| |
|
Barycentrická racionální interpolace.
Venclovský, Jakub ; Čermák, Libor (oponent) ; Hlavička, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakálářská práce se zabývá odvozením barycentrického tvaru polynomiální interpolace a následně pak barycentrického tvaru racionální interpolace. Dále ukazuje nevýhody klasické racionální interpolace a zabývá se eliminací těchto nevýhod v jejím barycentrickém tvaru. Také ukazuje některé konkrétní metody řešení barycentrické racionální interpolace.
|
| |
|
Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o."
Venclovský, Jakub ; Venclovský, Oldřich (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Venclovský s.r.o.“ je rozbor jednotlivých složek marketingového mixu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část, teoretická, se zabývá základními pojmy marketingu, nástroji a definicemi. Následující druhá, analytická část, je zaměřena na představení společnosti, analýzu současného stavu a její vyhodnocení. Závěrečná třetí část vychází z vyhodnocení současného stavu a navrhuje zlepšení složek marketingového mixu.
|
|
Stochastická optimalizace železobetonových konstrukcí
Venclovský, Jakub ; prof. Ing. Alois Materna, CSc., MBA (oponent) ; Popela,, Pavel (oponent) ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce)
Tato disertační práce se zabývá vytvořením algoritmu pro stochastickou optimalizaci průřezových charakteristik rovinných rámů. Po krátkém úvodu a vytyčení cílů práce následuje shrnutí poznatků a dosažených výsledků v oblastech deterministické a stochastické optimalizace konstrukcí. V práci je nadále popsána úloha deterministické optimalizace, jak byla řešena v pracích, na které vlastní práce navazuje. Posléze je představena reformulace původní deterministické úlohy do její stochastické podoby a samotný algoritmus řešení včetně způsobu vyhodnocování pravděpodobnosti. Práce je zakončena 6 příklady řešenými vytvořeným algoritmem.
|
| |
|
Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o."
Venclovský, Jakub ; Venclovský, Oldřich (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Venclovský s.r.o.“ je rozbor jednotlivých složek marketingového mixu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část, teoretická, se zabývá základními pojmy marketingu, nástroji a definicemi. Následující druhá, analytická část, je zaměřena na představení společnosti, analýzu současného stavu a její vyhodnocení. Závěrečná třetí část vychází z vyhodnocení současného stavu a navrhuje zlepšení složek marketingového mixu.
|
| |
|
Barycentrická racionální interpolace.
Venclovský, Jakub ; Čermák, Libor (oponent) ; Hlavička, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakálářská práce se zabývá odvozením barycentrického tvaru polynomiální interpolace a následně pak barycentrického tvaru racionální interpolace. Dále ukazuje nevýhody klasické racionální interpolace a zabývá se eliminací těchto nevýhod v jejím barycentrickém tvaru. Také ukazuje některé konkrétní metody řešení barycentrické racionální interpolace.
|