Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin
Bejček, Martin ; Buriánková, Jitka (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin. Cíle: Hlavním cílem práce je za pomoci dotazníkového šetření zjistit současný postoj vybraných skupin české veřejnosti na možnou budoucí kandidaturu na pořádání olympijských her na území České republiky. Metody: Tento průzkum popisuje současný postoj vybraných skupin české společnosti. Šetření se zúčastnilo 478 účastníků, kteří se přes přímé odkazy k dotazníků přihlásili. Na všechny otázky odpovědělo 298 respondentů, kteří byli rozděleni do předem definovaných skupin. Výběr skupin byl proveden na základě konzultace s odbornými pracovníky napříč sportovním odvětvím. Dotazníkové šetření probíhalo formou elektronického dotazníku, ve kterém byly využity různé typy otázek, včetně metod Likertovy škály a sémantického diferenciálu. Dotazník byl vytvořen skrze platformu Survio a následně šířen na sociálních sítích a přes email poslán vybraným skupinám. Výsledky: Práce popisuje současný postoj vybraných skupin české společnosti k potenciální budoucí kandidatuře České republiky na pořadatele olympijských her. Z průzkumu vychází, že mezi hlavní nedostatky, které podle dotazovaných omezují ČR hry pořádat, patří hlavně nedostatečné finanční prostředky a aktuální stav sportovišť. Mezi hlavní obavy zařadili nezvládnutou organizaci her korupci. Mezi...
Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým
Rovňanová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Nachtigalová, Petra (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým. Cíle: Cílem práce je zjistit pozici značky Český olympijský tým včetně vnímání sponzorů a na základě tohoto zjištění navrhnout pro vybraného partnera projekt Customer Journey Map, který by pomohl zlepšit fungování, vnímání a atraktivitu tohoto partnerství s ČOT. Metody: Teoretická část byla vypracována pomocí studia odborné literatury. Pro sběr dat byla stěžejní kvantitativní metoda elektronického dotazování na vzorku české populace z Českého národního panelu a dotazování návštěvníků Olympijských festivalů. Největší přínos poskytlo srovnání údajů z jednotlivých vln dotazování. Na základě těchto výsledků byly vizuálně zpracovány zkušenosti respondentů pomocí speciální metody Customer Journey Map a byla navržena konkrétní doporučení. Jako doplnění vlastních informací o olympijské značce posloužily výzkumy Mezinárodního olympijského výboru. Výsledky: Značka Českého olympijského týmu není Čechům cizí, spojují si ji s českou reprezentací a mají k ní pozitivní vztah. Značku vnímají jako čestnou, pozitivní a tradiční. Nejčastěji spontánně zmiňovaným partnerem ČOT je bývalý generální partner Škoda Auto. V podpořené znalosti vede Česká televize. Dobrých výsledků se dostalo také partnerům Alpine Pro, Pilsner Urquell a ČEZ. Získaná data zaujímala významnou...
Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin
Bejček, Martin ; Buriánková, Jitka (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin Cíle: Hlavním cílem práce je za pomoci dotazníkového šetření zjistit současný postoj vybraných skupin české veřejnosti na možnou budoucí kandidaturu na pořádání olympijských her. Metody: V práci bylo využito elektronického dotazování formou internetového dotazníku, ve kterém byly využity různé typy otázek, včetně metod Likertovy škály a sémantického diferenciálu. Výsledky: Práce shrnuje současný postoj vybraných skupin české veřejnosti k potenciální budoucí kandidatuře České republiky na pořadatele olympijských her. Součástí výsledků je i doporučení pro další zpracovatele tématu. Výsledky práce by mohly pomoci případným budoucím organizátorům a žadatelům o kandidaturu se lépe zorientovat v současném názoru vybraných skupin české veřejnosti a zlepšit tak jejich šanci na úspěch. Klíčová slova: Olympijské hry, kandidatura, pořádání, veřejné mínění, Český olympijský výbor, Mezinárodní olympijský výbor
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor
Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity
Procházka, Šimon ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení sponzorských aktivit České spořitelny se zaměřením na sport. Výsledkem práce bude soubor doporučení, ze kterého bude vycházet při následném rozhodování oddělení marketingu České spořitelny pro období 2019 - 2021. Metody: K naplnění stanovených cílů byla použita v této práci analýza sekundárních dat a jejich vzájemná komparace. Dále pak individuální pozorování sponzorských aktivit České spořitelny v roce 2017 a v prvním čtvrtletí roku 2018. Poslední významnou metodou byl kvalitativní rozhovor s vedoucím oddělení sponzoringu a následná diskuze s členy jeho oddělení. Výsledky: Výsledky výzkumu jasně ukázaly, že je prostor ke zlepšení marketingové komunikace v závislosti na sponzorských aktivitách. Součástí práce je návrh doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: marketingová komunikace, Český olympijský výbor, Český atletický svaz, Kolo pro život
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Moravcová, Gabriela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které spravuje a komunikuje skrz ně cílovému publiku. Diplomová práce analyzuje komunikaci konkrétně během XXIII. zimních olympijských her (ZOH) v jihokorejském Pchjongčchangu a zaměřuje se na komunikaci na Instagramu a YouTube. Teoretická část práce nastiňuje historii olympijských her, vysvětluje základní pojmy marketingu a PR a napojení těchto oborů na sport a sociální sítě. V analytické části je vysvětleno fungování Českého olympijského výboru a je analyzována komunikace na Instagramu a YouTube během ZOH. K analýze posloužily částečně data od Českého olympijského výrobu a částečně vlastní výzkum a rozbor příspěvků ze sledovaného období. Analýza je doplněna o poznatky ze strukturovaného rozhovoru se šéfem digitální komunikace a navazuje doporučením k budoucí komunikaci tohoto spolku.
Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018
Svobodová, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě výzkumu vývoje spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem poskytnout konkrétní doporučení pro zlepšení vzájemné součinnosti mezi těmito stranami. Výzkum se zaměří na spolupráci ČOV a dobrovolníků v rámci olympijských parků Rio - Lipno 2016 a PyeongChang 2018. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní a kvantitativní metody. Pro kvalitu získaných dat byl realizován rozhovor s hlavním koordinátorem dobrovolníků Tomášem Mirovským a zúčastněné pozorování v přirozeném prostředí. Této sportovní události se autorka účastnila jako dobrovolník. Působila jako účastník pozorovatel, tzv. rovnoprávný člen skupiny, který informuje spolupracovníky o své pravé totožnosti. Kvantitativní metoda byla realizována prostřednictvím písemných a elektronických dotazníků. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že vývoj spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem se v roce 2018 zlepšil. Pomocí výzkumu byly odhaleny nedostatky ČOV zejména v oblasti organizace, nedostatečné informovanosti a aroganci některých placených členů ve vyšších postech. V případě, že ČOV nebude věnovat pozornost kvalitní péči dobrovolníkům a zajištění jejich potřeb, může se...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.