Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 217 záznamů.  začátekpředchozí153 - 162dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Hyundai
Jíchová, Kristýna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Bobák, Andrej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová strategie Hyundai se zabývá rozborem marketingové strategie této společnosti a jejích konkurenčních výhod. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, používaných strategiích na mezinárodních trzích, dále pak na marketingový mix a jeho možnosti adaptace a na dostupná média a jejich vhodnosti pro různé potřeby firem. Také se věnuje formám výzkumu trhu, analýzám a PR. Druhá část je praktická a zabývá se automobilkou Hyundai. Je v ní analyzována strategie Hyundaie, její konkurenční výhody a média, která společnost používá, vztahy s veřejností a využití sportovních aktivit v rámci sponzoringu a propagace firmy. Dále je pak její součástí i analýza konkurenčního prostředí v České republice a postavení zkoumané společnosti. Na závěr jsou uvedeny dva výzkumy trhu, jeden agenturní o postavení značek a druhý provedený autorkou, který je zaměřen na majitele vozů Hyundai a jejich spokojenost, stejně tak jako na parametry, jež vlastníky vedly k nákupu vozu.
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy ovlivňující toto odvětví. Další část představuje společnost HMC a zabývá se analýzou vývoje jejího postavení na světovém automobilovém trhu. Předmětem třetí kapitoly práce je analýza podnikatelské strategie této společnosti, jež se stala základem jejího rostoucího významu. Zmíněny jsou její hlavní cíle a způsob, jakým směřuje k jejich naplnění. Podrobněji je rozebrán proces tvorby strategického plánu, odlišné strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání, proces strategického řízení značky a vývoj této strategie HMC od počátku po současnost. Závěrečná část se zabývá důvody výstavby výrobního závodu Hyundai v tuzemsku, hodnotí postavení společnosti na českém trhu a analyzovanou strategii.
Strategie francouzských výrobců automobilů na mezinárodních trzích
Snížek, Martin ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce je věnována francouzským automobilkám Renault a PSA Peugeot Citroën s cílem komparace jejich strategií na mezinárodních trzích. V první kapitole jsou popsána specifika jednotlivých trhů, přičemž důraz je kladen na rozlišení tradičních automobilových center a rozvíjejících se ekonomik. Ve druhé části práce je představena automobilka Renault a její působení na mezinárodních trzích, které je blíže zkoumané pomocí analýzy produkční činnosti (geografické rozmístění a jeho vývoj v čase, formy vstupu na nové trhy) a prodejů. Třetí kapitola pak stejnou formou charakterizuje automobilku PSA Peugeot Citroën. Autor dochází k závěru, že ačkoliv Francie a Evropa zůstávají hlavními trhy pro obě automobilky, jejich význam se stále zmenšuje ve prospěch rozvojových zemí. Dále bylo zjištěno, že oba výrobci využívají pro vstup na nové trhy spolupráce s dalšími automobilkami.
Vývoz osobních automobilů z Německa do Ruska
Šepanovský, Fedor ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
automobilů z Evropské unie do Ruské federace významně vzrostly. Bylo zjištěno, že dominantní exportní pozici do Ruska mezi evropskými státy drží němečtí výrobci automobilů. Zvláštní pozornost je kladena na rychle měnící se priority ruských spotřebitelů a s tím spojené změny ve struktuře vývozu automobilů. Významně roste poptávka a dovoz automobilů vybavenými naftovými motory. Předpokládá se, že ve střednědobém horizontu tato kategorie dovozu bude vykazovat stabilní růst převyšující průměr celého odvětví. Avšak ve střednědobém horizontu proti růstu vývozu působí značné investice německých automobilek do vybudovaní lokalizované výroby automobilů v Rusku a zvyšující se produkce vozů německých značek uvnitř Ruska.
Automobilový průmysl v ČR s přihlédnutím k působení TNC Volkswagen Group na českém trhu
Zeman, David ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na automobilový průmysl v ČR. V práci je blíže chrakterizován vliv ekonomických krizí na automobilový průmysl, globalizace v automobilovém průmyslu, přímé zahraniční investice do automobilového průmyslu v ČR a obchodní bilance v automobilovém průmyslu. Pro lepší vypovídací hodnotu se práce zaměřuje na konkrétní nadnárodní společnost Volkswagen Group, kdy je v práci rozebráno její zastoupení v ČR. Hlavním cílem práce je stanovení prognózy vývoje automobilového průmyslu v ČR a prognózy vývoje tuzemského trhu s novými automobily.
Globalizační trendy v českém automobilovém průmyslu
Šumpichová, Romana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Grepl, Vítězslav (oponent)
Cílem práce je poukázat na změny a průběh dění v českém, ale i světovém automobilovém průmyslu z hlediska globalizace, která je v současnosti velmi diskutovaným jevem. Kapitoly budou věnovány globalizaci, její historii a novodobým trendům, jež se vyskytují v automobilovém průmyslu, poté celosvětovému automobilovému průmyslu, který je globalizací velice poznamenán a v neposlední řadě budou poslední tři kapitoly zaměřeny na český automobilový průmysl a automobilky působící na českém území.
Strategie dodavatelských firem automobilového průmyslu ve střední a východní Evropě
Mohelský, Lukáš ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent) ; Materna, Petr (oponent)
Hlavním cílem disertační práce bylo analyzovat vývoj automobilového průmyslu jak ze světové, tak z evropské perspektivy a na strategické úrovni zhodnotit dopad identifikovaných trendů na postavení dodavatelských společností působících v jednom z růstových center tohoto oboru na evropském kontinentu. Mezi dílčí cíle, které na hlavní cíl logicky navazovaly a které byly v celé práci taktéž průběžně řešeny, patřila na jedné straně identifikace klíčových důvodů, jež vedly k rozvoji automobilového odvětví ve střední a východní Evropě, a na druhé straně predikce očekávaného vývoje, zejména s přihlédnutím k udržitelnosti současného postavení zkoumaného regionu v evropském i světovém automobilovém průmyslu. Disertační práce přinesla v průběhu pěti hlavních kapitol řadu zjištění. Dosažené závěry nejen doplňují dosavadní stav poznání v oblasti teoretické, ale zároveň nabízí důležité informace pro stanovování dlouhodobých strategických záměrů dodavatelských společností působících jak na území České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska, tak v rámci celého evropského kontinentu. Předkládaná práce nabízí komplexní pohled na dynamicky se rozvíjející průmyslový sektor ve světovém a evropském měřítku, přičemž zároveň upozorňuje na vybrané příležitosti a hrozby, jimž bude celé odvětví (případně jeho jednotlivé části) s vysokou mírou pravděpodobnosti v následujících letech čelit a které mohou být v automobilovém průmyslu působícími společnostmi v budoucnu využity.
Implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence
FRANĚK, Václav
Hlavním cílem diplomové práce byl návrh systému implementace analýzy FMEA v rámci logistické technologie Just-in-Sequence ve společnosti Robert Bosch České Budějovice, s.r.o. Dále je zde vymezen produkt a proces vyráběný technologií Just-in-Sequence. Provedena analýza nově zaváděné technologie Just-in-Sequence u vybraného zkoumaného produktu a procesu a porovnání její výhody oproti metodě původní.
Uplatnění metod štíhlé výroby ve vybraném podniku
BÍNOVÁ, Petra
Bakalářskou práci tvoří dvě části literární rešerše a vlastní práce. Literární rešerše vysvětluje čtenáři problematiku týkající se situace automobilového průmyslu a štíhlé výroby. Tématika ohledně situace automobilového průmyslu pojednává o počtu automobilů v ČR a ve světě. Dále je vysvětlen termín štíhlá výroba a vybrané metody, vysvětlující rozdíl mezi postupným zlepšováním a zlepšováním skokem. Vlastní práci tvoří kapitoly ohledně charakteristiky podniku, struktuře výroby a plánování, výrobním procesu vybrané skupiny výrobků, materiálového toku výrobků a odhadování ztrát, tvorbu přidané hodnoty a navrhuje možná zlepšení.Vše je aplikováno na podniku ŠKODA AUTO a. s., u které je analyzována jeho činnost za kalendářní rok 2012. Zjištění potřebných informací ohledně chodu podniku proběhlo nastudování výroční zprávy podniku, internetových stránek a komunikace s vedoucími pracovníky včetně prohlídky musea a chodu podniku.
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Kliská, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burda, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní historické milníky společnosti Ford, její role v České republice a je provedena analýza současného stavu automobilového trhu v České republice. Dále je zde proveden rozbor výsledků několika průzkumů vnímání značky Ford na českém trhu a jsou navržena řešení pro jeho zlepšení. Třetí část analyzuje marketingovou strategii značky a jednotlivé složky marketingového mixu. V závěrečné části je uvedeno několik návrhů pro zlepšení slabých stránek marketingové strategie této značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 217 záznamů.   začátekpředchozí153 - 162dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.