| |
| |
|
Business Plan Proposal for Fitness Centre M-Gym, Ltd.
Kašpar, Michal ; Činčura, Imrich (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The master thesis focuses on the creation of the business plan proposal. Via implemented analysis (SLEPT, SWOT and Porter’s model) and questionnaire research were identified conditions for successful establishment and running of fitness centre M-Gym, s.r.o. in Brno. It involves the choice of tools and strategies, which allows the company to succeed on the market and become competitive.
|
| |
|
Marketingová strategie
Pospíšilíková, Vendula ; Kašpar, Michal (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.
|
|
Životní spokojenost a osobnostní charakteristiky římskokatolických kněží v České republice
Kašpar, Michal ; Šípek, Jiří (oponent)
Rigorózní práce zkoumá životní spokojenost a osobnostní charakteristiky římskokatolických kněží v České republice. V teoretické části pojednáváme o osobnosti a osobnostních charakteristikách, věnujeme se tématu životní spokojenosti a popisu římskokatolických kněží v ČR, dále přinášíme přehled relevantních studií v předmětné oblasti. Empirická část naší práce zahrnuje 2 výzkumy. Kvantitativní studie z roku 2017 byla uskutečněna na vzorku 34 probandů. Jako výzkumné metody jsme zvolili Dotazník životní spokojenosti a NEO pětifaktorový osobnostní inventář. Výběrový soubor kněží skóroval (ve srovnání s populační normou) signifikantně výše na škále přívětivosti. U zmíněného vzorku byla dále potvrzena negativní souvislost mezi životní spokojeností a mírou neuroticismu a pozitivní souvislost mezi životní spokojeností a mírou extraverze. V roce 2020 pak byl realizován smíšený výzkum. Kvantitativní části výzkumu se účastnilo 49 respondentů, jako metodu jsme využili Dotazník životní spokojenosti. Vzorek kněží vykazoval vyšší míru spokojenosti na škálách Práce a zaměstnání, Finanční situace a Bydlení, naopak nižší míru spokojenosti na škále Vlastní osoba. Kvalitativní část výzkumu naše výsledky dále doplnila a obohatila. Klíčová slova: životní spokojenost, osobnost, pětifaktorový model osobnosti,...
|
|
Marketingová strategie
Pospíšilíková, Vendula ; Kašpar, Michal (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.
|
|
Optimalizace webových stránek
Kašpar, Michal
Tato práce je zaměřena na detailní zpracování problematiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO). Je popsána funkčnost fulltextového vyhledávače s ohledem na řazení výsledků vyhledávání a jsou uvedeny nejčastější mýty a problémy z oblasti optimalizace, které jsou doplněny správnými postupy dle aktuálně využívaných metodik. Práce je dále doplněna obecnou osnovou průběhu optimalizace, která je užita a detailně rozpracována na praktické případové studii. Poukázáno je taktéž na problematiku vyhodnocování návratnosti v rámci oblasti optimalizace.
|
| |
| |