Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 333 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Malotřídní škola
Kubátová, Radka ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
V této práci se zabývám existencí malotřídních škol. Objasňuji čtenářům historii malotřídních škol, vymezuji pojem malotřídní škola, přibližuji výuku na této škole a zaměřuji se na učitele a žáka na tomto typu školy. V teoretické části dále popisuji školu jako subjekt, který vytváří velmi dobré podmínky pro utváření volnočasových aktivit. Dále pak v praktické části charakterizuji malotřídní školu v obci Sokoleč, kde pracuji jako vychovatelka školní družiny. Popisuji specifika této školy, klima, výuku, aktivity školy apod. Klíčová slova Malotřídní škola, sloučené ročníky, volnočasové aktivity, výuka, vyučovací hodina, učitel.
Využití metody projektu ve volnočasových aktivitách
Chalupová, Jana ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
Práce ověřuje metodu projektu ve volnočasových aktivitách. Teoretická část shrnuje charakteristiku školní družiny a východiska projektu. Praktická část obsahuje ukázky realizovaných projektů a zaznamenává získané zkušenosti z realizace projektů.
Projekt volnočasových aktivit se zaměřením na prevenci sociálně patologických jevů ve školní družině při základní škole a mateřské škole Husinec - Řež
Kolínková, Martina ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vytvořit návrh projektu s volnočasovými aktivitami, které přispějí k minimalizaci a prevenci sociálně-patologických jevů na Základní škole a mateřské škole Husinec - Řež. Návrh projektu se bude vztahovat na činnost školní družiny při této základní škole.
Jazykový aspekt integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy
Švecová, Sylvie ; Váňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Práce se zabývá jazykovým aspektem integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy. Představuje, jak je řešen systém v teorii a jakým způsobem probíhá praktická výuka češtiny jako cizího jazyka pro děti cizinců na běžných školách. Pro porovnání popisuje podobné systémy integrace v jiných zemích Evropy, ze kterých by bylo vhodné se pro zefektivnění situace v České republice nechat inspirovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 333 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.