Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání přístupu k online formátům u vybraných českých médií v závislosti na korporátní konvergenci
Řepková, Andrea ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce Srovnání přístupu k online formátům v závislosti na korporátní konvergenci se zabývá otázkou, jakým způsobem se liší přístup českých deníků Mladé fronty Dnes, Deníku Právo a Hospodářských novin k jejich přidruženým online zpravodajským serverům. Jelikož zvolená média sdílí společnou charakteristiku, kterou je jejich původně čistě tištěný formát, popisuje v práci autorka nejprve koncept konvergence médií, proces internetizace médií, vysvětluje pojem digitalizace a ekonomické principy médií. V rámci výzkumu pak nejprve provádí obsahovou analýzu textů publikovaných v tištěných verzích média, jež následně vyhledává na zpravodajském serveru a porovnává je, dále také uskutečňuje tři polostrukturované rozhovory se zástupci zkoumaných médií. Ze získaných dat lze konstatovat, že situace je v každém z médií odlišná, a to ve většině ze zkoumaných kategorií obsahové analýzy i v samotném fungování redakcí. Redakce Hospodářských novin je personálně totožnou jako redakce HN.cz, redakce Mladé fronty Dnes a iDnes.cz jsou dvě odlišné redakce, které však úzce spolupracují, což neplatí u redakcí Deníku Právo a Novinky.cz, kde se také jedná o dvě samostatné redakce, nicméně jejich spolupráce je omezená. Tato fakta se pak odráží ve výsledcích analýzy i podrobnějších závěrech.
Komparace separatistických frakcí v Katalánsku v období Španělské občanské války a od roku 2013 až po současnost
Pecíková, Laura ; Krausz Hladká, Malvína (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci separatistických frakcí v Katalánsku během Španělské občanské války a od roku 2013 až do současnosti. Porovnání probíhá na základě ideologie, počtu frakcí, překážek dosažení nezávislosti a vztahu centrální vlády k vedoucím separatistickým frakcím a přináší jak rozdíly, tak i podobnosti mezi jednotlivými frakcemi. Popři samotné komparaci práce dále přináší detailní pohled na společensko-politické pozadí separatismu v Katalánsku během obou zkoumaných období.
Komparace separatistických frakcí v Katalánsku v období Španělské občanské války a od roku 2013 až po současnost
Pecíková, Laura ; Krausz Hladká, Malvína (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci separatistických frakcí v Katalánsku během Španělské občanské války a od roku 2013 až do současnosti. Porovnání probíhá na základě ideologie, počtu frakcí, překážek dosažení nezávislosti a vztahu centrální vlády k vedoucím separatistickým frakcím a přináší jak rozdíly, tak i podobnosti mezi jednotlivými frakcemi. Popři samotné komparaci práce dále přináší detailní pohled na společensko-politické pozadí separatismu v Katalánsku během obou zkoumaných období.
Stavebnictví v regionech České republiky - 2005 - 2015
Odbor statistiky průmyslu, stavebnictví a energetiky ; Český statistický úřad
Vývoj indexu stavební produkce (ISP), který publikuje Český statistický úřad, je aproximován vývojem stavebních prací ZSV (základní stavební výroba). Stavební práce jsou práce na výstavbě, přestavbě, rozšíření, obnově, opravách a údržbě stálých i dočasných budov a staveb. Zahrnují i montážní práce stavebních konstrukcí a hodnotu zabudovaného materiálu a konstrukcí.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Postavení českého trhu práce v rámci EU - 1. čtvrtletí 2016
Oddělení informačních služeb ; Český statistický úřad
Pravidelná analýza se zaměřuje na mezinárodní porovnání vybraných indikátorů trhu práce v členských zemích EU. V 1. čtvrtletí roku 2016 se téměř ve všech zemích EU28 míra zaměstnanosti 20-64letých meziročně zvýšila.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola.
Gacíková, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kopečný, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřená na analýzu aktivit obou společností v oblasti marketingu s důrazem na komunikační mix. Teoretická část je věnovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým složkám a jejich aplikaci pro globální a lokální společnost. Uzavírá ji Millova teorie pro komparativní výzkum. Praktická část se věnuje vývoji komunikačního mixu v obou společnostech od roku 2001 až po rok 2009 a končí se kapitolou Millovej teorie shody, kde jsou skutečnosti z daného období aplikované do praxe. Poslední část uvádí samotnou komparaci jednotlivých elementů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.