|
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
|
|
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
|
|
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Králíček, Pavel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.
|
|
Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Teislerová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl identifikovat typického zákazníka tanečního studia Firefly, a to za účelem ověření správného a efektivního nastavení filozofie firmy. Teoretická část rozebírá marketingový výzkum, dotazníkové šetření a chování spotřebitele. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření snažím identifikovat osobu typického zákazníka a následně vyvodit doporučení ke zkvalitnění budoucí komunikační strategie firmy.
|
|
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.
|
|
Marketingový plán Školícího centra Oáza
KLASOVÁ, Kristýna
V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové Školící centrum Oáza. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Školicího centra Oáza. Cílem je sjednotit dosavadní aktivity a záměry společnosti Oáza Říčany a vytvořit kompletní marketingový plán pro nově vybudované školící centrum, který pomůže zlepšit hospodaření firmy a který se zaměří na nalezení dalších cest, jak zvýšit obsazenost školících prostor. Dílčím cílem je zhodnocení současné situace společnosti Oáza Říčany a Školícího centra Oáza a využití těchto informací ke zpracování kompletního marketingového plánu Školícího centra Oáza.
|
|
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Šťavíková, Martina ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Lueger, Stephan (oponent)
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
|
|
Analytické CRM v bankovnictví
Nebřenský, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Ing. Petr Matuštkí, NESS, (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné aspekty řešení a navrhnout funkce, procesy a data odpovídající principům podnikání komerčních bank. Teoretický rámec diplomové práce se zaměřil na strategii řízení vztahů se zákazníky, základní principy vztahového marketingu, analýzu stavu a vývojových tendencí v oblasti Customer Intelligence a vymezení základních principů aplikací IS/ICT využívaných pro implementaci CRM strategie. Navazující část práce se věnuje aktuálním trendům českého bankovního trhu, bankovním činnostem a aplikační architektuře IS/ICT komerčních bank. Hlavní část práce se soustředí na analýzu a návrh funkcí, procesů a datových oblastí analytického CRM. Z provedené analýzy vyplývá doporučení implementovat funkce pro odhad sklonu zákazníka k nákupu produktu jako vhodný technologický nástroj pro řízení akvizice zákazníků a pro výběr zákazníků do přímých marketingových kampaní. Podobně funkce analytického CRM poskytující pravděpodobnost odchodu zákazníka může přinášet důležitou přidanou hodnotu pro aktivity bank zaměřené na udržení zákazníků.
|