Název:
Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o."
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company "Venclovský s.r.o."
Autoři:
Venclovský, Jakub ; Venclovský, Oldřich (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Venclovský s.r.o.“ je rozbor jednotlivých složek marketingového mixu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část, teoretická, se zabývá základními pojmy marketingu, nástroji a definicemi. Následující druhá, analytická část, je zaměřena na představení společnosti, analýzu současného stavu a její vyhodnocení. Závěrečná třetí část vychází z vyhodnocení současného stavu a navrhuje zlepšení složek marketingového mixu.
The main aim of the thesis „marketing mix“ is analysis of the individual components of marketing mix. Thesis is split to three main parts. First part is theoretically oriented, focused on presentation of the company, second part is analysis of current state of company and their evaluation. The last part is about evaluation of current state of company and brings the solutions for components of marketing mix.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Propagace; Distribution; Marketing; Marketing mix; People; Price; Product; Promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41451