Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,806 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Návrh konkurenční strategie společnosti
Majnuš, Ondřej ; Kolařík, Vladimír (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie společnosti působící ve stavebnictví. Obsahuje strategickou analýzu podniku, která vychází z teoretických poznatků v práci. Za pomoci stanovených záměrů firmy a strategické analýzy navrhuje konkurenční strategii a její implementaci.
Návrh ICT strategie podniku
Helešic, Igor ; Koutný, Roman (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá informačními a komunikačními technologiemi (ICT) a jejich možnostmi jak přispívat ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku a plnění firemních cílů. Cílem práce je analyzovat výrobně-obchodní společnost se zaměřením na využití informačních technologií a navrhnout takovou ICT strategii, která bude odpovídat zvolené podnikové strategii.
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Strategie nově založené IT společnosti
Rejman, Jiří ; Klčová, Hana (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje popisu strategických nástrojů používaných nově vznikajícími inovativními IT firmami při tvorbě strategického plánu. V teoretické části se práce zaobírá strategickými nástroji, vývojem produktu a financováním inovativních IT firem a snaží se identifikovat vhodné prostředky pro tvorbu strategie. Nástroje popsané v teoretické části následně používá k vytvoření konkrétního strategického plánu nové společnosti.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Štollerová, Radka ; Šťastný, Radek (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení výkonnosti vybrané společnosti s využitím metody Balanced Scorecard. První část práce obsahuje cíle, metodiku a teoretická východiska pro danou problematiku. Další část je věnována představení vybrané společnosti, strategické a finanční analýze. V závěrečné části na základě výstupů provedených analýz je zpracován návrh implementace modelu BSC za účelem zvýšení výkonnosti společnosti.
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Cundová, Kateřina ; Konečný, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilovaní konkurenceschopnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky užity v praxi. Hlavní součásti práce je analyzování současného stavu firmy, mikroekonomického a makroekonomického okolí firmy, které ovlivňují její činnost, za účelem vytvoření návrhů, jež by napomohly zvýšit konkurenční schopnost cestovní kanceláře.
Strategie pro Mikulov
Kratochvíl, Ivo ; Tušer,, Jaroslav (oponent) ; Koutný, Jan (vedoucí práce)
Práce vytváří strategii rozvoje Mikulova a definováním rozhraní sídla a krajiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,806 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.