Název:
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Private Health-Care Facility ORP Centrum
Autoři:
Tetivová, Hana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.The aim of this thesis is creating marketing strategy of ORP CENTRUM, which can be characterized as a small family business. The company operates in a dynamic environment with a strong competition. The theoretical part includes the analysis of external and internal environment of the company which are applied in the practical part. The results after the proposal is based marketing strategy.
Klíčová slova:
analýza vnitřního a vnějšího prostředí; marketingová strategie; zdravotnické zařízení; Analysis of external and internal environment; Marketing strategy; Medical Institution
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34044