeny způsoby virtuálního navrhování, počítačové simulace a testování.V závěru práce jsou zmíněny příklady vývoje vozů WRC a řešení převzaté na sériové vozy z techniky WRC.
Pohon 4x4 u osobních vozidel.
Hrádek, Zbyněk ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření rešerše popisující jednotlivé koncepce pohonu všech kol u osobních automobilů. Zvláště se pak zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován historii, výhodám a nevýhodám tohoto technického řešení. V další části jsou popsány nejpoužívanější koncepce pohonu. Konec práce obsahuje shrnutí získaných informací a úvahu, jakým směrem se bude pohon všech kol ubírat v následujících letech.
Řídicí systém pro malý mobilní robot
Sárközy, Imrich ; Macho, Tomáš (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat obvod s mikrokontrolérom XMega, který bude mít za úkol řídit malého mobilního robota s pásovým podvozkem. První část projektu zahrnovala návrh schématu řídicí desky, zkonstruování a odladění DPS. V další fázi se připojili snímače neelektrických veličin a navrhli se algoritmy pro jednoduchou navigaci. V poslední fázi se ladilo uživatelské rozhraní a nastavoval co nejmenší datový tok mezi mobilní platformou a řídicím počítačem.
Hnací ústrojí formule SAE
Tovaryš, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem hnacího ústrojí formule SAE. Byly popsány možnosti konstrukčních řešení jednotlivých částí hnacího ústrojí. Poté byly vybrány konstrukce vhodné pro týmovou formuli a následně byl proveden návrh jejich parametrů. Dále byla navržena konstrukce uchycení diferenciálu a poté provedena analýza napjatosti tohoto uchycení.
Hnací ústrojí formule SAE
Tovaryš, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem hnacího ústrojí formule SAE. Byly popsány možnosti konstrukčních řešení jednotlivých částí hnacího ústrojí. Poté byly vybrány konstrukce vhodné pro týmovou formuli a následně byl proveden návrh jejich parametrů. Dále byla navržena konstrukce uchycení diferenciálu a poté provedena analýza napjatosti tohoto uchycení.
Řídicí systém pro malý mobilní robot
Sárközy, Imrich ; Macho, Tomáš (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat obvod s mikrokontrolérom XMega, který bude mít za úkol řídit malého mobilního robota s pásovým podvozkem. První část projektu zahrnovala návrh schématu řídicí desky, zkonstruování a odladění DPS. V další fázi se připojili snímače neelektrických veličin a navrhli se algoritmy pro jednoduchou navigaci. V poslední fázi se ladilo uživatelské rozhraní a nastavoval co nejmenší datový tok mezi mobilní platformou a řídicím počítačem.
Automobilové soutěže a používaná technika včetně seriálu WRC
Novák, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je přehled současného stavu techniky používané v automobilových soutěžích se zaměřením na seriál WRC. Práce je rozdělena do pěti částí. V první části jsou uvedeny soudobé automobilové soutěže a federace FIA. Druhá část je zaměřená na specifikaci vozů WRC. Třetí část seznamuje se způsobem organizace šampionátu WRC. Jsou představeny posádky se svými týmy, jejich výsledky v šampionátu a v poháru konstruktérů. Největší pozornost je věnována čtvrté a páté části, které jsou zaměřeny na soudobou techniku používanou ve WRC a vývojové trendy v této oblasti. Jsou zde uvedeny způsoby virtuálního navrhování, počítačové simulace a testování.V závěru práce jsou zmíněny příklady vývoje vozů WRC a řešení převzaté na sériové vozy z techniky WRC.
Pohon 4x4 u osobních vozidel.
Hrádek, Zbyněk ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření rešerše popisující jednotlivé koncepce pohonu všech kol u osobních automobilů. Zvláště se pak zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován historii, výhodám a nevýhodám tohoto technického řešení. V další části jsou popsány nejpoužívanější koncepce pohonu. Konec práce obsahuje shrnutí získaných informací a úvahu, jakým směrem se bude pohon všech kol ubírat v následujících letech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.