Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vyhotovením marketingového plánu pre budúce zimné obdobie v podniku Cyklo Cibulka. V prvej časti sa bližšie pozrieme na teoretické portfólio práce, ktoré je potrebné k vyhotoveniu marketingového plánu. V druhej časti práce analyzujem vnútorné a vonkajšie prostredie podniku, analyzujem trh a taktiež konkurenciu. Informácie z predchádzajúcich častí skombinujem a použijem ich v poslednej časti na vytvorenie marketingového plánu podľa stanovených cieľov.
Vstup firmy Thermal Trend s.r.o. na rumunský trh
Pěnčíková, Petra ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývozem českých výrobků na rumunský trh. Autorka navrhuje na základě analýzy firmy a zvoleného teritoria vhodný způsob vývozu koupelnových radiátorů firmy Thermal Trend, s.r.o. na rumunský trh, s cílem rozšířit odbytiště výrobků této firmy.
Návrh podnikatelského záměru pro maloobchodní prodejnu
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem hokejových karet. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Brně. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Podnikatelský záměr - vybudování cukrárny
Běloušková, Jana ; Langášek, Libor (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na vybudování cukrárny, která bude poskytovat nejen cukrářské výrobky, ale i celý sortiment ostatních výrobků, které do obdobných prodejen patří. Cukrárna bude vybudována v rodinném domě v obci Těšany, součástí návrhu jsou i stavební úpravy a vybavení interiéru.
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Vybudování účinného systému Competitive Intelligence ve společnosti XXX
Lukáš, Radek ; Řáhová, Lucie (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová se zabývá procesem zvaným Competitice Intelligence a dále jeho vybudováním ve firmě XXX. V první části práce je popsána současná situace firmy a teoretické předpoklady. Ve druhé části práce jsou uvedeny možné metody aplikace systému konkurenčního zpravodajství ve firmě XXX, jejich zhodnocení a následný výběr nejvhodnější varianty.
Podnikatelský záměr
Link, Radovan ; Zaplatílková, Martina (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vypracování podnikatelského záměru, který řeší založení začínajícího podniku INSPIRACE, který se zabývá prodejem dárkových košů. Výsledný podnikatelský záměr vychází z analýzy tržního prostředí, konkurence, silných a slabých stránek budoucího podniku, ale je také zaměřen na získání a analýzu cílového zákazníka. Cílem této práce je posoudit reálnost a rizika podnikatelského záměru.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the proposal of a suitable online marketing communication for a selected agricultural company. Its goal is to define the basic concepts of the problem, analyse the internal and external environment of the company, their competition and design an effective use of tools in a selected company. The beginning of the thesis is devoted to defining the basic concepts of online marketing. The work also characterizes the online marketing tools that currently exist. The second part of the thesis is devoted to analyses such as SWOT, PEST, competition analysis, and their use of online marketing tools. The conclusion of the thesis consists of proposals for online marketing communication for AGRO-REAL, s.r.o.
Corporate Competitive Strategy
Weberová, Martina ; Herman, Ján (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
The main goal of this thesis is to define factors, based on external and internal analysis, which affect potential success of actual manufacturing concern and design strategical recommendations, which offer evaluation and possibilities of future development to the company management. This thesis is divided into three parts – theoretical part, analytical part and project part. Basic terms, used methods and analyses of external and internal influences are described in the theoretical part. These methods are applied on the actual manufacturing concern in the analytical part. Suggested alternative solutions are described in the project part. The most suitable alternative is defined in the closure.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.