Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformace vydavatelství Economia v multimediální organizaci
Štefánková, Aneta ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje transformaci vydavatelského domu Economia od července 2013 do prosince 2014. Cílem transformace byla přeměna tradičního vydavatelství zaměřeného na tištěné tituly v multimediální organizaci. Práce popisuje hlavní změny ve vydavatelství, ke kterým patří vybudování integrovaného newsroomu. akvizice a integrace firmy Centrum Holdings, integrace redakcí, vznik digitálních verzí tištěných titulů, zavádění nových mediatypů do portfolia vydavatelství, změny obchodních modelů, inovace původních titulů, vznik nových pracovních pozic a nové projekty využívající více částí vydavatelství. Práce se zaměřuje především na změny na redakční úrovni, v kapitolách věnujících se integraci společnosti Centrum Holdings však bere v úvahu i hledisko managementu a oblasti lidských zdrojů. Cenným zdrojem případové studie jsou rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství Economia. Případové studii, která se věnuje proměně vydavatelství Economia, předchází teoretická část, která shrnuje trendy a výzvy, jimž v současné době čelí tradiční mediální domy. Definuje pojmy jako informační společnost, mediální konvergence, digitalizace; popisuje změny související s nástupem Webu 2.0, sociálních sítí a elektronických čtecích zařízení jako jsou chytré telefony a tablety. Analyzuje způsoby, jakými mohou...
Vliv elektronické distribuce periodik na tištěnou žurnalistiku
Miklica, Tomáš ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Čermák, Miloš (oponent)
Bakalářská práce Vliv elektronické distribuce periodik na tištěnou žurnalistiku se zabývá specifiky elektronické distribuce, jejím postavením mezi novými médii a vztahem k tradičním médiím. Soustředí se především na to, zda elektronická distribuce může kombinací principů internetové a tradiční žurnalistiky výrazněji ovlivnit budoucnost tištěných médií, ať už přímo jejich samotnou existenci či jen podobu. Dále na příkladu filmového měsíčníku Svět filmu pracuje s hypotézou, zda by elektronická verze periodika mohla naopak fungovat coby záchrana tištěné verze daného titulu. Zkoumání zákonitostí elektronické distribuce je podložené hloubkovými rozhovory se zástupci významných služeb umožňujících v Česku elektronickou distribuci, zkoumání fungování Světa filmu a jeho dočasného přechodu do elektronické verze potom rozhovory se zástupci Světa filmu. Práce rovněž předkládá přehled českých služeb pro elektronickou distribuci a příklady některých digitálních periodik. Pro doplnění kontextu je představena situace elektronické distribuce v zahraničí a jednotlivé hypotézy jsou na základě hloubkových rozhovorů doplněné i o prognostické spekulace ohledně budoucnosti odvětví elektronické distribuce a jejího možného vlivu na distribuci tištěnou.
Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu
Režný, Daniel ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
I have chosen the topic of my thesis - music festivals promotion on social networks and the Internet - for one simple reason. I have been interested in the activities and events on the music scene for a long time, I am a team member of the band Wohnout and in the summer festivals are my daily bread. As soon as the weather gets warmer, the music business begins producing different events in large quantities. Every week dozens of various concerts and music events take place all around the country, ranging from small local ones to large cultural events of nationwide importance. The aim of my thesis is to describe the way a festival " gets to people" in general, but concentrate also to how new media (especially internet and social sites) changed the way of promotion of music festival a their communication with their visitors.
Nová podoba publicistiky v časopise Respekt po změně formátu
Pavlíček, Tomáš ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Čermák, Miloš (oponent)
Bakalářská práce Nová podoba publicistiky v časopisu Respekt po změně formátu přibližuje vývoj týdeníku Respekt po přechodu z novinové podoby do klasického barevného magazínu. Nezabývá se samotnou proměnou, ale událostmi, které nadešly v dalších pěti letech a ovlivnily základní složku časopisu - publicistiku. Zkoumá a porovnává, jak se měnila publicistická témata a jaký měla vliv na čtenost periodika. Popisuje změny, které redakce učinila, a rozebírá, jak zasáhly do koncepce týdeníku. Pojednává také o tom, jakou spojitost měly zásahy do obsahu časopisu s nepřetržitě stoupajícím nákladem prodaných výtisku. Práce je rozdělena na oddíl s teoretickými východisky, slovním popisem vývoje týdeníku doplněným vzpomínkami tehdejších šéfredaktorů a obsahuje také analytickou část, která ve zkoumaném období rozebírá tematickou agendu Respektu. Práce je vystavěna na vybraném vzorku vydání mezi lety 2007 až 2013. Výsledky analýzy jsou vyvedeny do přehledných grafů a tabulek. Závěry, které z práce vyplynuly, jsou tak zároveň podložené statistikou, komparativním výzkumem i očitými svědectvími zainteresovaných osob. Práce by měla být komplexním pohledem na posun, jímž týdeník Respekt prošel za více než pět let po své proměně.
Rozdíly mezi českými tištěnými a internetovými automobilovými médii (na základě časopisu Svět motorů a serveru Auto.cz)
Bureš, David ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Kasík, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce Rozdíly mezi českými tištěnými a internetovými automobilovými médii (na základě časopisu Svět motorů a serveru Auto.cz) je najít a popsat rozdíly mezi internetovými a tištěnými automobilovými médii. Práce definuje základní pojmy charakteristické pro danou problematiku, pojednává o historii obou titulů a jejich současné pozici na trhu a shrnuje poznatky mediálních expertů na téma rozdílů mezi internetovými a tištěnými médii. Těžištěm práce je obsahová analýza srovnávající sledované tituly. Na základě tohoto srovnání se práce snaží určit rozdíly mezi sledovanými tituly v praxi.
Mystifikace médií ohledně uvedení telefonu iPhone 5 a její dopady na společnost Apple
Jiříková, Martina ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Kasík, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje události ze 4. října 2011, kdy byl v kalifornském městě Cupertino představen nový telefon společnosti Apple - iPhone 4S. Ačkoli společnost Apple nikdy nevydala oficiální zprávu o tom, jaký model telefonu bude uveden, média několik měsíců předem přinášela nepravdivé informace, že půjde o zcela novou generaci telefonu - iPhone 5. Když tedy společnost Apple představila pouze vylepšený model stávajícího iPhonu 4, a to iPhone 4S, přineslo to řadu zklamaných reakcí ze strany zákazníků, fanoušků i akcionářů samotné společnosti, kteří uvěřili zavádějícím informacím uváděným v médiích. Práce zkoumá za využití kvantitativní obsahové analýzy, jak některá média mystifikovala veřejnost, a na výše zmíněném příkladu demonstruje, jaké dopady mohou fiktivní zprávy prezentované v médiích přinést.
Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz
Němečková, Hana ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Sociální sítě (a nová média obecně) proměňují vztah mezi profesionálními mediálními organizacemi a jejich publikem. Bakalářská práce "Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz" se zaměřuje na to, jak média využívají stránky, respektive účty na webových sociálních sítích Facebook a Twitter jako nástroj ke komunikaci se svými čtenáři v reálném čase. V úvodní, teoretické části je definován pojem sociální sítě a popsána historie a funkce celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítí, se zvláštním důrazem na sítě Facebook a Twitter. Zaměřuji se i na možnosti a mechanismy využívání sociálních sítí z hlediska zpravodajských médií. Praktická část bakalářské práce zkoumá působení zpravodajského serveru IHNED.cz na sociálních sítích Facebook a Twitter prostřednictvím kvantitativní analýzy. Zabývá se tím, jaký obsah IHNED.cz na těchto sítích svým fanouškům (odběratelům) nabízí, jakou to u nich vyvolává odezvu a do jaké míry s nimi IHNED.cz prostřednictvím sociálních sítí diskutuje. Práce obsahuje i výsledky dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo čtyři sta respondentů, kteří jsou fanoušky a/nebo odběrateli IHNED.cz na Twitteru a na Facebooku. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem a odkud čerpají aktuální zpravodajství, jaký styl komunikace na sociálních sítích ze...
Sociální média a jejich role při informování o Egyptské revoluci
Švejda, Josef ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociálních médií v kontextu Egyptské revoluce v roce 2011. Cílem práce je nabídnout dva různorodé pohledy na vnímání role sociálních médií jako jedněch z faktorů politických a společenských změn v Egyptě. První část práce se věnuje faktické prodemokratické roli sociálních médií vyplývající z online činnosti egyptské aktivistické sféry. Ta se začala výrazněji formovat s rozvojem blogů a následně i Facebooku a Twitteru. Druhá část práce nabízí pohled na zapojení sociálních médií do Egyptské revoluce 2011 skrze tvrdá data. Prostřednictvím analýzy dvou globálních a jednoho českého zpravodajského online serveru byl zkoumán výskyt zmínek o činitelích souvisejících se sociálními médii a online aktivismem v Egyptě. Výsledky nabízejí představu o tom, jaký jim byl poskytnut prostor v online zpravodajství v kontextu přelomových událostí v Egyptě.
Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a Internetu
Režný, Daniel ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
Práci na téma Propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu jsem si vybral z jednoduchého důvodu. Dlouhodobě se zajímám o hudební dění, jsem členem týmu okolo kapely Wohnout a festivaly jsou v letních měsících v podstatě můj denní chleba. Jen co se začne venku oteplovat, začne hudební byznys chrlit akce jako na běžícím páse. Každý týden se po republice konají desítky různých akcí od lokálních, po akce celorepublikového významu, od menších akcí po ty obrovské. Cílem mé práce není pouze obecně popsat způsob, jakým se festival dostává k lidem, ale zaměřit se i na to, jak funguje provázanost kulturní akce a médií, jaké jsou zákonitosti a jaké výhody z této spolupráce navzájem festivaly i média plynou Zajímalo mě také, jak ovlivňuje mediální partnerství mezi festivalem a médiem jeho zpravodajský obsah a zda mají mezi sebou nějaká nepsaná pravidla, která by mohla být z pohledu žurnalistické etiky problematická.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
29 ČERMÁK, Martin
24 ČERMÁK, Michal
10 ČERMÁK, Miroslav
13 Čermák, Marek
29 Čermák, Martin
2 Čermák, Matouš
1 Čermák, Matyáš
2 Čermák, Matěj
2 Čermák, Michael
24 Čermák, Michal
4 Čermák, Milan
10 Čermák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.