Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Senzorický marketing při interiérovém designu
Hrušková, Eliška ; Zimmermann, Miloslav (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá využití senzorického marketingu v interiérovém designu. V teoretické části jsou představeny základní koncepty senzorického marketingu a procesu marketingového výzkumu. Senzorický marketing posiluje zákaznický zážitek, ovlivňuje nákupní chování a zapamatovatelnost značky. Pozitivní výsledky aplikace senzorického marketingu v kavárnách jsou potvrzeny analýzou dat získaných z dotazníků. Bylo například zjištěno, že ač v prostorech nebyla příliš znatelná vůně kávy, většina respondentů si kávu objednala, což mohlo být způsobeno právě olfaktorickým marketingem na podvědomé bázi. Výrazné dekorativní prvky také zaujaly respondenty a podpořily lepší zapamatovatelnost značky. Preference respondentů ve většině případů odpovídaly teoretickým předpokladům. Práce porovnávala preference a pocity respondentů s objektivními daty z výzkumného dotazníku. Na závěr byly výsledky prezentovány a diskutovány.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti
Vyorálková, Petra ; Žolcer, Michael (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je prezentace návrhů v oblasti marketingového mixu 4P, které pomohou rozšířit povědomí o společnosti Bontcycling.cz, importující cyklistické tretry z Hong Kongu na český trh B2C. Společnost je analyzována pomocí marketingového mixu 4P, analýzy vnějšího prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat zákaznické preference v oblasti marketingového mixu, tj. produkt, cena, distribuce a komunikace. Z použitých analýz a průzkumu zákaznických preferencí vyplynou slabé stránky společnosti a možné návrhy řešení. Návrhová část práce představuje návrhy v oblasti marketingového mixu, které mají rozšířit povědomí o společnosti.
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Tůma, Milan ; Hurta, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit
Baranyiová, Lucie ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit“ se zabývá zpracováním zhodnocení současné finanční situace podniku prostřednictvím nástrojů finanční analýzy. Pomocí tohoto zhodnocení jsou následně zpracovány kroky pro realizaci a financování reklamních kroků.
Průzkum trhu házenkářského sportovního oblečení v České republice
Filip, Robert ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Průzkum trhu házenkářského sportovního oblečení v České republice Cíle: Cílem této práce je získat ucelený přehled o situaci na českém trhu se sportovním oblečením pro hráče házené, který mohou využít jak stávající firmy, tak firmy, které by na tento trh chtěly vstoupit Metody: K získání primárních dat bylo využito metody kvalitativní v podobě hloubkového interview s majitelkou největšího internetového obchodu v České republice zaměřeného na házenou i kvantitativní metody v podobě dotazníkového šetření českých házenkářů. Jako zdroj sekundárních dat jsou využívána obchodní data z daného e-shopu. Výsledky: Klíčová slova: firma, zákaznické preference, loajalita ke značce, internetový obchod
Sledování změn vybraných parametrů piv typu "ALE" a "ležák"
KREJČÍ, Leoš
Ve své práci jsem sledoval změny vybraných parametrů piv typu "ALE" a "ležák". V teoretické části práce jsem se zabýval obecnými informacemi o pivu. V praktické části jsem laboratorně a senzoricky zhodnotil vzorky piv prodávaných v rámci České republiky, vyrobených různým způsobem kvašení. V laboratorním šetření jsou jednotlivá piva posuzována dle objemového obsahu alkoholu a dle extraktu původní mladiny. V práci je zahrnuto senzorické hodnocení vybraných vzorků piv. Zaměřil jsem se na vzhled a barvu, chuť a vůni, plnost, říz, pěnivost a hořkost. Práci jsem doplnil o dotazníkové šetření, ve kterém jsem se zaměřil na pohled spotřebitele a jejich preference v konzumaci piv.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti
Vyorálková, Petra ; Žolcer, Michael (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je prezentace návrhů v oblasti marketingového mixu 4P, které pomohou rozšířit povědomí o společnosti Bontcycling.cz, importující cyklistické tretry z Hong Kongu na český trh B2C. Společnost je analyzována pomocí marketingového mixu 4P, analýzy vnějšího prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat zákaznické preference v oblasti marketingového mixu, tj. produkt, cena, distribuce a komunikace. Z použitých analýz a průzkumu zákaznických preferencí vyplynou slabé stránky společnosti a možné návrhy řešení. Návrhová část práce představuje návrhy v oblasti marketingového mixu, které mají rozšířit povědomí o společnosti.
Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením
Chrtková, Štěpánka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Petra (oponent)
Název: Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit, podle čeho se zákazníci při nákupu zimního vybavení a oblečení rozhodují, jak jsou na tom se znalostí značek v obchodě Snowboardel a které z těchto značek patří mezi jejich nejoblíbenější. Metody: V této práci je použita metoda dotazování a metoda analýzy. Metoda dotazování byla využita ke sběru dat potřebných pro zjištění požadovaných informací. Následně byla použita metoda analýzy pro odvození vzájemných vztahů mezi zjištěnými výsledky a vysvětlení jejich příčin. Výsledky: Výzkum ukázal, že zákazníci jsou při nákupu zimního vybavení ovlivňováni především jeho kvalitativními vlastnostmi, vzhledem a cenou a nákup tohoto zboží si předem dobře rozmýšlejí. V oblasti značek jsou zákazníkům většinou nejznámější i nejoblíbenější velké světové snowboardingové značky. Klíčová slova: Zákaznické chování, značka, zimní vybavení, zákaznické preference
Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit
Baranyiová, Lucie ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit“ se zabývá zpracováním zhodnocení současné finanční situace podniku prostřednictvím nástrojů finanční analýzy. Pomocí tohoto zhodnocení jsou následně zpracovány kroky pro realizaci a financování reklamních kroků.
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Tůma, Milan ; Hurta, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.