Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Černý, Michal ; Pajlová, Kateřina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu.
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
MALISZEWSKÁ, Nikola
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza, analýza portfolia, marketingový audit a benchmarking. Ve druhé kapitole se diplomová práce zabývá teoretickým vysvětlením marketingového plánování a plánů, situační analýzou jako SWOT, portfolio analýzou a marketingovým auditem. Skládá se také z vysvětlení benchmarkingu, marketingového mixu, online marketingu a KPI. Další kapitola popisuje cíl diplomové práce a její metodiku. Následující kapitola se zaměřuje na praktické provedení analýzy. Předposlední část popisuje výsledky analýzy. Šestá kapitola je zaměřena na diskusi o navrhované strategii a KPI.
Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Černý, Michal ; Pajlová, Kateřina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu.
Strategie rozvoje podniku potravinářské výroby
SCHÁNILCOVÁ, Kamila
V diplomové práci bylo hlavním tématem zpracování vnitřní a vnější analýzy podniku a na základě provedené strategické analýzy, sestavit novou rozvojovou strategii podniku. Nová rozvojová strategie je zaměřená na záchranu podniku před likvidací a na rozšíření výroby při udržení kontinuity podnikání. Pomocí vnější analýzy byl zjištěn vývoj vnějšího okolí podniku. Analýza vnitřního prostředí umožnila specifikovat vnitřní zdroje podniku a jejich využívání podnikem. Návrh nové rozvojové strategie obsahuje scénář budoucího vývoje vnějšího okolí, novou vizi a poslání podniku. Dále byly stanoveny strategické cíle, které budou dosaženy novou strategií podniku. Nová rozvojová strategie je zacílena na získávání nových trhů a zákazníků, zařazením nových lahůdek do výrobního portfolia pro spotřebitele preferující zdravý životní styl. Konkurenční výhoda je v tradici, poctivosti výroby lahůdek a osobním přístupu k zákazníkovi.Podnik se nachází v těžké finanční situaci, a tak je pro něj nezbytné zavést jisté změny, které ho zachránily před likvidací
Strategická analýza podniku
Dudincová, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tučková, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsem zpracovala strategickou analýzu společnosti Pacovské strojírny, a.s., ve které jsem využila různé metody interní a externí strategické analýzy. V případě interní strategické analýzy se jednalo o analýzu zdrojů podniku, portfolio analýzu a SWOT analýzu. Externí strategická analýza zahrnovala Porterův model pěti sil, PEST analýzu a analýzu konkurentů. Na základě uvedených analýz jsem doporučila vhodnou strategii pro budoucí vývoj podniku.
Analýza sortimentu TON, a.s.
Koutská, Jitka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza sortimentu vyráběného společností TON a.s., jeţ je tradičním českým výrobcem nábytku a zejména ţidlí z ohýbaného dřeva, který svou pozici na trhu dokázal udrţet po dobu celých 150 let zejména díky citlivému vnímání změn v potřebách zákazníka, kterým své produktové portfolio neustále přizpůsobuje. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy spojené s marketingovým mixem, sortimentem výrobků a jsou popsány metody a analýzy jako jsou SLEPT analýza, Porterova analýza, Portfolio analýza a Paretova analýza, které jsou uplatněny v praktické části diplomové práce. Na základě provedených analýz jsou v závěru práce vyslovena doporučení týkající se optimalizace vyráběného sortimentu a efektivnějšího vyuţití některých prvků marketingového mixu při uplatňování produktového portfolia na cílových trzích.
Potenciál šetrného turismu na vybrané oblasti
Nohejlová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Práce hodnotí potenciál šetrného turismu v mikroregionu Veselsko. Rekreační potenciál cestovního ruchu jednotlivých obcí mikroregionu Veselsko je charakterizován z pohledu přírodního, kulturně-historického a kulturně-společenského. Současný stav cestovního ruchu ve zkoumané destinaci je v práci vyjádřen pomocí SWOT analýzy, Portfolio analýzy a Defertovy turistické funkce. Závěrem je nastíněno několik návrhů, jak zatraktivnit a prosadit šetrný turismus v mikroregionu Veselsko.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.