Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdálený přístup k mobilním zařízením
Bobula, Vladimír ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vzdialeným prístupom k mobilným zariadeniam so systémom Android a možnosťami ich vzdialeného ovládania. Cieľom bolo vytvoriť rozhranie pre vzdialené ovládanie mobilných zariadení pomocou vzdialenej plochy a pre vzdialenú zmenu nastavení mobilných zariadení. Zameral som sa na využitie vzdialeného ovládania pre asistenciu pri používaní mobilných zariadení. Riešením bolo vytvoriť aplikáciu s rozhraním pre ovládanie, ďalej aplikáciu, ktorá bude ovládaná a server, cez ktorý budú komunikovať. Server bol vytvorený s použitím technológie Node.js. Pre umožnenie komunikácie aplikácií v reálnom čase bola použitá knižnica Socket.io. Vzdialená plocha využíva posielanie snímok obrazovky a posielanie súradníc kliknutí na snímok. Kliknutia sú na vzdialenom zariadení vykonané prostredníctvom skrytého API. Vzdialená zmena nastavení využíva API z Android SDK. Podarilo sa vytvoriť systém, ktorý umožňuje vzdialene ovládať Android zariadenie a vzdialene meniť jeho nastavenie.
Mobilní aplikace pro plánování dosažení cíle
Bobula, Vladimír ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro plánování dosažení cíle. Aplikace je určena pro systém Android. V práci jsou popsány základy systému Android. Následně je zanalyzován návrh grafického uživatelského rozhraní a databázy se snahou využít techniky gamifikace. V implementační části jsou vysvětleny části aplikace spolu s řešením nalezených problémů. Poslední část obsahuje popis testování aplikace a její zveřejnění službou Google Play.
Mobilní aplikace pro plánování dosažení cíle
Bobula, Vladimír ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro plánování dosažení cíle. Aplikace je určena pro systém Android. V práci jsou popsány základy systému Android. Následně je zanalyzován návrh grafického uživatelského rozhraní a databázy se snahou využít techniky gamifikace. V implementační části jsou vysvětleny části aplikace spolu s řešením nalezených problémů. Poslední část obsahuje popis testování aplikace a její zveřejnění službou Google Play.
Vzdálený přístup k mobilním zařízením
Bobula, Vladimír ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vzdialeným prístupom k mobilným zariadeniam so systémom Android a možnosťami ich vzdialeného ovládania. Cieľom bolo vytvoriť rozhranie pre vzdialené ovládanie mobilných zariadení pomocou vzdialenej plochy a pre vzdialenú zmenu nastavení mobilných zariadení. Zameral som sa na využitie vzdialeného ovládania pre asistenciu pri používaní mobilných zariadení. Riešením bolo vytvoriť aplikáciu s rozhraním pre ovládanie, ďalej aplikáciu, ktorá bude ovládaná a server, cez ktorý budú komunikovať. Server bol vytvorený s použitím technológie Node.js. Pre umožnenie komunikácie aplikácií v reálnom čase bola použitá knižnica Socket.io. Vzdialená plocha využíva posielanie snímok obrazovky a posielanie súradníc kliknutí na snímok. Kliknutia sú na vzdialenom zariadení vykonané prostredníctvom skrytého API. Vzdialená zmena nastavení využíva API z Android SDK. Podarilo sa vytvoriť systém, ktorý umožňuje vzdialene ovládať Android zariadenie a vzdialene meniť jeho nastavenie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.