Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformace vydavatelství Economia v multimediální organizaci
Štefánková, Aneta ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje transformaci vydavatelského domu Economia od července 2013 do prosince 2014. Cílem transformace byla přeměna tradičního vydavatelství zaměřeného na tištěné tituly v multimediální organizaci. Práce popisuje hlavní změny ve vydavatelství, ke kterým patří vybudování integrovaného newsroomu. akvizice a integrace firmy Centrum Holdings, integrace redakcí, vznik digitálních verzí tištěných titulů, zavádění nových mediatypů do portfolia vydavatelství, změny obchodních modelů, inovace původních titulů, vznik nových pracovních pozic a nové projekty využívající více částí vydavatelství. Práce se zaměřuje především na změny na redakční úrovni, v kapitolách věnujících se integraci společnosti Centrum Holdings však bere v úvahu i hledisko managementu a oblasti lidských zdrojů. Cenným zdrojem případové studie jsou rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství Economia. Případové studii, která se věnuje proměně vydavatelství Economia, předchází teoretická část, která shrnuje trendy a výzvy, jimž v současné době čelí tradiční mediální domy. Definuje pojmy jako informační společnost, mediální konvergence, digitalizace; popisuje změny související s nástupem Webu 2.0, sociálních sítí a elektronických čtecích zařízení jako jsou chytré telefony a tablety. Analyzuje způsoby, jakými mohou...
Publicistické prvky v dokumentárním cyklu České televize 13. komnata.
Štefánková, Aneta ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vymezení a charakteristika publicistických prvků uplatňovaných v dokumentárním cyklu České televize 13. komnata. Na analýze dílů z prvních pěti let vysílání tohoto týdeníku (2006-2011) dokazuji, že pořad vykazuje více znaků televizní publicistiky, než televizního dokumentu, za který je svými tvůrci pokládán. Projekt je typickým příkladem terminologické a žánrové nejasnosti veřejnoprávní televize. V teoretické části vymezuji pojmy televizní publicistiky, televizního dokumentu, televizního formátu a uvádím rozdíly mezi televizním cyklem a seriálem. Pro uvedení tématu do souvislostí se věnuji také koncepci a struktuře pořadu, principu výroby, výběru námětů jednotlivých dílů, okruhu respondentů a autorům, kteří se na přípravách a natáčení podílejí. Součástí je i praktická část, tedy analýza konkrétních dílů, kde podrobně rozebírám předem vymezené publicistické prvky. Těmito prvky jsou zejména závazně daná struktura, přítomnost novináře, promluvy odborníků, užívání komentáře a interview jako základní postup. Na pořad pohlížím i z hlediska sledovanosti, míry zábavnosti a bulvárnosti. Jako zdroje používám vedle odborné literatury také on-line archiv České televize iVysílání a čerpám z rozhovorů, které jsem osobně nebo elektronickou formou vedla s tvůrci pořadu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.