Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení kampaně. Zároveň by práce měla sloužit jako inspirace pro ty, kteří se rozhodnou využít crowdfunding pro financování svých projektů. Je zde popsán průběh konkrétní kampaně a doporučeny zásady, které by měly být dodržovány pro úspěšné dokončení crowdfundingového projektu.
Crowdfunding a jeho aplikace v oblasti veřejných statků
Nejman, Karel ; Cibulka, Jakub (vedoucí práce) ; Stroukal, Dominik (oponent)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou oboru crowdfundingu a možným využitím jeho metod v problematice veřejných statků. Práce si klade za cíl osvětlit smysl crowdfundingu a dokázat, že tento způsob financování je aplikovatelný na oblast veřejných statků. První část je věnována crowdfundingu. Definuje jeho principy, fungování, typy a možná rizika. Následuje krátký popis veřejných statků a problému s nimi spojených. Třetí kapitola analyzuje výhody využití crowdfundingu v oblasti veřejných statků. Poslední část je zaměřena na využití v praxi, popisuje crowdfundingové kampaně, ve kterých byly předmětem financování veřejné statky.
Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní
Kalaš, Robert ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat kampaně hromadného financování z platformy Kickstarter, a přispět k zefektivnění výkonnosti, neboť většina kampaní je neúspěšných. V teoretické části se zaměřují na vymezení pojmu crowdfunding a představuji celé odvětví hromadného financování ve srovnání s typickými formami financování nových podnikatelských nápadů. Naopak v empirické části metodou porovnání se zaměřuji kampaně ze dvou geografických lokací a různých odvětví. Faktory které ovlivňují úspěšnost kampaní jsou analyzovány a vzor, který by vedl k zvýšení úspěšnosti je hledán. Cíl diplomové práce byl naplněn tím, že byly nalazeny vzory, které mají vliv na úspěšnost a při jejich dodržení se úspěsnost kampaní zvýší.
Crowdfunding
Rumian, Lukáš ; Cibulka, Jakub (vedoucí práce) ; Galuška, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá crowdfundingem a zaměřuje se na dvě české kampaně, které byly úspěšné. Její hlavním cílem je objasnit tento pojem, přiblížit celkovou historii kolektivního financování, vysvětlit jednotlivé druhy, právní stránku a nakonec zhodnotit výhody i nevýhody tohoto způsobu financování. V praktické části jsou uvedeny dvě české crowdfundingové kampaně, které uspěly u přispěvatelů. U každé z nich je od tvůrců zodpovězeno deset otázek, které přibližují jejich zkušenost s tímto druhem financování.
Problematika komunitního financování v ČR
Dvořák, Tomáš ; Vozárová, Pavla (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Tato práce se věnuje analýze problematiky komunitního financování, neboli crowdfundingu, který je v současnosti populární formou získávání finančních zdrojů na odlišné projekty. V práci zkoumám datový soubor o velikosti 150 pozorování jednotlivých projektů z platformy HitHit, která působí v České republice. V empirické části je odhalen vliv faktorů na úspěšnost crowdfundingové kampaně. Mezi některé významné faktory patří odlišné způsoby šíření informací (internetové stránky, sociální sítě, anebo televizní vysílání), variabilita v nabízených odměnách, aspekty videa na platformě, lokální omezení, požadovaná částka peněz, ale i délka popisu projektu. Přínos práce je v odhalení a vysvětlení některých faktorů a použití ekonometrických modelů v české crowdfundingové scéně.
Vývoj crowdfundingu v české republice
Šišková, Kristýna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vývoji crowdfundingu, alternativního způsobu financování projektů, v České republice od jeho vzniku až po současnost. Úvodní část práce se zabývá teoretickým vymezením pojmu crowdfunding. V druhé části je věnován prostor pro popis vývoje jak zahraniční, tak české crowdfundingové scény. Praktická třetí část dále identifikuje faktory mající vliv na úspěšnost projektu vč. konkrétních ukázek. Následující kapitola poté zkoumá příklady úspěšných projektů na základě výpovědí od jejich tvůrců. Předposlední kapitola se zabývá průzkumem povědomí o crowdfundingu mezi českou veřejností. Závěrem jsou vyjmenovány očekávané trendy a možný budoucí vývoj crowdfundingových platforem.
INDIVIDUÁLNÍ DÁRCOVSTVÍ
Kašparová, Petra ; LEDVINOVÁ, Jana (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Rozvoj a kontinuální práce s individuálním dárcovstvím je disciplínou, které se věnuje pouze několik kulturních organizací u nás. Mnoho jiných kulturních nestátních neziskových organizací stojí na počátku rozvoje strategie a plánování individuálního fundraisingu. Z toho důvodu se tato diplomová práce věnuje možným a využitelným strategiím v oblasti individuálního dárcovství, českým průzkumům motivace dárců, případovým studiím kulturních organizací, které s potenciálem mecenášství pracují a dalším aspektům, jejichž shrnutí by mělo zajistit základní vědomostní rámec pro tvorbu strategie kulturních organizací, které mohou v budoucnu objevit chuť a motivaci se potenciálu dárcovství hlouběji věnovat. Tato práce se snaží vyvrátit stereotypy v uvažování o individuálním dárcovství jako způsobu získávání prostředků bez potenciálu a historického kontextu.
Fundraising festivalu Štěrkovna Open Music
Ostárek, Matěj ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Cílem této práce je popsat současnou situaci ve fundraisingu festivalu Štěrkovny Open Music. Nejprve si obecně vymezíme pojem fundraising a jeho spojení s komerční sférou, s možností získávat zdroje financí pro uspořádání hudebního festivalu. Dále se budeme věnovat tomu, jak festival v současné době funguje v rámci fundraisingu, jaké používá metody a kde je prostor pro jeho zlepšení. V práci vyjmenujeme i benefity, které jsou ve spojení s podporou festivalu připraveny. V další části provedeme analýzu možností crowdfundingu, kde si položíme otázku, zda je tento způsob získávání prostředků pro hudební festival dobrou formou. Zaměříme se rovněž na průzkum, který proběhl po skončení festivalu Štěrkovna Open Music v roce 2014, a popíšeme, jaké byly podněty organizátorů k uskutečnění průzkumu, kterých oblastí se tento průzkum týkal a jaký byl výsledek, případně jaká může být implementace výsledků v dalších ročnících.
Analýza faktorů úspěšnosti crowdfundingové kampaně v oblasti IT
Skramuský, Michal ; Vencovský, Filip (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá faktory úspěšnosti crowdfundingu v oblasti IT. Cílem této práce je nalezení těchto faktorů a jejich ověření. Teoretická část popisuje crowdfunding a internetový portál Kickstarter, na kterém se provozují crowdfundingové kampaně. Jsou zde vysvětleny klíčové pojmy Kickstarteru, popsána jeho historie a pravidla. V této části je také vysvětleno, kdo může využívat služeb Kickstarteru. Dále se v této kapitole popisuje proč je vybráno právě herní odvětví k analýze a jaká je jeho důležitost v crowdfundingu. Prostor je zde věnován zahraničním a českým alternativám ke Kickstarteru. V další části jsou navrhnuty možné faktory úspěšnosti, a jak se ověřují. Je zde popsána statistická metoda testování těchto faktorů. V praktické části je zhotoveno analytické zhodnocení úspěšných a neúspěšných kampaní. Poté jsou provedeny statistické testy k zjištění závislosti faktorů na úspěšnosti kampaně. Cíl analytického zhodnocení a testů bylo zjistit faktory úspěšnosti. Jako nejdůležitějším možným faktorem úspěšnosti byla shledána velká míra aktivity na sociálních sítích.
Financování mikropodniků
Hladík, Miroslav ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je rozbor a porovnání možností financování nespecifických mikropodniků, kterých je na trhu naprostá většina. Vzhledem k faktu, že významná část těchto podniků není zcela inovativních nýbrž kopírují již existující běžný model, mohou se zpravidla spolehnout převážně na klasické typy financování ze strany finančních institucí. Alternativní formy jako jsou rizikový a rozvojový kapitál nebo private equity se totiž specializují převážně na jiné segmenty co do objemu investice a růstového potenciálu. Práce tak dává praktický přehled, nejen začínajícím mikropodnikatelům, o možnostech financování rozvoje jejich podnikání včetně ukázky na reálně zafinancovaném podniku a čeho se vyvarovat při úvěrovém jednání. Čtenář se tak dozví na jakém základě se dá financovat běžný mikropodnik a jaké má možnosti další alternativní podpory například ze strany státu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.