Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybraná značka kvality v turismu
SEDLÁČKOVÁ, Magdaléna
Bakalářská práce pojednává o regionální značce "ŠUMAVA - originální produkt" sdružená v Asociaci regionálních značek (ARZ). Značka zaručuje kvalitu, jedinečnost regionu, původ z regionu a šetrnost k životnímu prostředí. Certifikuje výrobky, služby i zážitky. Hlavním tématem práce je zjištění povědomí spotřebitelů o značce. Mezi další záměry práce patří zjistit názor na značku od držitelů značky. K provedení výzkumu je využit kvantitativní výzkum, metoda dotazníkového šetření. V praktické části práce je charakterizován region Šumava a daná značka, dále jsou zde popsány výsledky vyplývající z kvantitativního výzkumu. Závěr práce se věnuje navrženým opatřením týkající se možného zlepšení povědomí o značce.
Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti
Sedláčková, Magdaléna ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Diplomová práce Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti sleduje nejprve v teoretické části charakteristiky dítěte předškolního věku a jeho možnosti. Dále uvádí, jakými způsoby je možné a nezbytné podporovat rozvoj čtenářské pregramotnosti v mateřské škole a jaká je v tomto směru úloha rodiny. Teoretickou část uzavírá představení programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jeho základní východiska a principů dílen čtení jako účinné metody pro aktivní učení dětí. V praktické části je popsáno 7 dílen čtení, které byly zrealizovány v běžné mateřské škole a jsou opatřené podrobným komentářem a reflexí. V empirické části je zkoumáno rodinné zázemí dětí a z pozorování rodičů je doloženo, jakým přínosem jsou dílny čtení pro rozvíjení čtenářské pregramotnosti u dětí navštěvujících mateřskou školu. Dílny čtení se ukázaly jako prospěšné zejména v rostoucím zájmu dětí o četbu a v rozvíjení tvořivosti dětí. KLÍČOVÁ SLOVA dílna čtení, čtenářská pregramotnost, mateřská škola, práce s knihou, program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT), rodina, čtenářství, literární výchova
Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti
Sedláčková, Magdaléna ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Diplomová práce Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti sleduje nejprve v teoretické části charakteristiky dítěte předškolního věku a jeho možnosti. Dále uvádí, jakými způsoby je možné a nezbytné podporovat rozvoj čtenářské pregramotnosti v mateřské škole a jaká je v tomto směru úloha rodiny. Teoretickou část uzavírá představení programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jeho základní východiska a principů dílen čtení jako účinné metody pro aktivní učení dětí. V praktické části je popsáno 7 dílen čtení, které byly zrealizovány v běžné mateřské škole a jsou opatřené podrobným komentářem a reflexí. V empirické části je zkoumáno rodinné zázemí dětí a z pozorování rodičů je doloženo, jakým přínosem jsou dílny čtení pro rozvíjení čtenářské pregramotnosti u dětí navštěvujících mateřskou školu. Dílny čtení se ukázaly jako prospěšné zejména v rostoucím zájmu dětí o četbu a v rozvíjení tvořivosti dětí. KLÍČOVÁ SLOVA dílna čtení, čtenářská pregramotnost, mateřská škola, práce s knihou, program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT), rodina, čtenářství, literární výchova
Psychická pohoda dětí umístěných v zařízení pro preventivně-výchovnou péči
Sedláčková, Magdaléna ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá psychickou pohodou dětí v konkrétním středisku výchovné péče s internátním provozem. Teoretická část práce si klade za cíl shrnout odborné poznatky týkající se problematiky dětí umístěných v takovém typu zařízení. Popisuje příčiny umístění dětí do střediska výchovné péče. Charakterizuje děti a mládež v obtížných životních situacích, věnuje se specifikům krize u dětí a dospívajících a popisuje klima výchovných zařízení. Dále se věnuje fenoménu psychické pohody a jejímu výzkumu. Cílem empirické části je prozkoumat oblast psychické pohody dětí umístěných v konkrétním středisku výchovné péče internátního typu. Pro získání potřebných dat byly zrealizovány rozhovory s dětmi v tomto konkrétním zařízení. Jako doplňující výzkumná metoda byla použita obsahová analýza dokumentace klientů střediska výchovné péče. Na základě rozhovorů bylo zjištěno, že děti ve středisku výchovné péče všeobecně svůj subjektivní pocit psychické pohody spojují se standardními faktory, ale mají i požadavky pro tuto skupinu dětí specifické. Jejich psychickou pohodu ve středisku výchovné péče významně formují vztahy s ostatními klienty i pedagogickými pracovníky. Významně jejich subjektivní pocit psychické pohody taktéž ovlivňují pravidla střediska. Adaptace na podmínky zařízení byla u dětí značně...
Oddlužení se zaměřením na společné oddlužení manželů
Sedláčková, Magdalena ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Macková, Alena (oponent)
Resumé Účelem mé práce bylo analyzovat oddlužení, jakožto jediného sanačního způsobu řešení úpadku podle z. č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon). Práce se zaobírá všemi fázemi průběhu oddlužení od podání návrhu na povolení oddlužení až po jeho splnění a osvobození od placení pohledávek zahrnutých do oddlužení v rozsahu, ve kterém nebyly uspokojeny. Práce zkoumá zejména právní úpravu a k tomu relevantní judikaturu. Podrobněji jsem se též zabývala institutem společného oddlužení manželů, jakožto institutu, který doposud nemá žádnou zákonnou oporu, ačkoliv je v praxi již hojně využíván. Práce je rozdělena do 5 kapitol. První kapitola se věnuje návrhu na povolení oddlužení. Výklad se týká zejména osob, které jsou k jeho podání oprávněny, a možných rozhodnutí o návrhu, včetně důvodů jeho zamítnutí. V další kapitole je pojednáno o dvou možných způsobech oddlužení, tedy o zpeněžení majetkové podstaty a plnění splátkového kalendáře. U každého je vymezena majetková podstata, která je při oddlužení dotčena, a výhody a nevýhody, které pro dlužníka znamenají. Popsána je i úprava možnosti věřitelů o způsobu oddlužení hlasovat. Třetí kapitola se soustředí na schválení oddlužení, jakožto rozhodnutí, které má dle insolvenčního zákona specifické náležitosti a účinky a pro dlužníka z něho...
Multikulturní aspekty v práci učitele
Sedláčková, Magdaléna ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
a klíčová slova Anotace v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá multikulturními aspekty v práci učitele. Dále v přehledu uvádí některé historické souvislosti, které se vztahují k oblasti vzdělávání menšin v České republice před rokem 1989 a popisuje současnou situaci v oblasti multikulturní výchovy u nás. Zkoumá jak má být vybaven učitel k řešení situací souvisejících s multikulturní výchovou a jaké vyučovací metody učitel využívá k aktivizaci žáků. V praktické části předkládá ukázky možné realizace několika vyučovacích hodin, ve kterých učitelé pracují v oblasti průřezového tématu multikulturní výchovy. Rovněž obsahuje v přehledu několik kazuistik z praxe. Práce by měla přispět k větší diskusi o tématu. Klíčová slova v českém jazyce Multikulturní výchova, multikulturalizmus, etnicita, rasismus, asimilace, menšiny, rasy, xenofobie, kultura, globalizace, segregace, osobnost, osobnost učitele, kompetence, interkulturní kompetence, diverzita, transkuluturní přístup, kulturně - standardní přístup, identita, interkulturní psychologie, interkulturní senzitivita, integrace, aktivizující metody ve vyučování, učení.

Viz též: podobná jména autorů
6 SEDLÁČKOVÁ, Magdaléna
7 SEDLÁČKOVÁ, Marie
22 SEDLÁČKOVÁ, Markéta
7 SEDLÁČKOVÁ, Michaela
1 SEDLÁČKOVÁ, Milada
7 SEDLÁČKOVÁ, Monika
6 Sedláčková, Magdaléna
2 Sedláčková, Marcela
7 Sedláčková, Marie
22 Sedláčková, Markéta
20 Sedláčková, Martina
7 Sedláčková, Michaela
3 Sedláčková, Michala
3 Sedláčková, Miloše
1 Sedláčková, Miroslava
7 Sedláčková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.