Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj výjezdového cestovního ruchu v České republice
Fisková, Lenka ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent)
Cestovní ruch patří k významným oblastem světové ekonomiky i hospodářství jednotlivých států a cestování je dnes běžnou součástí životního stylu také v naší společnosti. Cestování se stává fenoménem, do kterého se zapojuje velké množství subjektů a objektů po celém světě. Díky stále více se rozvíjející globalizaci se tento obor dostává do téměř všech částí světa a umožňuje unikátní spojení národů a kultur. V této práci je sledován vývoj výjezdového cestovního ruchu a jsou zhotoveny prognózy dalšího vývoje v některých oblastech. Pomocí dotazníků byl zhotoven průzkum u odborníků v cestovním ruchu a jeho závěrečné vyhodnocení. V posledních kapitolách se práce zaměřuje na budoucnost tohoto odvětví a vytvoření budoucích scénářů výjezdového cestovního ruchu
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice - Sevilla
Žídková, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hricová, Daniela (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza cestovního ruchu vybrané destinace, v tomto případě Sevilly, na trhu České republiky. První část se zabývá teoretickými přístupy ke zkoumané problematice. Dále je provedena stručná charakteristika daného území z několika hledisek. V následujících kapitolách je proveden samotný výzkum. V rámci turismu dané destinace jsou rozebírány různé konkrétní faktory, které ho ovlivňují. Další kapitola analyzuje chování a preference účastníků cestovního ruchu na základě dotazníkového šetření. V návaznosti na odpovědi respondentů je proveden průzkum trhu České republiky, přičemž výsledné nabídky jednotlivých cestovních kanceláří jsou shrnuty na konci této práce. Výsledkem je zhodnocení postavení zvolené destinace na českém trhu a návrh možných doporučení pro podnikatelské subjekty cestovního trhu, které realizují své obchodní aktivity v dané destinaci.
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Těšínský, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zpracování problematiky slevových portálů v oblasti exotických destinací. Především z pohledu spotřebitelů, kteří na serverech hromadného nakupování realizují své nákupy v oblasti cestování. Cílem je analyzovat potenciál na trhu se slevovými kupony, které se týkají cestování. Teoretická část práce se zprvu zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu a následně je popsána problematika slevových portálů. Následně je představen princip jejich provozování, jejich historický vývoj, současná situace a otázka spolupráce slevových serverů a cestovních kanceláří. Praktická část práce se věnuje zákazníkům slevových portálů a snaží se analyzovat jejich preference při nákupu zájezdu. Po provedení výzkumu jsou hypoteticky předvídány podmínky úspěšné spolupráce mezi servery hromadného nakupování a cestovními kancelářemi. Na základě těchto poznatků je vyvozen závěr a zhodnocení problematiky prodeje zájezdů do exotických destinací přes slevové portály.
Analýza online prodeje zájezdů
Cmíral, Lukáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na online prodej zájezdů, současné trendy spojené s vývojem technologií používaných v cestovním ruchu a uplatnění nových technologií v prodeji zájezdů. První kapitola je zaměřena obecně na aspekty online prodeje zájezdů. Ve druhé kapitole je podrobně porovnáno 6 nejpoužívanějších prodejních a rezervačních B2B a B2C systémů pro cestovní kanceláře a agentury. Ve třetí kapitole se věnuji fenoménu prodeje zájezdů německých cestovních kanceláří českými cestovními agenturami.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
KOCOUREK, David
Má bakalářská práce je zaměřena na zjištění znalostí spotřebitelů o jejich právech. Konkrétně se soustředí na spotřebitelská práva v oblasti zájezdů. Práce se skládá ze dvou částí. První částí je literární přehled, kde je možné najít teoretické informace o základních pojmech, jež ve své práci používám. Druhá část je zaměřena na marketingový výzkum, který jsem provedl pro zjištění znalostí spotřebitelů o jejich právech. Osobně jsem se dotazoval nahodile vybraných respondentů a jejich odpovědi jsem zaznamenal do předem připraveného dotazníku. Zjištěná data jsem potom analyzoval. Výsledky jsou pro větší přehlednost prezentovány formou tabulek a grafů. Nakonec jsem navrhl některá opatření, která podle mého názoru mohou pomoci spotřebitelům lépe znát svá práva. Doporučil jsem například větší propagaci spotřebitelských práv v televizi a rádiu. Výsledky výzkumu jsem konzultoval se Sdružením obrany spotřebitelů v Českých Budějovicích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.