Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností
Novák, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na použití nástrojů politického marketingu při pořádání voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je zanalyzovat průběh politických kampaní a jejich vliv na voliče, ale také, jaký měli vliv na konečný výsledek voleb. Práce je rozdělena na teoretickou část, která popisuje vývoj politického marketingu, jak ve světě, tak v České Republice. Dále pak na analytickou část, která je zaměřena právě na analýzu a rozbor politických kampaní. Práce obsahuje i praktickou část, která je zaměřena na výzkum současné situace a na politické vnímání voličů a jejich současné volební preference.
Application of political marketing in the parliamentary elections in Slovakia
Komorová, Michaela ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pomocí Lees-Marshmentu modelu analyzuje předvolební kampaně úspěšných politických stran. Na základě zkoumání 5 základních aspektů - volební průzkum, politický produkt, implementace produktu, přizpůsobování produktu a komunikace se snaží potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že nejvíce tržně orientovaná politická strana má šanci na získání největšího volebního zisku. Dále popisuje způsoby financování politických kampaní a popisuje různé negativní kampaně spojené s danými parlamentními volbami. Díky dotazníkovému šetření se snaží analyzovat vlivy na rozhodování prvovoličů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.