Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí135 - 144další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Barevná symbolika v marketingové komunikaci v aplikaci na předvolební kampaň k parlamentním volbám v červnu 2006
Veselá, Vendula ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hubálek, Slavomil (oponent)
The bachelor's thesis concentrates on defining colour influence on the political parties' campaign for 2006 general election in the Czech Republic. We considered only fi ve major parties - The Czec h Social Democratic Party, The Christian and Democratic Union. Czechoslovak People' s Party, The Communist Party of Bohemia and Moravia, The Civic Democratic Party and The Green Party. The opening part of this thesis deals with the history of colour context, colour associations and psychic influence on man. In the theoretical part it is suggested which marketing tools does the political communication use and then the thesis has a detailed look on advertisement with a handsight of colour. The main stress is put on the political poster, important part of the political mass communication. We also studied the web presentations, which has become part of the campaigns and have more and more inn uence on the voters. The last chapter dea ls with the political spectrumand steady colour associations. Colour can be very influential means of communication. which is easy to remember. It also has other benefits, as it has psychological infl uence on a person, thanks to our own experience with the colour. These experiences have often common features. which make the communication easier. The political parties discussed chose...
The campaign "Everything I can" and its commutication strategy
Kručayová, Alena ; Dolanský, Pavel (oponent) ; Halada, Jan (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce "Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia" je analýza kampane zameranej na propagáciu vakcíny Silgard, ktorá znižuje riziko ochorenia na rakovinu krčka maternice. V Českej republike bola realizovaná spoločnosťou Merck Sharp & Dohme IDEA, Inc (MSD). V prvej kapitole práca predstavuje spoločnosť Merck & Co, Inc., výrobcu uvedenej vakcíny, a jej dcérsku spoločnosť MSD. Nasleduje stručné uvedenie príčin spomínaného ochorenia a možnosti prevencie. V druhej kapitole sa práca zameriava na popis cieľov kampane, cieľovej skupiny a konkurencie, ktorou je spoločnosť GlaxoSmithKline, výrobca vakcíny Cervarix. Tretia kapitola rozoberá časti marketingového mixu, a to z dvoch hľadísk - komerčného a nekomerčného. Napriek tomu, že kampane farmaceutických spoločností majú predovšetkým komerčný charakter, nemôžeme opomenúť ich osvetovú funkciu. Štvrtá kapitola popisuje komunikačné nástroje zvolené pre kampaň. Záver práce je venovaný analýze a zhodnoteniu týchto nástrojov i samotnej kampane. Súčasťou práce sú aj výsledky získané z realizácie vlastného prieskumu.
Marketingová komunikace ODS ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovaných na podzim 2009
Pokorný, Daniel ; Halada, Jan (oponent) ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace ODS ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovaných na podzim 2009" se zabývá politickým marketingem jako disciplínou, která je nedílnou součástí politické sféry. Na příkladu předvolební kampaně Občanské demokratické strany jsou popsány marketingové techniky a prostředky, které ODS použila k oslovení občanů před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovanými na podzim roku 2009. Konkrétní jevy této politické komunikace jsou konfrontovány s teoretickými postuláty politického i komerčního marketingu.
Politický marketing ODS a ČSSD ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2009 : komparativní studie
Machová, Barbora ; Hejlová, Denisa (oponent) ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Politický marketing ODS a ČSSD ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - komparativní studie" pojednává o politickém marketingu dvou největších politických stran v České republice, ODS a ČSSD, ve volbách do Evropského parlamentu. Nejprve práce nastíní kontextuální pozadí voleb do Evropského parlamentu v roce 2009 v České republice a představí obě strany. Poté proběhne analýza jednotlivých předvolebních kampaní. V závěrečné části práce porovná jejich klíčové charakteristiky a detekuje vzájemné odlišnosti a jejich původ.
Aplikace ideálního modelu krizové komunikace na případ Jiřího Čunka v období od ledna 2007 do dubna 2008
Flejšarová, Adéla ; Halada, Jan (oponent) ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se věnuje tématu krizové komunikace z teoretické i praktické stránky. Cílem teoretické části práce je představit téma krizové komunikace. Přestože je krizová komunikace důležitou složkou korporátních public relations, je v českém prostředí často zanedbávanou oblastí. Proto teoretická část představuje základní cíle krizové komunikace, její strategie, metody a nástroje a zevrubně vysvětluje základní pojmy. Nechybí ani obecné charakteristiky krizí a jejich typologie, bez nichž by nebylo možné tématu plně porozumět. Tato část práce by mohla být užitečným příspěvkem na poli česky psané teoretické literatury týkající se tohoto tématu. Druhá část práce se věnuje konkrétní, reálné situaci, kde byla použita krizová komunikace. Cílem této části je uplatnit teoretické poznatky z první části práce a zhodnotit, nakolik Jiří Čunek, český politik, použil v období ledna 2007 až dubna 2008 doporučené postupy a nástroje krizové komunikace, které byly představeny v teoretické části, jaké strategie využil, jaká část jeho komunikace byla správně vedená a úspěšná a kde se dopustil chyb. V závěrečné kapitole práce pak bude zhodnoceno, zda lze u daného politika vysledovat posun ve zvládání krizové komunikace mezi dvěma sledovanými kauzami.
Guerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikace
Trojanová, Kamila ; Dolanský, Pavel (oponent) ; Köppl, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje samotný pojem guerilla marketing, zároveň určuje, pro koho je vhodné jeho použití, vymezuje tento fenomén v celkovém kontextu marketingové komunikace a vrací se až k jeho historickým kořenům. Dále práce seznamuje se specifickými formami guerilla marketingu a s distribučními cestami, které definují, v jakých podobách lze sdělení zákazníkovi doručit. Krátce se zabývá efektivností této metody a současně na guerilla marketing nahlíží z etické stránky a z hlediska právních omezení. Nakonec na příkladu kampaně telefonního operátora Vodafone ukazuje, jak jsou kampaně tohoto typu komunikovány, s jakými nástrahami a důsledky se při své realizaci mohou setkat a jakým způsobem řeší etickou otázku.
Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010
Podzimková, Linda ; Dolanský, Pavel (oponent) ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu luxusního zboží, principu kulturálního brandingu, psychologie barev či obrazového vnímání. Odkrývá zřejmé i latentní obsahy a významy, jejichž prostřednictvím se parfém snaží na trhu zaujmout dobrou pozici, odlišit se a uspět. Vystihuje, v čem je kampaň typická pro danou kategorii zboží a v čem naopak atypická. Práce popisuje, jakým způsobem je možné pojmout marketingovou komunikaci moderně a zároveň nezapomenout na tradiční a historické hodnoty celé společnosti a značky Dior.
Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo del Prado v Madridu v letech 2007-2009
Ježková, Tereza ; Hejlová, Denisa (oponent) ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo Nacional del Prado v Madridu v letech 2007- 2009" pojednává o možnostech marketingu v oblasti umění, konkrétně o marketingu uměleckých galerií. Po definici pojmu marketing umění následuje popis marketingového prostředí, zákazníka a marketingových nástrojů, přičemž je důraz kladen především na možnosti marketingové komunikace. Druhou část přáce tvoří případová studie zaměřená na deskripci a komparaci marketingových aktivit dvou evropských národních galerií - Národní galerie v Praze a Musea Nacional del Prado v Madridu, opět s důrazem hlavně na komunikaci a propagaci.
Adaptace reklamy pro český trh. Adaptační procesy a úloha překladatele
Kuncová, Romana ; Jettmarová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce si dala za úkol rozšířit sumu poznání o procesech, které probíhají při adaptaci reklamního sdělení pro použití na českém trhu. Jejím cílem byl synchronní popis a analýza těchto procesů, a to s ohledem jak na jazykové, a tak i sociokulturní aspekty. Za tímto účelem jsme popsali a zanalyzovali šest televizních reklam, přičemž jsme sestavili komunikační řetězec hlavních účastníků procesu adaptace, vymezili v něm místo překladatele a stanovili centrální a periferní normu překladu tohoto typu sdělení. Při práci jsem mimo jiné vycházeli i z předpokladu, že jedním z významných faktorů ovlivňujících proces převodu reklamy a jednání všech účastníků komunikačního řetězce je kultura v širším slova smyslu. Odpověď na tyto otázky jsme se pokusili najít prostřednictvím kvalitativní empirické studie založené na nepřímém pozorování ve formě dotazování pracovníků v mezinárodních reklamních agenturách pracujících na českém trhu na pozici account manažer a semiotické a translatologické analýzy originálu a adaptace sledovaných televizních reklam. Šetření probíhalo ve formě polostrukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami. Výzkumem jsme zjistili, že centrální norma překladu reklamm'ho sdělení se liší podle toho, jestli je překlad verbální části vyhotoven externím překladatelem ve smyslu komerčního...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí135 - 144další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 DOLANSKÝ, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.