Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro záznam fotek a videoklipů ovládaná hlasem
Jurčík, Adam Dalibor ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci, která řeší problémy spojené s nahráváním videa a fotografií téže osoby při sportovních aktivitách. Tyto problémy jsou například, potřeba mít u sebe dálkové ovládání nebo neustálé přerušování činnosti z důvodu ručního spuštění. Lze situaci vyřešit pomocí hlasového ovládání a klíčových slov, po kterých se spustí pořízení fotografie. V práci je podrobně rozebráno, jakým způsobem lze implementovat hlasové ovládání na operačním systému Android v programovacím jazyce Java dohromady s pořízením snímku či videa. Dále obsahuje vysvětlení ukládání těchto souborů a to, jak ovládat hardware zařízení jako například fotoaparát. Práce obsahuje podrobnější popis dvou přístupů k rozpoznání hlasu a popisuje jejich funkčnost v různých způsobech využití.
Mobilní aplikace pro vyhledávání a správu receptů
Lončík, Andrej ; Šůstek, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom Android, ktorá slúži pre vyhľadávanie a spravovanie receptov a tvorbu jedálnička . Aplikácia by mala umožňovať hlasový vstup a rozpoznávanie ingrediencií z obrazu . Text práce popisuje celý proces tvorby mobilnej aplikácie od prvotnej myšlienky , cez analýzu konkurencie , návrhu užívateľského rozhrania , implementácie až po zaverečné testovanie a finálne publikovanie . Výsledné riešenie navyše umožňuje vytvárať vlastné recepty aj vyhladávať recepty na základe dostupných ingrediencií . Tie je možné zadať textom , hlasovým vstupom alebo pomocou rozpoznávania z obrazu vďaka nástroju Firebase ML Kit Image Labelling. Súčasťou je autentizácia pomocou Google účtu a uchovávanie užívateľského obsahu vo Firebase Realtime Database. Mobilná aplikácia je zverejnená v obchode Google Play pod názvom Recipio .
Tvorba aplikací pro Android ve vývojovém prostředí Eclipse
Kováč, Robert ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je představení a popis platformy pro mobilní zařízení Android. V první části je seznámení s operačním systémem Android, jeho historie, architektura, verze a konkurenční platformy. Další část popisuje nástroje, které se nejčastěji používají při vyvíjení aplikací pro tento systém a poslední část se zabývá praktickým návrhem a sestavením ukázkové aplikace.
Zábavná mobilní aplikace pro odhad místa, věku a vzdělání z hlasu uživatele
Szuchan, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Začiatok bakalárskej práce je venovaný prieskumu aplikácií na trhu, z ktorých boli nasledovne vybraté funkcie použité pri implementácií. Následne bol sformulovaný cieľ práce a aplikácia z hľadiska cieľovej skupiny. Bola opísaná základná požadovaná funkcionalita hry a navrhnuté užívateľské rozhranie s obrazovkami. Ďalšia časť práce sa venuje použitým technológiám pri vývoji, ktoré sú Android, Firebase a Material design. Bola vysvetlená implementácia jednotlivých funkcionalít a rozobratý spôsob autentizácie, ukladania dát a hranie samotnej hry. Nakoniec bol popísaný postup pri vydaní aplikácie, testovanie aplikácie, zhodnotenie výsledku práce a navrhnuté ďalšie možné vylepšenia hry.
Mobilní aplikace pro plánování dosažení cíle
Bobula, Vladimír ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro plánování dosažení cíle. Aplikace je určena pro systém Android. V práci jsou popsány základy systému Android. Následně je zanalyzován návrh grafického uživatelského rozhraní a databázy se snahou využít techniky gamifikace. V implementační části jsou vysvětleny části aplikace spolu s řešením nalezených problémů. Poslední část obsahuje popis testování aplikace a její zveřejnění službou Google Play.
Vývoj mobilní aplikace pro pohybové aktivity pro OS Android
VESELÝ, František
Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace pro pohybové aktivity, která bude využívat senzory vestavené ve většině mobilních telefonů. Aplikace pro určité pohybové aktivity využívá akcelerometr a pro určité aktivity senzor přiblížení. Jedná se o kliky, shyby, dřepy a sed-lehy. Zároveň aplikace umí vykreslit postupy v každé pohybové aktivitě. Nakonec je aplikace uveřejněna a volně k dispozici v internetovém obchodě Google Play. Teoretická část se věnuje operačnímu systému Android, popisu Android Studia a jazyku Java. Praktická část práce obsahuje popis vývoje aplikace, popisu vytvoření uživatelského rozhraní a následně propojení s logikou aplikace. Následně obsahuje popis práce s daty, propojení se senzory, průběh publikace aplikace a shrnutí uživatelských recenzí.
Mobilní aplikace pro vyhledávání a správu receptů
Lončík, Andrej ; Šůstek, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom Android, ktorá slúži pre vyhľadávanie a spravovanie receptov a tvorbu jedálnička . Aplikácia by mala umožňovať hlasový vstup a rozpoznávanie ingrediencií z obrazu . Text práce popisuje celý proces tvorby mobilnej aplikácie od prvotnej myšlienky , cez analýzu konkurencie , návrhu užívateľského rozhrania , implementácie až po zaverečné testovanie a finálne publikovanie . Výsledné riešenie navyše umožňuje vytvárať vlastné recepty aj vyhladávať recepty na základe dostupných ingrediencií . Tie je možné zadať textom , hlasovým vstupom alebo pomocou rozpoznávania z obrazu vďaka nástroju Firebase ML Kit Image Labelling. Súčasťou je autentizácia pomocou Google účtu a uchovávanie užívateľského obsahu vo Firebase Realtime Database. Mobilná aplikácia je zverejnená v obchode Google Play pod názvom Recipio .
Mobilní aplikace pro plánování dosažení cíle
Bobula, Vladimír ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro plánování dosažení cíle. Aplikace je určena pro systém Android. V práci jsou popsány základy systému Android. Následně je zanalyzován návrh grafického uživatelského rozhraní a databázy se snahou využít techniky gamifikace. V implementační části jsou vysvětleny části aplikace spolu s řešením nalezených problémů. Poslední část obsahuje popis testování aplikace a její zveřejnění službou Google Play.
Zábavná mobilní aplikace pro odhad místa, věku a vzdělání z hlasu uživatele
Szuchan, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Začiatok bakalárskej práce je venovaný prieskumu aplikácií na trhu, z ktorých boli nasledovne vybraté funkcie použité pri implementácií. Následne bol sformulovaný cieľ práce a aplikácia z hľadiska cieľovej skupiny. Bola opísaná základná požadovaná funkcionalita hry a navrhnuté užívateľské rozhranie s obrazovkami. Ďalšia časť práce sa venuje použitým technológiám pri vývoji, ktoré sú Android, Firebase a Material design. Bola vysvetlená implementácia jednotlivých funkcionalít a rozobratý spôsob autentizácie, ukladania dát a hranie samotnej hry. Nakoniec bol popísaný postup pri vydaní aplikácie, testovanie aplikácie, zhodnotenie výsledku práce a navrhnuté ďalšie možné vylepšenia hry.
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Pokorná, Lucie ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce poskytuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky týkající se dvou různých prostředí sloužících vývojářům k přímé distribuci mobilních aplikací koncovým uživatelům. Distribuce probíhá pomocí aplikačních obchodů App Store a Google Play, v nichž jsou publikovány pouze takové aplikace, které splňují určité základní požadavky. V teoretické části jsou analyzovány jak podmínky a doporučení zprostředkovatelů, které by vývojáři měli splnit, tak i další informační zdroje a služby informační podpory. V praktické části jsou popsány procesy spojené s vydáváním aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play - od registrace vývojáře až po odeslání aplikace ke schválení. Podklady k praktické části byly získány nejen rozborem problematiky, ale i díky vydání vlastní multiplatformní aplikace, která byla vyvinuta speciálně pro účely této diplomové práce. Aplikace byla vydávána ve dvou verzích určených pro dvě odlišné mobilní platformy s cílem dosáhnout podobných, resp. srovnatelných podmínek. Za výzkumnou metodu byla zvolena případová studie. Jako vzorový příklad sloužil proces vydávání konkrétní aplikace, na jehož základě bylo možné získat data pro provedení komparace a formulování závěrů o podmínkách, jež jsou pro vývojáře oběma zprostředkovateli připraveny. Zjištění uvedená v této diplomové práci mohou pomoci zejména těm vývojářům a dalším potenciálním zájemcům, kteří hledají integrovaný zdroj informací o distribuci jedné multiplatformní aplikace prostřednictvím obou aplikačních obchodů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.