| |
|
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
|
| |
|
Návrh ICT strategie podniku
Helešic, Igor ; Koutný, Roman (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá informačními a komunikačními technologiemi (ICT) a jejich možnostmi jak přispívat ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku a plnění firemních cílů. Cílem práce je analyzovat výrobně-obchodní společnost se zaměřením na využití informačních technologií a navrhnout takovou ICT strategii, která bude odpovídat zvolené podnikové strategii.
|
| |
|
Strategie nově založené IT společnosti
Rejman, Jiří ; Klčová, Hana (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje popisu strategických nástrojů používaných nově vznikajícími inovativními IT firmami při tvorbě strategického plánu. V teoretické části se práce zaobírá strategickými nástroji, vývojem produktu a financováním inovativních IT firem a snaží se identifikovat vhodné prostředky pro tvorbu strategie. Nástroje popsané v teoretické části následně používá k vytvoření konkrétního strategického plánu nové společnosti.
|
|
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Štollerová, Radka ; Šťastný, Radek (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení výkonnosti vybrané společnosti s využitím metody Balanced Scorecard. První část práce obsahuje cíle, metodiku a teoretická východiska pro danou problematiku. Další část je věnována představení vybrané společnosti, strategické a finanční analýze. V závěrečné části na základě výstupů provedených analýz je zpracován návrh implementace modelu BSC za účelem zvýšení výkonnosti společnosti.
|
| |
|
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Cundová, Kateřina ; Konečný, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilovaní konkurenceschopnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky užity v praxi. Hlavní součásti práce je analyzování současného stavu firmy, mikroekonomického a makroekonomického okolí firmy, které ovlivňují její činnost, za účelem vytvoření návrhů, jež by napomohly zvýšit konkurenční schopnost cestovní kanceláře.
|
| |