Název: Uplatňovanie politického marketingu počas parlamentných volieb na Slovensku
Překlad názvu: Application of political marketing in the parliamentary elections in Slovakia
Autoři: Komorová, Michaela ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Lees-Marshment model; politický marketing; volby 2012; elections 2012; market oriented party; political marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34477

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142262


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet