Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategického rozvoje společnosti Naupo s.r.o působící v oblasti sklenářských prací
Fiala, Ivo ; NWT,, Markéta Maláčová, internship back office division ve společnosti (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického rozvoje malého podniku, který provozuje svou činnost v oblasti výroby a montáže skel. Teoretická část je zaměřena na popis analytických metod zkoumajících vnitřní a vnější prostředí, které budou následně použity k analýze současného stavu a pozice firmy na trhu ve druhé částí. Hlavním výstupem je navržení různých strategických směrů potencionálního rozvoje, který by vedl k udržení a zlepšení současné konkurenceschopnosti podniku.
Návrh expanze společnosti na vybraný zahraniční trh
Urbánková, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvořit návrh expanze společnosti AD Vending, s.r.o. na slovenský trh. Předmětem podnikání společnosti je provoz a správa prodejních automatů nabízející sortiment společnosti Americandrinks. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní část vymezuje danou problematiku, cíle práce a metody s postupy zpracování. Teoretická část vymezuje základní pojmy dané problematiky. Na tuto část navazuje analytická část analyzující vnitřní a vnější prostředí společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy formy vstupu společnosti na zahraniční trh a zhodnocení jednotlivých variant.
Návrh marketingové strategie
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
Rozvoj obchodních aktivit wellness centra
Urbánková, Andrea ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Ponder a.s., jejíž hlavní náplní je provoz wellness centra 4Comfort. Obsahuje návrh rozvoje obchodních aktivit vedoucí ke zvýšení příjmů v letním období a současně napomáhá snížit výkyvy tržeb, které se vprůběhu roku vyskytují. Návrh je realizován pomocí rozšíření obchodního modelu.
Návrh strategie pro podnik ENGETO Academy
Hruška, David
Hruška, D. Návrh strategie pro podnik ENGETO Academy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Cílem bakalářské práce je prostřednictvím strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout firmě ENGETO Academy strategie, které by zabezpečily rozvoj firmy a posílily její konkurenceschopnost. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a zaměřuje se na zásadní pojmy a metody z oblasti strategického řízení a plánování. Praktická část staví na poznatcích získaných v teoretické části a analyzuje samotné fungování firmy. Vnější prostředí je analyzováno pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je zhodnoceno na základě principu klíčových faktorů. Na základě jednotlivých analýz jsou identifikovány příležitosti, hrozby, silné stránky a slabé stránky podniku. Faktory jsou zhodnoceny za využití EFE a IFE matic a jsou identifikovány nejdůležitější faktory. Prostřednictvím SWOT analýzy jsou navrhnuty jednotlivé strategie, z nichž je jedna vybrána a ekonomicky zhodnocena.
Návrh expanze společnosti na vybraný zahraniční trh
Urbánková, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvořit návrh expanze společnosti AD Vending, s.r.o. na slovenský trh. Předmětem podnikání společnosti je provoz a správa prodejních automatů nabízející sortiment společnosti Americandrinks. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní část vymezuje danou problematiku, cíle práce a metody s postupy zpracování. Teoretická část vymezuje základní pojmy dané problematiky. Na tuto část navazuje analytická část analyzující vnitřní a vnější prostředí společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy formy vstupu společnosti na zahraniční trh a zhodnocení jednotlivých variant.
Rozvoj obchodních aktivit wellness centra
Urbánková, Andrea ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Ponder a.s., jejíž hlavní náplní je provoz wellness centra 4Comfort. Obsahuje návrh rozvoje obchodních aktivit vedoucí ke zvýšení příjmů v letním období a současně napomáhá snížit výkyvy tržeb, které se vprůběhu roku vyskytují. Návrh je realizován pomocí rozšíření obchodního modelu.
Návrh strategického rozvoje společnosti Naupo s.r.o působící v oblasti sklenářských prací
Fiala, Ivo ; NWT,, Markéta Maláčová, internship back office division ve společnosti (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického rozvoje malého podniku, který provozuje svou činnost v oblasti výroby a montáže skel. Teoretická část je zaměřena na popis analytických metod zkoumajících vnitřní a vnější prostředí, které budou následně použity k analýze současného stavu a pozice firmy na trhu ve druhé částí. Hlavním výstupem je navržení různých strategických směrů potencionálního rozvoje, který by vedl k udržení a zlepšení současné konkurenceschopnosti podniku.
Návrh marketingové strategie
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Tetivová, Hana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.