Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití sportovců v televizních reklamách v ČR
Bernardová, Martina ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití sportovců v televizních reklamách v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím kvalitativních metod zjistit vnímání a názory vybraných spotřebitelů na účinkování současných či bývalých sportovců v televizních reklamách. Metody: Bakalářská práce využívá tří na sebe navazujících kvalitativních metod. První využitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu, na který navazuje diskuzní skupina. Toto šetření zahrnuje vzorek 7 respondentů, kteří spadají do generace Y. Poslední částí výzkumu je hloubkový rozhovor s otevřenými otázkami sestaven pro sportovce, který účinkoval v televizní reklamě. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovců v televizních reklamách má u respondentů, kteří spadají do generace Y, celkově pozitivní ohlasy. Respondenti od těchto reklam očekávají vhodné spojení sportovní osobnosti s výrobkem či značkou, využívání propagovaného produktu sportovcem, profesionálně vytvořenou reklamní kampaň a ve stejné kvalitě vystupování sportovce před kamerou. Klíčová slova: marketingová komunikace, reklama, komunikační média, sportovní celebrita
Kyberšikana a její korelace s genderem
Klímová, Kateřina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kyberšikany a zkoumá rozdílnosti v jejím vnímání na základě genderu. Tato práce na svém začátku popisuje proměny povahy komunikace na základě užívaných technologií, čímž se plynule dostává k problematice kyberšikany, kdy se nejprve srovnávají podobnosti a rozdílnosti mezi kyberšikanou a šikanou. Na tuto teoretickou část navazuje část praktická, kde je zdůvodněn výběr kvalitativní metody výzkumu - individuální rozhovory s žáky základních škol ve věku 10 - 15 let. Po teoretickém zdůvodnění následuje výstavba samotného výzkumu - tvorba scénáře individuálních rozhovorů. Následuje popis průběhu rozhovorů, které byly následně přepsány a analyzovány. Pomocí otevřeného kódování se ukázalo, že existují rozdílnosti ve vztahu ke kyberšikaně na základě genderu respondentů, zároveň se však prokázalo, že neexistují přílišné rozdíly v tom, která elektronická zařízení a aplikace děti používají. Výsledky ukázaly, že z vybraného vzorku mají dívky tendenci se zapojovat do kyberšikany více, než v případě klasické šikany. Projevilo se, že dívky mají tendenci sdílet osobnější informace a fotografie na internetu než chlapci, i když můžeme pozorovat zvyšující se trend sebeprezentace chlapců pomocí sdílení svých fotografií na sociálních sítích. Dále se potvrdilo, že chlapci...
Svazek obcí Podkletí a mediální prezentace jeho činnosti
PALKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce Svazek obcí Podkletí a mediální prezentace jeho činnosti je mimo jiné i analýza možností spolupráce českých obcí se zaměřením na meziobecní spolupráci. Tyto možnosti jsou společně s důvody a významy spolupráce představeny v první kapitole. Hlavním cílem je pak zhodnocení spolupráce obcí v rámci konkrétního Dobrovolného svazku obcí Podkletí a též zhodnocení prezentace jeho činnosti v tištěných, vysílacích a nových médiích. K tomu dochází v rámci dalších kapitol. Druhá kapitola se konkrétně věnuje vymezení mikroregionu z pohledu fyzicko-geografického i sociálního, vzniku a důvodům vzniku Svazku obcí Podkletí a jednotlivým členským obcím. Součástí třetí kapitoly je kromě charakteristiky spolupráce vybraných obcí i její zhodnocení na základě rozhovorů s představiteli těchto obcí. Poslední kapitola se věnuje významu komunikačních médií pro prezentaci dané spolupráce subjektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.