Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost FK Dukla Praha
Hrubeš, Jiří ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Společenská odpovědnost FK Dukla Praha Cíle: Cílem práce je zjistit, jak FK Dukla Praha pracuje s konceptem společenské odpovědnosti na základě teoretické části a polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky Dukly. Dalším cílem je zjistit povědomí fanoušků FK Dukla Praha o společensky odpovědných aktivitách klubu. Práce má také za úkol stanovit doporučení pro klub vycházející z výzkumu. Metody: V práci je nejdříve provedena rešerše sekundárních dat. Následuje kvalitativní a kvantitativní metoda. Kvalitativní metoda je provedena formou polostrukturovaných rozhovorů se 3 pracovníky klubu. Dále je realizováno dotazníkové šetření s fanoušky FK Dukla Praha. Výsledky: Zjištění, jak pracuje FK Dukla Praha s konceptem CSR přineslo několik zajímavých poznatků. CSR není součástí strategie ani hodnot klubu a jedná se převážně o jednorázové projekty bez dlouhodobého cíle a plánů. Fanoušci mají určité povědomí o CSR projektech, které by mohly být lépe komunikovány a propagovány. Aktivita klubu je věnována hlavně projektům v sociálním oblasti, nedostatečnou angažovanost vidí respondenti v oblasti environmentální. Od těchto výsledků se odvíjí i doporučení pro klub, jehož základními body je právě zařazení CSR do klubové strategie, lepší komunikace projektů nebo větší aktivita v environmentální oblasti....
Návrh webového portálu fotbalového svazu
Vařacha, Jan ; Vyskočil,, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout vhodné webové stránky pro okresní fotbalový svaz. Webová prezentace by měla sloužit nejen hráčům, funkcionářům klubů, funkcionářům svazu a rozhodčím, ale zejména také široké veřejnosti. Webový portál bude využíván pro zveřejňování výsledků a statistik z utkání pořádaných okresním fotbalovým svazem, rozlosování soutěží, zápisů odborných komisí svazu, informací pro kluby a fotbalové fanoušky, delegací rozhodčích a podobně.
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Šturma, Pavel ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění v případě sportovního klubu. V druhé části dochází k seznámení s klubem a analýze marketingového prostředí, ve kterém se klub nachází, a současného marketingového mixu klubu. Východiskem je pak návrh jejich zlepšení.
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů
Růžička, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci českých fotbalových klubů na sociálních sítích. Metody: Hlavní metodou, která byla ve výzkumu použita, bylo elektronické dotazování, které probíhalo na sociálních sítích. Také byla provedena analýza současné komunikace pomocí sekundárních dat, aby bylo možné následnou interpretaci zasadit do kontextu. Výsledky: Data získaná z dotazníku poskytla obecný pohled na to, jak fanoušci vnímají marketingovou komunikaci na sociálních sítích českých fotbalových klubů. Rozložení sociodemografických znaků odpovídá realitě na sociálních sítích, a proto bylo možné vyvodit obecně platné závěry. Výzkum ukázal, že značná část fanoušků sleduje více klubů najednou. Také potvrdil, že všechny typy výstupů mají své početné publikum, a proto je důležité u nich zůstat. Sítě mají velký vliv na vztah fanouška s klubem i na jeho nákupní rozhodování. Bylo možné vyvodit obecná doporučení, která by mohla vést k hlubšímu budování vztahu s fanoušky, podpoře prodeje vstupného a merchandisingu a zvýšení množství sledujících na nejnavštěvovanějších platformách Facebook, Instagram a YouTube. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, marketingová komunikace, fanoušci, sledující
Tragédie anglického fotbalu v osmdesátých letech 20. století
Štědrý, Matouš ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
(English) This Bachelor thesis focuses on football events in the English football environment that occured in the eighties of the 20th century. The thesis analyzes the causes of these tragedies, such as Hillsborough and Heysel, and examines how these events happened, how they relate to hooliganism and how they have affected safety on stadiums. Title: Disasters of the English football in the eighties of the 20th century The aim of the work: The aim of the thesis is to analyse the events that took place in the eighties of the 20th century. It concerns the final match at Heysel Stadium and the semi-final match at Hillsborough Stadium. The thesis looks at the causes and consequences of these tragedies and how sports organisations have prevented similar events from happening again. Methods: My thesis was based on analysis of available sources such as newspaper articles, internet articles, documents and books that deal with this topic. Keywords: English football, fans, organization of matches
Schickeria. Koncept kritické loajality na příkladu levicové skupiny fanoušků Bayernu Mnichov
Adam, Jakub ; Brožová, Anežka (vedoucí práce) ; Emler, David (oponent)
Ultras hnutí patří mezi nejloajálnější podporovatele svých klubů, zároveň jsou však často předmětem kontroverze, ať už kvůli radikálním pravicovým názorům či násilí na stadionech. Německá fanouškovská scéna je specifická, protože mnoho tamních ultras hnutí podporujících fotbalové kluby bojuje proti komercializaci, globalizaci či rasismu a pravicovými názory se nevyznačuje. Tato práce pojednává o jedné z nejvýznamnějších fanouškovských skupin v Německu - Schickerii München. Schickeria podporuje fotbalový klub FC Bayern Mnichov, který může být označen jako nejbohatší a nejúspěšnější německý celek. Ve vedení klubu stojí jeho bývalí hráči či podnikatelé a funkcionáři, kteří občas učiní rozhodnutí stojící v rozporu s názory Schickerie. Fanoušci a management tak v mnoha situacích stojí proti sobě a vedou diskuze o dalším směřováním klubu či jeho hodnotách. Na příkladu vztahu Schickerie a vedení klubu je ukázán koncept kritické loajality, který do značné míry vystihuje přístup fanoušků ke krokům svého klubu.
Youtubeři a jejich místo v životě dětí a dospívajících
NAHODILOVÁ, Markéta
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a významem tzv. youtuberů v životě dětí a dospívajících. Teoretická část práce popisuje období adolescence, psychického vývoje a vývoje identity v tomto období. Zaměřuje se také na popis socializace dospívajících a vytváření jejich hodnot. Popsán je i vztah dospívajících k médiím a sociálním sítím, u nichž mladiství v současnosti tráví nejvíce času; v detailu se pak práce zaměřuje na platformu YouTube a na fenomén tzv. vloggerů (youtuberů), který je s ním spojený. Praktická část práce je postavena na výsledcích kvalitativního výzkumu, založeného na denících vyplňovaných respondenty (tzv. diary research). Výzkum se zaměřuje na to, kolik času tráví respondenti u videí na YouTube, jaký obsah zde sledují a z jakého důvodu, zda se nad sledovaným obsahem zamýšlejí a zda je youtubeři k něčemu motivují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.