Název: Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Překlad názvu: Customer typology of the company engaged in leisure activities
Autoři: Teislerová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace se zákazníkem; marketing; marketingová strategie; segmentace zákazníků; comunication towards customers; customer segmentation; marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50271

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205127


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet