Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj plavecké výkonnosti uchazečů o studium Tělesné výchovy a sportu se zaměřením na vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy
Grešová, Marieta ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Fořterová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem plavecké výkonnosti uchazečů o studium Tělesné výchovy a sportu se zaměřením na vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Zjišťuje, který plavecký způsob si nejčastěji uchazeči volí, a to i v závislosti na pohlaví. Zajímá se o to, zda jsou úspěšnější ženy nebo muži u přijímacího řízení. Odhaluje, jakým způsob se uchazeči připravují na plavání v rámci talentové zkoušky a v neposlední řadě, jak dlouho věnují své přípravě. Práce zpracovává pětiletý výpis z přijímacího řízení ze sportovního odvětví plavání v talentové zkoušce na katedře tělesné výchovy. K řešení byla také použita metoda kvantitativního dotazování a data jsou zde zpracována pomocí statistických metod. Využívá i komparaci získaných dat. Provedeným výzkumem jsme zjistili, že nejčastěji zvoleným způsobem je plavecký způsob kraul a plavecký způsob prsa si v porovnání s muži více vybíraly ženy. Muži preferují nejrychlejší plavecký způsob častěji než ženy. Úspěšnějšími byli v přijímacím řízením muži, stejný počet mužů a žen nedoplavalo určenou vzdálenost. Práce poukazuje na to, že se zvyšuje počet neúspěšných v bodovém hodnocení v rámci let. Nejvíce uchazečů se připravuje samostatně studiem z dostupných zdrojů. Délka pro přípravu je čtyři týdny a většina absolvovala plaveckou výuku na základní...
Predikční validita společné části maturitní zkoušky a přijímací zkoušky na PedF UK
Bartáková, Irena ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent) ; Michek, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá predikční validitou společné části maturitní zkoušky a přijímací zkoušky na Pedagogickou fakultu UK. Jejím cílem je zjistit, jaký vliv mají tyto zkoušky na studijní úspěšnost, jejímiž kritérii jsou zde studijní průměry v jednotlivých ročnících bakalářského programu, celkový studijní průměr a známka ze státní závěrečné zkoušky. Datový soubor je tvořen studenty přijatými ke studiu pro akademické roky 2016/2017 a 2017/2018, a to na obory český jazyk, anglický jazyk a speciální pedagogika. Součástí práce je také přehledová studie mapující výzkum predikční validity v České republice i v zahraničí. V rámci empirické části jsou popsány a porovnány jednotlivé datové soubory včetně výsledků z maturitní a přijímací zkoušky a známek během studia na VŠ. Celkově jsou studenti nejúspěšnější u maturitní zkoušky z anglického jazyka, co se týče studijních oborů, nejlepších známek dosahují studenti oboru anglický jazyk, nejhorších studenti speciální pedagogiky. Ti ale naopak dosahují nejlepších výsledků u přijímací zkoušky a jsou též nejúspěšnější při samotném vysokoškolském studiu, ať se jedná o počet absolvujících, tak o průměrné známky během studia. Maturitní a přijímací zkouška dokáží nejlépe předpovědět studijní úspěšnost v 1.ročníku a dále průměrnou známku za celou dobu studia, přičemž...
Stereometrické úlohy v přijímacích zkouškách na střední školy a v maturitních zkouškách
HORÁČKOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce na téma Stereometrické úlohy v přijímacích zkouškách na střední školy a v maturitních zkouškách bylo zanalyzovat dostupné výsledky přijímacích a maturitních zkoušek z matematiky a na základě získaných informací vytvořit GeoGebra knihu příkladů na procvičování.
Vývoj úrovně v oblasti rychlostních schopností uchazečů o studium tělesné výchovy na Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy
Šverma, Jan ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
TITLE: The Development of speed competence of the applicants for the physical education study program at the College of Education at the Charles University. SUMMARY: The aim of my thesis is to summarize the development of speed competence of all applicants for the physical education program at the College of Education at the Charles University from 1991 to 2010. The speed competence testing took place on a track and consisted of running the 100 m during the entrance examination for the physical education program. Using statistical methods (arithmetic average, standard deviation, variation coefficient, modus and median) I will compare each year's performances, differences in performances by applicants' study concentration, and differences among men's and women's performances. Besides examining the speed competence of the applicants I will also examine the number of applicants each year. KEYWORDS: Speed testing, entrance exam, College of Education, Charles University, physical education, statistical methods, study combination, athletics, sprint, running for speed, sport performance.
Vývoj úrovně v oblasti rychlostních schopností uchazečů o studium tělesné výchovy na Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy
Šverma, Jan ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
TITLE: The Development of speed competence of the applicants for the physical education study program at the College of Education at the Charles University. SUMMARY: The aim of my thesis is to summarize the development of speed competence of all applicants for the physical education program at the College of Education at the Charles University from 1991 to 2010. The speed competence testing took place on a track and consisted of running the 100 m during the entrance examination for the physical education program. Using statistical methods (arithmetic average, standard deviation, variation coefficient, modus and median) I will compare each year's performances, differences in performances by applicants' study concentration, and differences among men's and women's performances. Besides examining the speed competence of the applicants I will also examine the number of applicants each year. KEYWORDS: Speed testing, entrance exam, College of Education, Charles University, physical education, statistical methods, study combination, athletics, sprint, running for speed, sport performance.
Matematická příprava žáků 1. stupně NŠ pro vstup na víceletá gymnázia
CÍSAŘOVÁ, Veronika
Teoretická část diplomové práce zahrnuje učivo pátého ročníku, které je rozděleno do kapitol a obsahuje vzorové příklady. Praktická část obsahuje sbírku úloh, určenou pro žáky pátého ročníku ZŠ. Jedná se o ukázkové matematické příklady, které jsou zadávány u přijímacích zkoušek na víceletá gymnázia. Součástí diplomové práce je také výzkum, jehož předmětem bylo odzkoušení několika příkladů v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.