Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 388 záznamů.  začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza Telefonica O2
Jeřábek, Jiří ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Slabý, Jindřich (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finanční analýzou společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Cílem diplomové práce je vyhodnocení finančního zdraví společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., tedy říci, zda je zkoumaná společnost finančně zdravá a zda společnosti v budoucnosti nehrozí problémy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí analýzy účetních výkazů, výpočtu poměrových ukazatelů, bankrotních modelů a analýzy ukazatelů kapitálového trhu.
Zaměstnanost žen po mateřské dovolené
Vágnerová, Jitka ; Ježek, Tomáš (vedoucí práce) ; Szabová, Lucia (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou zaměstnanosti žen v České republice s důrazem na problematiku slučitelnosti rodinného a profesního života. Cílem práce je prozkoumat, do jaké míry mateřská dovolená ovlivňuje zaměstnávání žen, jaké jsou překážky, které jim brání v nalezení pracovní pozice. Zaměřuje se na nastavení rodinné politiky a analyzuje používané nástroje politiky zaměstnanosti v České republice, především co se týče výše výdajů ze státního rozpočtu. Součástí je podrobná analýza trhu práce v České republice a na Havlíčkobrodsku. Jádrem práce je výzkum problematiky nezaměstnanosti žen po mateřské dovolené provedený v regionu Havlíčkův Brod. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a nastíněna možná východiska řešení slučitelnosti práce a rodiny.
Vliv hospodářské recese na vývoj trhu práce regionu Vysočina
Kubátová, Dana ; Kotýnková, Magdalena (vedoucí práce) ; Nohál, Martin (oponent)
Předmětem zkoumání diplomové práce je vývoj regionálního trhu práce v kraji Vysočina v období hospodářské recese, v jejímž důsledku byly zaznamenány negativní dopady na zaměstnanost zejména v oblasti průmyslové výroby. Cílem diplomové práce je celkové vyhodnocení vývoje pracovního trhu, analýza dopadů hospodářské recese na vybrané ekonomické subjekty, jež jsou významnými regionálními zaměstnavateli a výzkum možných řešení, kterými lze nežádoucí důsledky plynoucí z celosvětově nepříznivého klimatu eliminovat. Nedílnou součástí práce je rovněž pohled na opatření realizovaná místními institucemi v rámci politiky zaměstnanosti.
Studie proveditelnosti vybraného zdravotnického projektu
Šemberová, Petra ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Štěpánek, Jan (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat zpracováním studie proveditelnosti vybraného zdravotnického projektu. V rámci této práce budou zpracovány všechny povinné části studie proveditelnosti, zejména analýza trhu, ekonomická analýza a personální zajištění projektu. Na závěr bude zhodnocena realizovatelnost či nerealizovatelnost projektu.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
PAŘÍZKOVÁ, Jana
Moje bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním záměrem mé práce bylo provedení marketingového výzkumu privátních značek u dvou maloobchodních jednotek v Českých Budějovicích konkrétně v supermarketu Albert a supermarketu COOP Terno. Před tím, než jsem začala výzkum, jsem si stanovila 6 hypotéz, které jsem pak zkoumala. Výsledky ze supermarketu Albert jsou porovnány s výsledky supermarketu Terno a nakonec jsou navrhnuty několik doporučení pro zlepšení situace.
Průzkum trhu a podnikatelský záměr zvoleného podniku osobních služeb
NĚMCOVÁ, Radka
Tématem diplomové práce byl {\clqq}Průzkum trhu a podnikatelský záměr zvoleného podniku osobních služeb`` aplikovaný na Svatební agenturu MERCI, jejímž základním produktem je {\clqq}svatba na klíč``. Hlavním cílem byla analýza aktuálních tržních podmínek a návrh konkrétního podnikatelského plánu. Jedním z dílčích cílů se stal návrh zakladatelského rozpočtu, sestavení formuláře ke zjištění potřeb a přání klientů a zjištění podkladů potřebných k sestavení daňového přiznání. Z elektronického dotazníkového šetření se zjistilo, že trvá zájem o služby svatební agentury a potencionál možných klientů je dostatečný pro vznik další drobné firmy v této oblasti podnikání. Finanční náročnost je pro zakladatelku firmy přijatelná, neboť náklady spojené se založením svatební agentury jdou z vlastních zdrojů. Byly vypracovány čtyři rozpočty na různě finančně náročné svatby jako podklad pro teoretický výpočet výsledku hospodaření a následného zpracování daňového přiznání daně z příjmů fyzických osob. Byla provedena analýza aktuálních tržních podmínek, především obecného a oborového okolí podniku. Na jejím základě byl sestaven návrh konkrétního podnikatelského plánu včetně návrhu podnikatelského rozpočtu a vypracováno fiktivní daňové přiznání za první rok podnikání, čímž byly splněny cíle diplomové práce.
Kulturní dědictví v rozvoji cestovního ruchu Orlicka
VLASÁKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení kulturního dědictví v rozvoji cestovního ruchu v regionu Orlicko. Pro získání výsledků byl použit sběr jak sekundárních, tak i primárních dat. Metodou přímého dotazování bylo získáno 1584 validních dotazníků, jejich zpracování se uskutečnilo pomocí výpočetní techniky- programů MS Excel a Statistika Cz v.6. K interpretaci dat bylo použito nástrojů deskriptivní statistiky, k jejich otestování pomohly analýzy hypotéz. Byl proveden terénní výzkum oblasti. Zjištěné atraktivity byly ve formě polygonů zaneseny do nově vytvořené vrstvy geografického informačního systému Janitor. V regionu Orlicko existuje více než 130 kulturních movitých památek ve 21 typech. Toto zjištění jen potvrzuje domněnku o diverzifikaci struktury předpokladů cestovního ruchu spojeného s dědictvím. Více než 5 typů památek nabízí obec Varvažov, Čimelice, Orlík nad Vltavou a Mirovice. V prvních čtyřech je lokalizovaná alespoň jedna velmi významná atraktivita, tyto obce též vykazují nejvyšší potenciál. Bylo tedy prokázáno, že se význam kulturního dědictví v obcích liší. U skupin návštěvníků segmentovaných podle pohlaví, míry participace na kulturně-historických atraktivitách a podle názoru na historii, byly zjištěny významné rozdíly v motivech a v charakteristikách cílového místa, které ovlivňují výběr místa dovolené. Uvolnění se od každodenního života a práce, návštěva zajímavých míst a jejich poznání, patří mezi hlavní motivy dovolené. Účastníci se během svého volna chtějí pobavit a změnit prostředí. Se vzrůstající účastí na kulturním cestovním ruchu, nebo se zvyšujícím se zájmem o historii, stoupá také důležitost kulturně-historických atraktivit v lokalitě. Stejnou tendenci je možno pozorovat u poznání jako motivu dovolené. Nejvyšší důležitost je při výběru místa dovolené přikládána přírodnímu prostředí, existenci historických měst v regionu, zdravému prostředí, možnosti občerstvení a stravování a možnosti koupání. Pro ženy obecně, jsou kulturně-historické atraktivity v regionu a motivy s nimi spojené významnější než pro muže. Ve vymezené oblasti existují vysoké předpoklady pro využití kulturního dědictví v rozvoji cestovního ruchu. Nejvýznamnější atraktivity jsou soustředěny do několika obcí. Oblast ale není pro návštěvníky prvotně spojena s kulturou, motivy jejich návštěvy jsou spíše spojeny s rekreací. Právě proto se zde nabízí možnost rozvoje kulturně-historických atraktivit jako zdroje sekundární nabídky.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Dobrovolné sdružení měst a obcí Pomalší
JIRKAL, Stanislav
Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší. Za pomoci sekundárních dat byl sestaven literární přehled a popsán mikroregion. Pro získání potřebných primárních dat byl proveden marketingový výzkum formou dotazování u subjektů poskytujících komerční služby a formou řízených rozhovorů se starosty obcí mikroregionu. Poté byla provedena situační a SWOT analýza. Na základě dat zjištěných marketingovým výzkumem, situační a SWOT analýzou byly vymezeny předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
KRCHOVÁ, Ladislava
Cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu systémů varování před nebezpečnými výrobky, analyzovat znalosti a postoje spotřebitelů v oblasti ochrany před nebezpečnými výrobky. Práce se zabývá analýzou výstražných systémů RAPEX a RASSF za rok 2009. Dále je proveden výzkum trhu, který se zabývá znalostí respondentů týkající se oblasti nebezpečných výrobků a jeho vyhodnocením. V závěrečné části je uveden návrh na zlepšení a jeho ekonomické zhodnocení. Analýzou marketingového výzkumu jsem dospěla k tomuto názoru: respondenti se při rozhodování o koupi výrobku zajímají o jeho bezpečnost, vědí, kde si tyto informace najít (internet, TV), respondenti ve větší míře neznají varovné systémy pro zajištění bezpečnosti v rámci EU, pomoc u dozorových orgánů respondenti vyhledávají jen zřídka. Znepokojujícím zjištěním byl způsob chování respondentů v případě vlastnění nebezpečných výrobků (velká část z nich výrobek přestane používat). Z tohoto důvodu navrhuji pro zlepšení situace změnu chování spotřebitelů. Změnu chování bych chtěla dosáhnout formou informační kampaně v televizním vysílání, kde by bylo ukazováno správné chování a přínosy, které plynou ze správného chování, např. snižování a zamezením výskytu nebezpečných výrobků na trhu. Kampaň by byla i v souladu s cíli spotřebitelské politiky EU pro roky 2011-2014, kde je bezpečnost výrobků a služeb, ochrana zdraví, života i majetku spotřebitelů nadále zásadní prioritou.
Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele
PAVLASOVÁ, Hana
Studium odborné literatury, návrh marketingového výzkumu, provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření realizovaného tváří v tvář. Vyhodnocení výzkumu pomocí programů MS Excel a Statistika. Návrh vhodných opatření pro rozšíření trhu biopotravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 388 záznamů.   začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.