Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,239 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zabezpečený přenos dat pomocí čarových kódů
Kratochvíl, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření systému pro přenos dat vizuální cestou s využitím čárových kódů. Důraz byl kladen hlavně na zabezpečení systému proti zneužití. Byl navržen mechanizmus pro samotný přenos a různé bezpečnostní koncepty. Na základě analýzi byl pro přenos dat zvolen nejvhodnější čárový kód.
Návrh a realizace mobilní aplikace pro zařízení Android
Boháč, Tomáš ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením a vývojem mobilní aplikace pro operační systém Android. K realizaci jsou použity metody a nástroje pro vývoj mobilních aplikací. Aplikace je implementována v programovacím jazyku Java s použitím knihovny Jsoup. Hlavním cílem aplikace je zpřístupnit funkce informačního systému Vysokého učení technického v Brně i na mobilních zařízeních.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android kombinující sampler, syntetizér a sekvencer
Kučera, Karel ; Kavan, Jan (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je realizace aplikace jakožto experimentálního softwarového hudebního nástroje na platformě Android. Realizace částečně vychází z návrhu zpracovaného v semestrální práci. Aplikace je určena pro tablety a chytré telefony. Kombinuje funkce sampleru, sekvencéru a syntetizéru a disponuje vestavěnými efekty. Díky těmto vlastnostem umožňuje vytváření zvuků, sekvencí a skladeb. Aplikace je naprogramována pomocí vizuálního programovacího jazyku Pure Data. Grafické uživatelské prostředí je vytvořeno pomoci platformy MobMuPlat. Samotná práce se skládá ze tří částí. První část je teoretickým úvodem, kde jsou probrány teorie digitálního zpracování zvukových signálů, principy a druhy syntézy zvukových signálů, efekty a elektronické nástroje. V neposlední řadě i charakteristika jazyka Pure Data a platformy MobMuPlat. Druhá část je návrh grafického prostředí, kde jsou probrány funkce jednotlivých grafických prvků. V třetí části je pak popsána realizace aplikace pomocí jazyka Pure Data.
Automatizace řízení RC modelů
Vávra, Jan ; Musil, Petr (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením RC modelů pomocí mikrokontroléru ESP-32 ovládané přes mobilní zařízení s OS Andriod pomocí WiFi. Cílem této práce je obohatit ovládání o automatizované chování, které by zjednodušilo nebo případně obohatilo požitek z řízení. Práce se zabývá používání pulzní šířkové modulace pro ovládání serv, tvorbou uživatelského rozhraní a protokolem pro komunikaci mezi mobilem a vývojovou deskou. Výsledkem práce je aplikace na OS Android, ze které lze posílat pokyny na mikropočítač, který ovládá servo řízení a elektromotor modelu. Systém má předdefinované triky přímo na mikropočítači a možnost definovat vlastní triky, které jsou po aktivaci postupně odesílány na mikropočítač v podobě jednotlivých instrukcí.
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
Mobilní a webová aplikace pro sběr a analýzu graffiti
Kubiš, Matěj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Práce se věnuje metodám sběru dat - fotografií ilegálních graffiti a řady metadat. Je součástí systému TagBust vyvíjeného za účelem prevence a vymáhání škod způsobených na majetku tímto druhem vandalismu. Velký důraz je kladen na implementaci aplikace pro mobilní zařízení jakožto rychle expandující platformu.
Vlastnosti a testování mobilních zařízení s OS Android
Ružička, Silvestr ; Malina, Lukáš (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vytváraním aplikácie pre OS Android, získavaním informácií o zariadení a testovaním výpočtového výkonu. V tejto práci sa hovorí o historii, vývoji a architektúre OS Android. Je tu opísaný postup práce vývoja aplikácie pre OS Android. Výstupom tejto práce je aplikácia na zistenie informácii o mobilnom zariadení a na testovanie jeho výpočtového výkonu.
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
Návrh a implementace mobilní aplikace pro restaurace
Píštěk, Tomáš ; Balga, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a vytvoření mobilní aplikace pro restaurace. Aplikace poskytuje pomoc zvláště číšníkům, aby mohli pracovat daleko efektivněji. Navíc umožňuje majiteli restaurace kontrolovat spotřebu ingrediencí v kuchyni. Aplikace je vyvinuta pro systém Android.
Offline editor wiki pro Android
Chrastina, Ondřej ; Šebek, Michal (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá wiki weby a mobilní platformou Android. Jejím cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje offline editaci wiki webů na mobilních zařízeních. Tato aplikace má být zaměřena na přívětivé uživatelské rozhraní, které umožnuje efektivní editaci. První část práce se soustřeďuje na teoretický popis wiki webů a platformu Android. Druhá část je věnována samotnému vývoji aplikace. Při vývoji je kladen důraz na rozšiřitelnost aplikace o komponentu k synchronizaci mezi lokálním úložištěm v mobilním zařízení a serverem. V závěru práce je výsledná aplikace zhodnocena a jsou nastíněny možnosti pro její potencionální vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,239 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.