|
Marketingový výzkum ve společnosti s podporou ICT
Kövér, Maroš ; Vedra, Ivo (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu vytvořit návrhy na zlepšení digitální prezentace společnosti Agrotec. Práce se zaměří na konkrétní produktový segment, a to vozy značky Škoda Auto. Nejdříve popíši aktuální stav společnosti, následně provedu několik konkrétních analýz, ze kterých budou stanovena výsledná doporučení.
|
|
Studie systémové a procesní optimalizace servisního řízení
Prokeš, Viktor ; Havlásek, Roman (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je orientována na automobilový průmysl se zaměřením na domácího producenta vozidel Škoda Auto. Popisuje předmět podnikání ve jmenovaném subjektu a následně poukazuje na současný trend automobilového trhu v ČR. Na základě uvedených výsledků předkládá vývoj čerpaných služeb v čase spojených s užíváním produktů Škoda Auto. Dále je popsán současný stav servisních procesů při průchodu vozidla servisem u dealera Škoda Auto. Studie se zabývá rozborem s využitím a provázaností současných servisních systémů. Jelikož moderní technologie použité v dnešních automobilech vznáší podstatně vyšší diferencované nároky na jejich údržbu a také personál, je nezbytné veškeré servisní procesy neustále optimalizovat s maximální snahou o využití veškerých získaných informací na vstupu z předchozích výstupů. Pro tyto účely je popsáno nezbytné zavedení a permanentní využívání elektronických víceúčelových záznamových zařízení předurčených ke sběru dat. Dále je popsán předpokládaný servisní proces s využitím elektronického záznamového klíče vozidla s poukazem na procesní zjednodušení v průběhu jednotlivých servisních operací. Závěrem je zhodnocen přínos uvedeného možného řešení pro servisní procesy a jejich uživatele.
|
|
Návrh variant racionalizace operace vkládání skel v montážní lince Škoda Auto
Wilhelm, Pavel ; Babák, Jan (oponent) ; Kubík, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na varianty montáže čelního skla na montážní lince společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Cílem práce je popsat možné varianty montáže a z nich stanovit optimální variantu. V první části jsou zmíněny hlavní teoretické informace, následuje analýza současného stavu. Po představení dvou nových návrhů jsou varianty mezi sebou porovnány z hlediska finančního i celkově pomocí multikriteriální metody.
|
|
Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Černý, Martin ; Jeník, Radomír (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu.
|
| |
|
Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku
Plieštik, Marek ; Hořínková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání efektu země původu u českých výrobků mezi českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. První část práce zachycuje dosavadní poznatky v této oblasti a popisuje teoretické možnosti komunikace původu značky a produktu. Empirická část se po představení jednotlivých trhů a vybraných značek Škoda Auto a Pilsner Urquell zabývá intepretací dat získaných dotazníkovým šetřením a jejich kvantitativní analýzou. V návrhové části jsou interpretovány závěry hypotéz formulované na základě empirických výzkumů v první kapitole, diskutovány rozdíly mezi oběma skupinami respondentů a rovněž představeny vlastní návrhy.
|
| |
|
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
|
|
Evaluations of Key Foreign Markets for the Supplier Selection in Society Skoda Auto
Kabáč, Ľudovít ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The Diploma Thesis seeks to evaluate key markets of the SKODA Auto company in terms of purchasing and supply possibilities. It analyzes both Skoda's external and internal environments and assesses current conditions in their key foreign supply market. Furthermore, it describes the purchasing process, methods of localization of suppliers, as well as possible methods of evaluation of Skoda's suppliers. The Thesis should provide the reader with an overview of current trends and opportunities in Skoda's supplier market.
|
|
Analysis of the Selected Company by Using the Selective Methods
Faltusová, Denisa ; Kyselová,, Barbora (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Master´s thesis analyses strategy position for ŠKODA AUTO at the automobile market. For critical examination of the market there were used SLEPTE analysis, Porter´s five forces model and also McKinsey 7s Model, SWOT analysis a Kralicek Quick test. All of those findings of specific market are summarized up in conclusion and with a closer look on the current situation, there were proposed measures for the future growth of the company.
|