Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
Firemní kultura XY, s.r.o.
Bezděková, Veronika ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury Krematoria zvířat, s.r.o. Je zaměřena především na vzdělávání zaměstnanců a na prezentaci firmy zákazníkům. Teoretická část definuje pojmy a jevy související s firemní kulturou a marketingovým mixem. V praktické části se odráží poznatky z teorie, které vedou ke stanovení optimálních kroků a návrhů na zlepšení dosavadní situace firmy.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Podnikatelský plán pro logopedickou ordinaci
Vojtěchovská, Tereza ; Šabatová, Barbora (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je zpracovat podnikatelský plán pro založení logopedické ordinace. Práce je rozdělena na dvě základní části a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy a je zde pojednáno o legislativních krocích nezbytných k tvorbě samotného plánu. V praktické části je vyčíslena celková investice a jsou vyhodnocena rizika.
Nákupní marketing ve vybrané firmě
JAREŠOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce byla zpracována na téma {\clqq}Nákupní marketing ve vybrané firmě``. Vybranou firmou byla firma Phoenix LV, a. s. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších farmaceutických velkoobchodů v České republice. Společnost disponuje 10 sklady po celé České republice, které jsou podřízeny 6 obchodním centrům. Hlavním cílem práce byla analýza marketingu nákupu, od kterého se odvíjela řada vedlejších cílů: vymezení základních pojmů a termínů; analýza současného stavu podniku v oblasti nákupního marketingu; pomoci odborné literatury navrhnout přesnou metodiku rozdělení nákupního marketingu; ověření této metodiky; závěr. Marketing firmy je rozdělen na dvě části, z nichž každá se zabývá různými činnostmi. Marketing nákupu řeší vztahy s dodavateli, přípravu akcí apod. Marketing prodeje pak akcemi pro lékárny, lékárníky, odborná školení a semináře, soutěže pro lékárny aj. Pro zjištění správného rozdělení marketingu byly použity analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Vnější analýza se zaměřovala na konkurenty, dodavatele, odběratele, substituty a v neposlední řadě faktory působící na firmu (společenské, technologické, ekonomické, politické a legislativní). Analýza vnitřního prostředí se soustředila na zaměstnance, technické vybavení, finanční analýzu. Analýza Porterův model a STEP analýza poukázaly na nesprávné rozdělení marketingu v podniku. Proto bylo navrženo správné přemístění některých činností. Marketing nákupu by se měl zabývat pouze jednáním s dodavateli a veškerou komunikací s nimi. Vnitřní analýzou nebyly zjištěny žádné nedostatky, ale ani přesto by firma neměla zapomínat na své zaměstnance, stále modernizovat technické vybavení a v neposlední řadě sledovat nové trendy, jak ve výzkumu, vývoji, tak i ve finančních možnostech.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Hryshchenko, Valeriia ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti PJSC “Poltava Medical Glass Factory”. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu. Analytická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
Podnikatelský plán pro logopedickou ordinaci
Vojtěchovská, Tereza ; Šabatová, Barbora (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je zpracovat podnikatelský plán pro založení logopedické ordinace. Práce je rozdělena na dvě základní části a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy a je zde pojednáno o legislativních krocích nezbytných k tvorbě samotného plánu. V praktické části je vyčíslena celková investice a jsou vyhodnocena rizika.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Firemní kultura XY, s.r.o.
Bezděková, Veronika ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury Krematoria zvířat, s.r.o. Je zaměřena především na vzdělávání zaměstnanců a na prezentaci firmy zákazníkům. Teoretická část definuje pojmy a jevy související s firemní kulturou a marketingovým mixem. V praktické části se odráží poznatky z teorie, které vedou ke stanovení optimálních kroků a návrhů na zlepšení dosavadní situace firmy.
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.