Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie příspěvkové organizace
ČAREK, Martin
Cílem této bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie neziskové organizace" bylo najít vhodnou marketingovou strategii pro námi zvolený podnik s využitím analýz z marketingového prostředí a výzkumu trhu. Organizace se nachází v oblasti poskytování služeb a zaměřuje se na vzdělání a zábavu. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky neziskového sektoru a jeho zásad pro tvorbu marketingové strategie. Je zde definován marketingový mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace DDM Písek a je provedena situační analýza prostředí, která zahrnuje SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Následuje dotazníkový průzkum, který zjišťuje informace o povědomí veřejnosti o čin-nostech DDM Písek. Na základě zjištěných výsledků z těchto analýz a výsledků vlastního marketingového průzkumu je poslední část zaměřena na návrh a doporučení pro vylepšení marketingové strategie této organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.