Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Králíček, Pavel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.
Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Teislerová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl identifikovat typického zákazníka tanečního studia Firefly, a to za účelem ověření správného a efektivního nastavení filozofie firmy. Teoretická část rozebírá marketingový výzkum, dotazníkové šetření a chování spotřebitele. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření snažím identifikovat osobu typického zákazníka a následně vyvodit doporučení ke zkvalitnění budoucí komunikační strategie firmy.
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.
Marketingový plán Školícího centra Oáza
KLASOVÁ, Kristýna
V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové Školící centrum Oáza. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Školicího centra Oáza. Cílem je sjednotit dosavadní aktivity a záměry společnosti Oáza Říčany a vytvořit kompletní marketingový plán pro nově vybudované školící centrum, který pomůže zlepšit hospodaření firmy a který se zaměří na nalezení dalších cest, jak zvýšit obsazenost školících prostor. Dílčím cílem je zhodnocení současné situace společnosti Oáza Říčany a Školícího centra Oáza a využití těchto informací ke zpracování kompletního marketingového plánu Školícího centra Oáza.
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Šťavíková, Martina ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Lueger, Stephan (oponent)
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
Analytické CRM v bankovnictví
Nebřenský, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Ing. Petr Matuštkí, NESS, (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné aspekty řešení a navrhnout funkce, procesy a data odpovídající principům podnikání komerčních bank. Teoretický rámec diplomové práce se zaměřil na strategii řízení vztahů se zákazníky, základní principy vztahového marketingu, analýzu stavu a vývojových tendencí v oblasti Customer Intelligence a vymezení základních principů aplikací IS/ICT využívaných pro implementaci CRM strategie. Navazující část práce se věnuje aktuálním trendům českého bankovního trhu, bankovním činnostem a aplikační architektuře IS/ICT komerčních bank. Hlavní část práce se soustředí na analýzu a návrh funkcí, procesů a datových oblastí analytického CRM. Z provedené analýzy vyplývá doporučení implementovat funkce pro odhad sklonu zákazníka k nákupu produktu jako vhodný technologický nástroj pro řízení akvizice zákazníků a pro výběr zákazníků do přímých marketingových kampaní. Podobně funkce analytického CRM poskytující pravděpodobnost odchodu zákazníka může přinášet důležitou přidanou hodnotu pro aktivity bank zaměřené na udržení zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.