Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 204 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie příspěvkové organizace
ČAREK, Martin
Cílem této bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie neziskové organizace" bylo najít vhodnou marketingovou strategii pro námi zvolený podnik s využitím analýz z marketingového prostředí a výzkumu trhu. Organizace se nachází v oblasti poskytování služeb a zaměřuje se na vzdělání a zábavu. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky neziskového sektoru a jeho zásad pro tvorbu marketingové strategie. Je zde definován marketingový mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace DDM Písek a je provedena situační analýza prostředí, která zahrnuje SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Následuje dotazníkový průzkum, který zjišťuje informace o povědomí veřejnosti o čin-nostech DDM Písek. Na základě zjištěných výsledků z těchto analýz a výsledků vlastního marketingového průzkumu je poslední část zaměřena na návrh a doporučení pro vylepšení marketingové strategie této organizace.
Comparison of traumatological plans of health care facilities in the Czech and Slovak Republic
MARKOVÁ, Dominika
Diplomová práca sa zaoberala traumatologickým plánovaním v zdravotníckych zariadeniach v Českej a Slovenskej republike. Hlavným cieľom práce bola komparácia a návrh opatrení k optimalizácii traumatologických plánov vybraných zdravotníckych zariadení v Českej a Slovenskej republike. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti práce bol využitý rešerš dostupnej odbornej literatúry, boli v nej charakterizované zdravotnícke zariadenia v Českej a Slovenskej republike, krízová pripravenosť zdravotníctva, súvisiaca legislatíva, traumatologické plánovanie a ďalšie súvisiace termíny ako napríklad triedenie, teda určenie priority ošetrenia a hromadný príjem pacientov. V praktickej časti práce boli použité kvalitatívne metódy výskumu ako je pozorovanie a analýza výskumných objektov, teda traumatologických plánov vybraných zdravotníckych zariadení v Českej a Slovenskej republike, ktoré boli vybrané na základe expertného odhadu a následne bola realizovaná ich komparácia, spracovanie a vyhodnotenie SWOT analýz. Nasledovalo celkové zhodnotenie získaných výsledkov, na základe ktorých boli spracované návrhy k optimalizácii traumatologických plánov. Výsledky tejto diplomovej práce poukázali najmä na dôležitosť aktualizácie a zároveň aj na význam podrobne a prehľadne spracovaných traumatologických plánov a potrebu organizácie cvičení, respektíve školení zamestnancov zdravotníckych zariadení, ktoré by prispeli k efektívnejšej krízovej pripravenosti zdravotníckych zariadení.
Marketingový mix vybraného pivovaru
NOVÁKOVÁ, Šárka
Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, mají zpracované marketingové programy, jsou zpravidla výkonnější a úspěšnější. Marketingový mix vychází z respektování specifik konkrétního trhu a zhodnocení faktorů působících na subjekty nabídky. Pro zhodnocení marketingového mixu budou využívány informace získané výzkumem spotřebního chování, BCG matice a na základě dalších analýz, například SWOT analýzy, PEST analýzy.
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
MEDEK, Josef
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců. A to je konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin. Práce je součástí výzkumného záměru Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity MSM 0652104020. V první části této práce jsou shrnuty teoretické informace o ekologickém zemědělství a trhu s biopotravin. Praktická část se opírá o dotazníkové šetření a analýzu nabídkových listů. Dotazníky byly rozeslány vedením obchodních řetězců, které operují v rámci Jihočeského kraje a do své nabídky zahrnují biopotraviny. Z nabídkových listů byly analyzovány jednotlivé bio komodity a na jejich základě určeny obchodní řetězce tzv. {\clqq}dobré praxe``. Nejlepší nabídku biopotravin vykazují řetězce Interspar a Terno. Obchodní řetězce prozatím nemají významný zájem odebírat bioprodukty z Jižních Čech. Důvodem je skutečnost, že pracují v celorepublikovém záběru. Všechny oslovené obchodní řetězce očekávají mírnou dynamiku rozvoje trhu s biopotravinami. V závěru práce jsou stanoveny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení prodeje biopotravin v obchodních řetězcích (SWOT analýza).
Firemní a komunikační kultura ve stavebním podniku
Bedřich, Daniel ; Winkler, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci a firemní kulturu ve firmě GEMO. Systematicky je tato bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury představena problematika interní komunikace v podniku, firemní kultura a v neposlední řadě jsou uvedeny specifika stavebních podniků. V části praktické je využita především metoda kvantitativního výzkumného šetření v podobě dotazníku. Pomocí dotazníku je zjištěno, jak je nastavena interní komunikace ve zvolené firmě a firemní kultura. Dále je zde užit také rozhovor s vedoucím ve firmě. Dále je v praktické části této práce využita metoda SWOT analýzy. Na základě této SWOT analýzy jsou definovány doporučení ke zlepšení současné situace.
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Poláčková, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti TV PROBBE s.r.o. na zahraničním trhu. Předmětem podnikání společnosti je výroba, velkoobchod a maloobchod krmiv a chovatelských potřeb. V teoretické části jsou shrnuty poznatky, jež jsou východiskem pro další části práce. V analytické části je hodnocena aktuální situace vnějšího i vnitřního prostředí společnosti. Návrhová část stanovuje doporučení, jejichž realizace by měla vést k rozvoji obchodních aktivit společnosti.
Propojení CNC laserové vyřezávačky s ERP informačním systémem
Černocký, Libor ; Lacko, Branislav (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
V bakalářské práci se řeší kompatibilita výrobních strojů s informačním systémem v souvislostech digitalizace firmy. Teoretická část práce pojednává o struktuře a možnostech informačních systémů. Popsán je taktéž princip laseru a charakteristika nejpoužívanějších druhů v CNC laserových strojích. Nechybí vymezení populárního pojmu Průmysl 4.0 v souvislosti s digitalizací. V praktické části je představena zkoumaná společnost od svých počátků po současnost. Popíšou se nynější ovládací systémy a výrobní zařízení, které se v následném návrhu ERP informačního systému vzájemně propojí s řídicími moduly. Jaký vliv by měl navrhovaný informační systém zejména z pohledu digitalizace firmy, znázorní SWOT analýza.
Podnikatelský plán na založení firmy poskytující lekce pro děti v oblasti digitální technologie
Holasová, Michaela ; Veselá, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření realistického podnikatelského plánu na založení firmy poskytující lekce pro děti v oblasti digitální technologie. Diplomová práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje základní pojmy řešené problematiky. Druhá část analyzuje makroekonomické a mikroekonomické prostředí trhu pomocí strategické analýzy. Poslední, návrhová část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě předcházejících získaných informací.
Zavedení BIM pomocí projektového řízení
Kadaníková, Nela ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku zavedení metody informačního modelování staveb (BIM) v konkrétním stavebním podniku. Využívání metody BIM přispěje k udržení konkurenceschopnosti podniku a umožní efektivnější přístup k řízení stavebních projektů v důsledku podpory sdílení informací a spolupráce zúčastněných stran. Na základě analýzy konkrétního podniku byl navržen postup pro implementaci metody BIM s využitím metod projektového řízení. Výstupy bakalářské práce budou touto firmou využity při zahájení implementace metody BIM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 204 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.