|
Zlepšení a rozvíjení leadershipu a týmové práce
Stejskal, Radek ; Hudec, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Rozvíjení a zkvalitnění leadershipu a týmové práce“ je na základě praktických a teoretických poznatků podat návrhy na zlepšení metod leadershipu u firmy Alticor. Skládá se ze tří částí. První část se týká teoretického vymezení leadershipu. Druhá část se zabývá analýzou metod leadershipu, know-how a celkové situace firmy Alticor na trhu. Třetí část se zabývá návrhy na zlepšení metod leadershipu u této firmy.
|
|
Některá specifika komunikace ve veřejné správě
Mazal, David ; Bažant, Miloš (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována tématu specifik komunikace ve veřejné správě. Z důvodu velice širokého obsahu veřejné správy se teoretická část této práce zabývá vymezením základních použitých pojmů, se kterými bude v dalším textu pracováno, tedy samotné veřejné správy, managementu a komunikace ve veřejné správě. Empirická část se pak zabývá stanovením pracovních hypotéz, které budou potvrzeny či vyvráceny dotazníkovým šetřením, zaměřeným na pracovníky veřejnoprávní organizace, stavebních úřadů, speciálních stavebních úřadů a veřejnost.
|
|
Metodika herního vývoje
FORMÁNEK, Karel
Tato práce se zabývá návrhem metodiky pro vývojářský tým ve společnosti Sever Game Studio, s.r.o. a její zavedení. Teoretická část stručně popisuje náhled do vývoje her a základní principy agilních metodik. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu vývoje. Soupis kritérii pro návrh nové metodiky, podle kterých je pak navrhnuta a zavedena metodika spolu s jejím vyhodnocením. Tato metodika zefektivnila spolupráci v týmu a postup vývoje na projektu.
|
|
Kooperativní formy výuky a jejich využití na druhém stupni základní školy
Mitbauerová, Naděžda ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Na prvních stranách jsem se pokusila teoreticky zpracovat problematiku kooperace a jejího využití z několika různých hledisek. Hlavním cílem této práce bylo zjistit pohled pedagogů a žáků na kooperativní metody. Zda stejně tak, jak se píše v mnoha publikacích o kooperativním učení, považují kooperativní metody za vhodné, prospěšné a zábavné. Neopomenula jsem vymezení stěžejních pojmů. Kooperací jako takovou se ve společnosti zabývá nespočet vědních odvětví jako například sociologie, politologie, psychologie, ale i ekonomie, ekologie a v neposlední řadě didaktika a pedagogika jako taková. Základem pro můj výzkum bylo znát co nejvíce teoretických pohledů na kooperativní formy výuky. Aby zmapování dostupných poznatků o kooperativním učení a vyučování mělo nějaký smysl, součástí práce je i empirická část, která popisuje výzkumné šetření zaměřené na kooperativní formy výuky a jejich využití na druhém stupni základní školy a to od teoretické přípravy výzkumu, až po vlastní provedení výzkumu a vyhodnocení sebraných dat. Stěžejním cílem výzkumu bylo zjistit, jaký názor mají na kooperativní formy výuky žáci a pedagogové a také, jakou ze zvolených kooperativních metod považují za nejvhodnější. V závěru práce jsem se pokusila vytvořit přehled mnou získaných dat a jejich vyhodnocení. Klíčová slova: kooperace,...
|
|
Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace
Morčuš, Jan ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Ondrušová, Jiřina (oponent)
Anotace: Diplomová práce "Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace" se zabývá personálním managementem nevládních neziskových organizací. Cílem práce je vedoucímu pracovníkovi poskytnout "návod", jak správně sestavit a efektivně vést svůj pracovní tým. V teoretické části práce nejprve pojednávám o důležitosti nevládních neziskových organizací pro společnost a jejich specifikách. Následně se již zabývám fenomény, které jsou spojeny s personálním managementem nevládních neziskových organizací. Teoretická část je doplněná i dotazníkovým šetřením. V rámci šetření se snažím vedoucímu pracovníkovi poskytnout informace o tom, co je pro členy jeho týmu důležité a jak tedy tým efektivněji vést.
|
|
Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace
Morčuš, Jan ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Ondrušová, Jiřina (oponent)
Anotace: Diplomová práce "Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace" se zabývá personálním managementem nevládních neziskových organizací. Cílem práce je vedoucímu pracovníkovi poskytnout "návod", jak správně sestavit a efektivně vést svůj pracovní tým. V teoretické části práce nejprve pojednávám o důležitosti nevládních neziskových organizací pro společnost a jejich specifikách. Následně se již zabývám fenomény, které jsou spojeny s personálním managementem nevládních neziskových organizací. Teoretická část je doplněná i dotazníkovým šetřením. V rámci šetření se snažím vedoucímu pracovníkovi poskytnout informace o tom, co je pro členy jeho týmu důležité a jak tedy tým efektivněji vést.
|
|
Kooperativní formy výuky a jejich využití na druhém stupni základní školy
Mitbauerová, Naděžda ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Na prvních stranách jsem se pokusila teoreticky zpracovat problematiku kooperace a jejího využití z několika různých hledisek. Hlavním cílem této práce bylo zjistit pohled pedagogů a žáků na kooperativní metody. Zda stejně tak, jak se píše v mnoha publikacích o kooperativním učení, považují kooperativní metody za vhodné, prospěšné a zábavné. Neopomenula jsem vymezení stěžejních pojmů. Kooperací jako takovou se ve společnosti zabývá nespočet vědních odvětví jako například sociologie, politologie, psychologie, ale i ekonomie, ekologie a v neposlední řadě didaktika a pedagogika jako taková. Základem pro můj výzkum bylo znát co nejvíce teoretických pohledů na kooperativní formy výuky. Aby zmapování dostupných poznatků o kooperativním učení a vyučování mělo nějaký smysl, součástí práce je i empirická část, která popisuje výzkumné šetření zaměřené na kooperativní formy výuky a jejich využití na druhém stupni základní školy a to od teoretické přípravy výzkumu, až po vlastní provedení výzkumu a vyhodnocení sebraných dat. Stěžejním cílem výzkumu bylo zjistit, jaký názor mají na kooperativní formy výuky žáci a pedagogové a také, jakou ze zvolených kooperativních metod považují za nejvhodnější. V závěru práce jsem se pokusila vytvořit přehled mnou získaných dat a jejich vyhodnocení. Klíčová slova: kooperace,...
|
|
Zlepšení a rozvíjení leadershipu a týmové práce
Stejskal, Radek ; Hudec, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Rozvíjení a zkvalitnění leadershipu a týmové práce“ je na základě praktických a teoretických poznatků podat návrhy na zlepšení metod leadershipu u firmy Alticor. Skládá se ze tří částí. První část se týká teoretického vymezení leadershipu. Druhá část se zabývá analýzou metod leadershipu, know-how a celkové situace firmy Alticor na trhu. Třetí část se zabývá návrhy na zlepšení metod leadershipu u této firmy.
|
| |
|
Některá specifika komunikace ve veřejné správě
Mazal, David ; Bažant, Miloš (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována tématu specifik komunikace ve veřejné správě. Z důvodu velice širokého obsahu veřejné správy se teoretická část této práce zabývá vymezením základních použitých pojmů, se kterými bude v dalším textu pracováno, tedy samotné veřejné správy, managementu a komunikace ve veřejné správě. Empirická část se pak zabývá stanovením pracovních hypotéz, které budou potvrzeny či vyvráceny dotazníkovým šetřením, zaměřeným na pracovníky veřejnoprávní organizace, stavebních úřadů, speciálních stavebních úřadů a veřejnost.
|