Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení kvality služeb v mládežnickém hokejbale z pohledu rodičů - minipřípravka, přípravka
Švanda, Petr ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb v mládežnickém hokejbale z pohledu rodičů - minipřípravka, přípravka Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úrovně kvality služeb poskytovaných extraligovými hokejbalovými kluby napříč celou Českou republikou z pohledu rodiče jako zákazníka v rámci kategorií minipřípravky a přípravky s navazujícím vyslovením doporučení ke zkvalitnění těchto služeb pro navýšení celkové úrovně služby i zvýšení atraktivity daného sportu pro mládež. Metody: Získaná data jsou sesbírána formou standardizovaného SERVQUAL dotazníku, uplatněného k měření kvality poskytnutých služeb a spokojenosti respondentů. Dotazník byl distribuován do 12 extraligových hokejbalových klubů v online formě prostřednictvím zástupců těchto klubů přímo rodičům 357 dětí spadajících do kategorie minipřípravka a přípravka. Výsledky: Na základě provedeného průzkumu se podařilo identifikovat mezery v rámci základní pětice kategorií (dle metodiky SERVQUAL - hmotné zajištění, spolehlivost, odpovědný přístup, pocit jistoty, empatie), kde tvoří nejvyšší mezeru spolehlivost, následovaná hmotným zajištěním. Doplňková kategorie odbornost pak vykazuje mezery tvrzení o absolutně nejvyšší hodnotě - s problémy zejména na úrovni nastavení adekvátní náročnosti tréninku pro dětského zákazníka a efektivní využití...
Porovnání dopadu platových stropů v NBA a NHL
Hynek, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Porovnání dopadu platových stropů v NBA a NHL Cíle: Hlavním cíle této bakalářské práce je porovnání dopadu platových stropů v severoamerických profesionálních sportovních ligách NBA a NHL. Metody: Pro porovnání dopadu platových stropů se v práci využívá analýza soutěžní vyrovnanosti a deskriptivní analýza vývoje platových stropů. Výsledky: Výsledky naznačují, jaký mají platové stropy dopad na sportovní ligy a jak se tento dopad projevuje a co to způsobuje. Práce porovnává dopad platový stropů v NBA a NHL. Klíčová slova: Platový strop, soutěžní vyrovnanost, NHL, NBA
Marketingová komunikace projektu Pojď hrát hokej
Jelínek, David ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace projektu Pojď hrát hokej Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit provedení marketingové komunikace projektu Pojď hrát hokej, identifikovat slabé stránky a navrhnout konkrétní kroky na zlepšení. Metody: V bakalářské práci byly využity primární a sekundární zdroje. Byl proveden kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování. Cílovou skupinou dotazování byli rodiče dětí, kteří navštívili Týden hokeje v lednu 2020. Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě rozhovoru s návodem, který proběhl s vedoucím projektu Pojď hrát hokej PhDr. Pavlem Landou, Ph.D. Analyzovány byly interní databáze Českého hokeje, kterými byly prezentace reklamních plnění a rozpočet na online média. Proběhl také monitoring veřejných textů spojených s projektem, u kterých byla zkoumána především jejich frekvence a tématika. Výsledky: Z výzkumu vyšlo, že marketingová komunikace je na vysoké úrovni. Respondenti zaznamenávali převážně kampaň na regionální úrovni. Nástroj, který je v komunikaci využíván, ale nepřináší téměř žádný užitek, je inzerce v tiskových médiích. Návrhem na řešení je změnit období, kdy kampaň v tisku probíhá, nebo snížit finanční prostředky vynaložené na tištěnou inzerci a použít je při online komunikaci, která je efektivnější. Dalšími návrhy pro zlepšení úrovně...
Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice
Kukačka, Lukáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice Cíle: Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů. Metody: V práci byly použity kvantitativní výzkumné metody a výsledky šetření byly blíže popsány v analytické části práce. Kvantitativní metody probíhaly formou elektronického a osobního dotazování. Elektronického dotazování se účastnilo 75 rodičů, jejichž děti spadaly do kategorie přípravek a mladších žáků. Při osobním dotazování bylo osloveno 100 respondentů, kteří reprezentovali současný fanklub Slavoje Velkých Popovice Dalšími využitými metodami v práci byly neformální rozhovory s představiteli klubu a následná analýza interních dokumentů. Výsledky: Na základě vyhodnocení průzkumu bylo odhaleno, že marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice neefektivně využívá jednotlivé komunikační nástroje. Následná analýza poté odhalila hlavní příčinu, která souvisí s neaktuálností zveřejňovaných informací. Proto byly navrženy jednotlivá opatření, která klubu s rozvojem jednotlivých nástrojů pomohou. Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové...
Vliv absolvování adaptačního kurzu na studium studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlova
Jarošík, Richard ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Vliv absolvování adaptačního kurzu na studium studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy Cíle: Vyhodnocení potencionální spojitosti mezi absolvováním nepovinného seznamovacího kurzu u Máchova jezera a úspěstností studia u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Deskritpíva dané akce a výběr respondentů. Definice spojení slov úspěch studia a na základě těchto získaných informací poskytnutí doporučení pro vedení UK FTVS, zdali zde skutečně existuje souvislost, případně jak tento kurz upravit, aby byl efektivnější. Metody: V této práci jsou použity metody kvantitativního dotazovaní a hloubkové interview s hlavní organizátorkou akce. Výzkumný soubor je složen ze studentů, kteří byli přijati ke studiu na UK FTVS v letech 2014-2018, protože v těchto letech zkoumaný kurz probíhal na stejném místě a ve stejném režimu. Získaná data byla podrobena deskriptivní, faktorové a korelační analýze. Výsledky: Na základě deskripce akce byly určeny cíle zkoumaného kurzu, které podle deskriptivní analýzy byly splněny. Všechny cíle měly podle výzkumného souboru vliv na postup studentů do druhého ročníku. Model kurzu i po ověření faktorovu analýzou tak byl nastavený správně. Výsledky korelační analýzy naproti tomu ukázaly, že zkoumaná akce neměla prokazatelný vliv u...
Založení spolku poskytujícího sportovní aktivity, se zaměřením na právo a organizační strukturu
Dobeš, Michal ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Sup, Martin (oponent)
Název: Založení spolku poskytujícího sportovní aktivity, se zaměřením na právo a organizační strukturu Cíle: Cílem práce je vytvoření návodu, jak postupovat z hlediska legislativy při založení spolku poskytujícího sportovní aktivity. Dalším cílem práce je vytvoření či určení organizační struktury vhodné pro spolek působící v oblasti sportu s členskou základnou do 100 členů. Metody: Pro vytvoření podnikatelského záměru byly využity metody literární rešerše, analýza dokumentů, polostrukturovaný rozhovor s právním zástupcem v problematice právního vymezení zakládání spolku, polostrukturovaný rozhovor s účetní AK Zlín na téma financování, získávání prostředků z veřejných rozpočtů a daňové problematiky spolku. Výsledky: Výsledkem práce je návod, jenž popisuje jednotlivé kroky procesu zakládání spolku a to včetně vzoru nezbytné dokumentace k založení sportovního klubu na bázi spolku. V práci jsou vyjmenovány jednotlivé finanční či jiné zdroje, jimiž spolky disponují a to včetně dotačních programů, jež mohou být poskytovány sportovnímu klubu s právní formou spolku. Dále se práce zabývá daňovou problematikou spolků. Byl také vytvořen model organizační struktury, který lze aplikovat pro potřeby vnitřní organizace obdobně orientovaných spolků s členskou základnou do 100 členů. Klíčová slova: nezisková...
Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu
Hozák, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je, na základě zjištěných informací, vypracovaných analýz a srovnání fungování vybraných veřejnoprávních televizí v Evropě, vytvořit návrh na úpravu a aplikaci nových funkcí a služeb v prostředí programu ČT Sport. Metody: V bakalářské práci byly využity kvalitativní metody, pomocí kterých byla získána potřebná data. Jednalo se jak o strukturované dotazníky, které byly využity pro komunikaci s vybranými zaměstnanci zahraničních veřejnoprávních televizí, tak byly zároveň provedeny strukturované a nestrukturované rozhovory se zaměstnanci České televize. Poslední použitou metodou byla analýza sekundárních dat. Výsledky: Výsledky práce dokazují vysokou efektivnost a využitelnost veškerých možných zdrojů u ČT Sport, která je schopna se zlomkem zdrojů produkovat kvalitní a široký obsah. Zlomek je prezentován jako menší množství zdrojů oproti jiným zahraničním televizím. Zároveň bylo srovnáno fungování jiných veřejnoprávních televizí, působících v Evropě, a byly identifikovány jejich kvalitní služby. Právě tyto služby pak byly v rámci návrhu implementovány do prostředí České republiky, konkrétně ČT Sport. Klíčová slova: sport, veřejnoprávní televize, reklama, sponzoring, koncesionářské poplatky, vysílací...
Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace současného vnímání značky Red Bull v oblasti sportu z pohledu generace Z. Prostřednictvím marketingového výzkumu proniknout do povědomí o sportovních akcích pořádaných ze strany společnosti a zjistit znalost Red Bull sportovců mezi mladou generací. Metody: V rámci bakalářské práce jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji je pak v těchto oblastech využita technika hloubkového interview a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum slouží k získání informací pro pochopení celkové firemní identity a definici otázek k výzkumnému šetření. Metodou kvantitativního výzkumu je zkoumáno současné vnímání značky Red Bull generací Z. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky Red Bull je ze strany generace Z vnímána velmi pozitivně a značce jsou přisuzovány žádoucí charakteristické vlastnosti. Mladá generace vnímá značku zejména jako sebevědomou, uvolněnou, zábavnou, profesionální a milující život. Mezi značkami ve vazbě na sportovní eventy pořádané v ČR se Red Bull umístil na pátém místě. Nicméně povědomí o vybraných Red Bull eventech se ukázalo se značnými nedostatky. Mezi nejvýraznějšími sportovci působícími pod značkou Red Bull se potvrdili Ester Ledecká,...
Marketingová komunikace sportovního klubu Třebíč Nuclears
Eliášová, Adriana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace klubu Třebíč Nuclears Cíle: Bakalářská práce se zabývá rozborem stávajících nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace v klubu Třebíč Nuclears. Metody: V práci byly využity zpravidla primární zdroje. Pro tuto bakalářskou práci byl vypracován kvalitativní výzkum, tedy ohnisková skupina složena z členů rady rozvoje Třebíč Nuclears. Dále se uskutečnilo polostrukturované hloubkové interview s PR managerem klubu Robertem Vávrou a členkou rozvojové rady Michaelou Hobzovou. V průběhu výzkumu byla také využita metoda analýzy dokumentů. Výsledky: Po provedení analýzy bylo zjištěno, že stávající marketingová komunikace klubu splňuje určité stanovené marketingové cíle, ale ne všechny komunikační nástroje jsou využity plnohodnotně. Z analýzy vyplývá, že klub má největší nedostatky v oblasti propagace mládežnických kategorií, což v zásadě velmi ovlivňuje celkovou návštěvnost. Další nedostatek v propagaci se týká správy sociálních sítí, která není jednotná a pravidelná. Na základě tohoto zjištění byla klubu doporučena zlepšení určitých částí marketingové komunikace a navržení zcela nových marketingových nástrojů, které byl mohly být prospěšné klubu při dosahování daných marketingových...
Aplikace podnikatelského plánu pro rozvoj Judo Heroes, zapsaného ústavu
Lojkásek, Marek ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Aplikace podnikatelského plánu pro rozvoj Judo Heroes, zapsaného ústavu Cíle: Hlavním cílem práce je aplikovat podnikatelský plán na podmínky neziskové organizace Judo Heroes, zapsaný ústav tak, aby byl plán ihned nápomocen zakladatelům, případně vedoucím zaměstnancům, pomohl jim při strategickém řízení ústavu a zároveň mohl sloužit jako podklad pro získání externího kapitálu. Metody: V práci byl proveden desk research na základě analýzy dat poskytnutými Českým statistickým úřadem, Judo Heroes, zapsaným ústavem, jeho zakladateli a Českým svazem juda. Dalším zdrojem byla data zveřejněná na webových stránkách jednotlivých konkurentů, MŠMT a jednotlivých škol. Výzkumný vzorek při analýze přímé konkurence obsahoval 4 konkurenty, což jsou (dle kritérií nastavenými autorem) všichni přímí konkurenti působící na trhu. Pro největšího z přímých konkurentů byla vytvořena zjednodušená SWOT analýza. Výzkumný vzorek při analýze nepřímé konkurence je tvořen 374 sportovními kroužky a vychází z prostudování webových stránek všech Pražských škol, které na nich uvádí ceny kroužků. Analýza příjmů a výdajů vychází z interních dat ústavu. Výsledky: Zakladatelé a vedoucí pracovníci ústavu si musí být vědomi odlišného postavení Judo Heroes, oproti všem ostatním judistickým oddílům, které mohou být v závislosti na...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.