Název: Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Překlad názvu: Marketing Strategy for Private Health-Care Facility ORP Centrum
Autoři: Tetivová, Hana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vnitřního a vnějšího prostředí; marketingová strategie; zdravotnické zařízení; Analysis of external and internal environment; Marketing strategy; Medical Institution

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34044

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126591


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet