Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 671 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sdílená doprava pro pracovníky nemocnice
Lukášek, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro zaměstnance Fakultní nemocnice Olomouc, kteří čelí problému s nedostatkem parkovacích míst v areálu. Aplikace řeší tuto situaci prostřednictvím sdílených jízd při cestách do práce a z práce. Je implementována pro platformy Android a iOS ve frameworku React Native, s použitím cloudové služby Firebase jako backend. Hlavním přínosem této práce je propracovaný uživatelský výzkum, kterého se účastnilo přes 1000 zaměstnanců nemocnice. Kromě výzkumu a celkově mobilního vývoje řeší práce samotnou implementaci aplikace s využitím moderních přístupů. Výsledná aplikace je připravena na brzké vydání a pilotní provoz v nemocnici, čímž představuje důležitý krok směrem k praktickému nasazení v reálném prostředí.
Mobilní aplikace pro supermarkety
Habermannová, Adéla ; Kindlová, Dita (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro supermarkety. Tento návrh je určen pro operační systém Android a klade důraz na uživatelské prostředí, které optimalizuje implementací nových funkcí. Výsledkem je wireframe zobrazující rozmístění jednotlivých prvků v rámci aplikace.
Mobilní aplikace pro přesnou navigaci zemědělských strojů
Košák, Václav ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit polní navigaci a GNSS systém pro přesnou lokalizaci. Při jízdě po poli je vhodné jezdit přesně po liniích, aby nevznikaly opakované přejezdy nebo naopak volná místa. Přesná jízda může šetřit osivo, postřik, pohonné hmoty a spoustu dalšího. Aplikace polní navigace spravuje pole, stroje atd. Cílem aplikace je navigování po navržených liniích. Spolu s mobilní aplikací vznikl i GNSS systém pro příjem přesného signálu s RTK korekcí. Výsledky testování ukazují, že při využití přesného přijímače lze vytvořenou aplikaci využít i v praxi při běžných pracích.
Ovládání mobilní aplikace hlasem
Cologna, Adam ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat, analyzovat a porovnat dostupné knihovny pro ovládání mobilních aplikací hlasovými pokyny. Zvolený problém jsem dle zadání práce řešil hlavně pro operační systém Android a bral jsem v potaz nejen knihovny pro detekci klíčových slov, ale i knihovny se zaměřením na porozumění řeči. Pro zvolené knihovny jsem provedl testování přesnosti detekce hlasových pokynů a zátěžové testy. Pro potřeby propojení vybraných knihoven vznikla aplikace v moderním programovacím jazyce Kotlin s využitím Jetpack Compose. Hlavním přínosem této práce jsou právě provedené experimenty a výsledná doporučení ohledně zkoumaných knihoven. Mezi nejefektivnější řešení patřila ta od Microsoft Azure a třída Android Speech Recognizer. Hlavními překážkami pro jednotlivé knihovny byla vzdálenost mezi řečníkem a mikrofonem a rušivá hudba v pozadí.
App Supporting Strength Sports Training
Klem, Richard ; Tesařová, Alena (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis presents a novel approach for strength sports performance analysis using a human pose estimation machine learning model. The implemented solution employs the RTMPose model to estimate keypoints, then derive the barbell position from the wrist coordinates, and compute performance metrics without requiring specific camera angles or visible weight plates. The proposed method enhances traditional resistance training by providing feedback and performance metrics such as mean velocity. The solution was proved effective in both gym and home environments, even without barbells. Extensive experiments demonstrate the robustness and wide usability of the solution. Comparison with the professional system Qualisys confirms the validity of the application results.
Sledování tréninku s využitím technologie NFC
Blažík, Vojtěch ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace využívající technologii NFC pro sledování tréninků a monitorování využití strojů v posilovnách. V práci jsou shrnuty základní důvody a přístupy ke sledování tréninků a vytížení strojů, shrnuje také technologii NFC a vývoj mobilních aplikací se zaměřením na multiplatformní framework Flutter. Výsledná aplikace je založená na architektuře klient-server s podporou offline režimu a k identifikaci stroje a cviků využívá identifikátory rozmístěných NFC štítků. Přínosem práce je ukázka funkčního systému, který využívá tuto technologii netradičním způsobem k dosažení vyššího uživatelského komfortu.
Systém pro podporu krátkodobých výpůjček vozidel formou sdílení
Vrtal, Petr ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit systém pro transformaci běžného osobního automobilu na vozidlo schopné sdílení ve formě krátkodobých výpůjček. Výpůjčky vozidla probíhají čistě bezobslužně, čehož bylo dosaženo implementací obslužných aplikací v podobě administračního a uživatelského nástroje. Administrační aplikace byla vytvořena pomocí webových technologií, předně technologiemi Next.js a React. Zákaznická aplikace byla implementována s cílem vysoké přenositelnosti, a proto byl její vývoj směřován na mobilní platformy s využitím frameworku React Native a nástroje Expo. Vozidlo je vybaveno vlastním navrženým IoT koncovým zařízením v podobě desky plošných spojů, schopné permanentního bezdrátového připojení k síti na bázi technologie LTE-M a protokolu MQTT. Úkolem tohoto zařízení je poskytovat aktuální data vozidla získaná čtením komunikace na sběrnici CAN, připojením k standardnímu diagnostickému portu OBD-II. Důležitou součástí práce bylo provedení série testování všech dílčích aspektů implementované architektury, se zaměřením především na spolehlivost, výslednou funkčnost a uživatelskou přívětivost. Výsledný systém byl otestován v reálném provozu a představuje způsob neinvazivní transformace běžného osobního automobilu na automobil schopný sdílení.
Mobilní aplikace pro naskenování logického obrázku a jeho vyřešení
Zobaník, Michal ; Pánek, Richard (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci, která bude umožňovat skenovat zadání zakódovaných obrázků z novin nebo časopisů a umožní naskenovaný obrázek vyřešit. Práce se věnuje návrhu mobilní aplikace pro operační systém Android, popisuje její funkcionalitu a důležité body implementace. Pro detekci zakódovaného obrázku jsou využity metody zpracovávání obrazu. Pro rozpoznávání čísel je vytvořena a naučena konvoluční neuronová síť. A pro vyřešení naskenované logické hádanky jsou použita logická pravidla a backtracking.
Mobilní aplikace pro čtení údajů ze senzoru
Homola, Jan ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace pro čtení dat ze senzoru. Práce obsahuje analýzu současného stavu v oblasti senzorů, mobilních aplikací a softwarových nástrojů. V praktické části je návrh kompletní aplikace obsahující schéma databáze, návrhy uživatelského rozhraní a grafické prvky aplikace. Na závěr jsou zhodnoceny náklady na návrh a implementaci.
Interaktivní manuál v rozšířené realitě
Přichystal, Filip ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace s interaktivními manuály v rozšířené realitě. Uživatelé mohou manuály vytvářet díky umístění interaktivních objektů do prostoru. Ty mohou dále posouvat, otáčet a editovat jejich informace. Takto vytvořený manuál je uložen a uživatel je schopen si ho v aplikaci zobrazit. Aplikace byla implementovaná v herním enginu Unity. Práce obsahuje popis návrhu aplikace, postup implementace a její testování. Na základě testování byl vyhodnocen možný směr budoucího vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 671 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.