Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí145 - 154dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků
Fiedler, Pavel ; Čačková, Veronika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování spokojenosti zákazníků společnosti Globus ČR k. s. Bylo vykonáno několik analýz, které jsou součástí této práce. Samotná společnost byla analyzována na základě informací z vnějšího i vnitřního prostředí a úroveň spokojenosti zákazníků byla prověřena dotazníkovým šetřením. Na základě takto získaných informací bylo vytvořeno několik návrhů, které by mohly vést ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků této společnosti.
Zhodnocení podnikatelské příležitosti pro poskytování ubytovacích služeb v turistické oblasti Šumperk
Gavendová, Alena ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem Diplomové práce je zhodnocení podnikatelské příležitosti pro poskytování ubytovacích služeb v turistické oblasti Šumperk. Část práce obsahuje teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu a podnikání, jsou zde vysvětleny pojmy a konkrétní metody. Analytická část hodnotí tržní prostředí a popisuje jednotlivé analýzy. Závěrečná část je nejdůležitější částí a je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu, popisuje realizaci, náročnost a rizikovost projektu.
Spokojenost zákazníků
Plešingerová, Simona ; Křivová, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků fitness centra Lipovka Relax club. Z výsledků dílčích analýz byly sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce jsou charakterizována teoretická východiska. Další část analyzuje současnou situaci pomocí vnitřního a vnějšího prostředí vybrané společnosti. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumán současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části budou výchozí data vyhodnocena a následně navrhnuty konkrétní návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní agentury
Pitlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit franšízové pobočky cestovní agentury Invia, která se nachází v Kuřimi nedaleko Brna. V teoretické části jsou vysvětleny podstatné pojmy a definovány analýzy, které budou následně aplikovány. Výstupem bakalářské práce je návrh spočívající v založení cestovní kanceláře, což povede k rozšíření nabídky, zvýšení konkurenceschopnosti a rovněž celkových zisků podniku.
On-line marketing communication
Kollár, Jan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on marketing communication of EXE Jeans shop which is a retail store with many branches over Czech Republic. In the first part, there will be covered and explained theoretical foundations which are closely connected to the topic that I am working on and the second, practical part furthermore includes analysis of the current state in the selected company, its environment, and possible improvements in recommendations part which are the main objective.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Dvořák, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací online marketingové komunikace společnosti Reinto. Na základě provedených analýz je navržena optimalizace stávající online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
Marketingová strategie produktu
Večeř, Martin ; Slavíková, Sabina (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie produktu ve společnosti KOFI-KOFI servis s.r.o. Tato práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a praktickou. První část je věnována problematice zabývající se marketingem, marketingovou komunikací, marketingovým mixem a nástroji pro analýzu společnosti. V analytické části je charakterizována společnost a problematika produktu ve vztahu k marketingu. Poslední, návrhová část obsahuje možná opatření, která by mohla zvýšit povědomí o společnosti, dokázat přilákat nové zákazníky a zajistit jejich spokojenost.
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Hobza, David ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti pana Hobzy, která se zabývá ruční výrobou dřevěných květin. Jelikož firma doposud žádné formy komunikačního mixu nevyužívá, jsou návrhy zhotoveny pro tuzemský trh, a následně budou také využity pro vstup na trh zahraniční. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretické, analytické a návrhové. Jejím cílem je vytvoření co nejefektivnější komunikace za účelem zvýšení povědomí na tuzemském a zahraničním trhu.
On-line marketing communication
Ostrovská, Nina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Marketing, online marketing communication, advertising, marketing research, questionnaire survey

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí145 - 154dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.