Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana práva na spravedlivý proces ve vztahu k řízení o předběžné otázce
Němečková, Petra ; Tomášek, Michal (vedoucí práce) ; Král, Richard (oponent) ; Smolek, Martin (oponent)
v českém jazyce - Czech abstract Ochrana práva na spravedlivý proces ve vztahu k řízení o předběžné otázce Právo na spravedlivý proces je jedním ze základních lidských práv, které umožňuje jednotlivcům dovolávat se účinně svých práv a svobod u zákonného, nestranného a nezávislého soudu. V Evropě je ochrana tohoto práva zaručena na vícestupňové úrovni, jejíž stupně se navzájem prolínají: první stupeň tvoří ústavní pořádky jednotlivých států, druhý institucemi Evropské unie, především Soudního dvora EU a, třetí, Evropský soud pro lidská práva. V Evropské unii byl Smlouvami zaveden mechanismus předběžné otázky pro zachování jednoty a koherentního výkladu a aplikace evropského práva soudy členských států. Řízení o předběžné otázce zaručuje efektivní spolupráci mezi národními soudy členských států a Soudní dvůr EU. Čl. 267 SFEU uděluje soudům členských států dokonce povinnost toto řízení zahájit, jedná-li se o soud posledního stupně (a neaplikuje-li se některá z výjimek stanovených rozsudkem CILFIT). Porušení této povinnosti může znamenat porušení práva na spravedlivý proces ve všech třech stupních ochrany lidských práv v Evropě. Každá z evropských jurisdikcí vymezuje vlastní podmínky porušení, které nejsou zcela totožné. Totéž platí pro doktríny stanovené v této otázce ústavními soudy členských států,...
Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Němečková, Petra ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je přiblížení postupů využitých při tvorbě mediálního obrazu písničkáře Jaromíra Nohavici. První kapitola definuje public relations a osobnostní marketing, fenomény image a pověst. Druhá kapitola je zaměřená na kariéru Jaromíra Nohavici od počátku až do roku 2010. Třetí kapitola je věnovaná analýze výroků a činů Jaromíra Nohavici ve vztahu ke tvorbě mediálního obrazu, mediální komunikace a osobnostního marketingu. Jako příklady dopadu jeho sebe-propagační činnosti jsou v práci užity statistiky prodejnosti hudebních nosičů zveřejněné Mezinárodní federací hudebního průmyslu, výsledky hudebních cen Akademie populární hudby a anket Český slavík a Žebřík. Cílem práce bylo zmapovat postupy komunikační a marketingové činnosti Jaromíra Nohavici a jejich výsledky v praxi. Práce měla sloužit jako vodítko pro zájemce o osobnostní marketing a public relations, tvorbu mediálního obrazu a jejich účinnost.
Bytový dům
Němečková, Petra ; Janíček, Vít (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace bytového domu. Bytový dům je situován na rovinatém terénu. Objekt má 3 nadzemní podlaží. V objektu jsou celkem 3 bytové jednotky. Celková kapacita objektu je 12 osob. Nosný systém je navržen ze systému Porotherm. Zastřešení jednoplášťovou plochou střechou s atikou. Z hlediska požární bezpečnosti staveb objekt řešen jako jeden požární úsek.
Moravské národní písně ze sbírky Františka Sušila a jejich uchopení současnými hudebními interprety
NĚMEČKOVÁ, Petra
Lidová či národní píseň je součástí národní historie i historie samotného českého jazyka její zaznamenávání a následné zhudebňování ji udržuje stále v podvědomí, aby nebyla zapomenuta. Takové písně byly v době svého vzniku, v porovnání se současnou moderní hudební scénou, jedinečné, unikátní a sdílené celou společností. Po úvodním přiblížení datace a kontextu sběratelů Sušilovy doby je přiblížena tvorba hudebníků pracujících na podkladě jeho sběrů v průsečíku doby od vydání sbírky až do poloviny 20. století. Hlavním předmětem zkoumání je názor současných hudebních interpretů, pracujících s národní písní, sesbíranou především F. Sušilem, na styl, smysl a účelnost propagace této tematiky.
Business Intelligence reportovací nástroje a jejich možnosti
Němečková, Petra ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Vacek, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na oblast Business Intelligence. Cílem práce je základní představení BI, analýza nových trendů, které se v této oblasti rozvíjejí a srovnání vybraných reportovacích nástrojů podle stanovených kritérií. V práci bylo dosaženo zadaných cílů seznámením s pojmem BI, jeho základními principy a obecnou architekturou. Dále jsou v práci analyzovány hlavní trendy v této oblasti. Praktická část bakalářské práce obsahuje srovnání vybraných reportovacích nástrojů a stanovení kritérií pro toto srovnání. Tato práce čtenáře obecně uvede do oblasti BI, také může sloužit jako podklad pro výběr reportovacích nástrojů.
Pes v reklamě a marketingu
Němečková, Petra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Tématem této bakalářské práce je pes v reklamě a marketingu. V první, teoretické části práce jsou objasněny pojmy napříč obory, které k tématu mají co říct, jako například marketing, reklama, psychologie nebo působení psa na člověka. V praktické části jsou popsány tři reklamy se psy a následuje rozbor marketingových komunikací ziskové a neziskové organizace. Následně jsem zpracovala reálnou marketingovou kampaň pro neziskovou organizaci -- útulek v Krásném Lese u Frýdlantu.
Postavení vodohospodářské společnosti v okrese Břeclav
Němečková, Petra
Zásobování obyvatel pitnou vodou zajišťují výhradně společnosti v monopolním postavení. Mnozí se mylně domnívají, že zásobování obyvatel pitnou vodou a odvádění vody odpadní zajišťuje pouze jediná, vodohospodářská společnost. V každém okrese může existovat jedna nebo více vodohospodářských společností. V okrese Břeclav se nachází jedna vodohospodářská společnost, která zajišťuje zásobování vodou tří území: Břeclavi, Hustopečí a Mikulova. Vodohospodářské společnosti představují územní monopol. Z tohoto důvodu podléhají kontrole cenotvorným orgánům. V případě vodohospodářské společnosti, to je příslušný finanční úřad. Předkládaná diplomová práce ukázala, že dochází ke snižování spotřeby vody a současně k růstu ceny za odebranou vodu, aby vodohospodářská společnost vytvářela dostatečný zisk pro úhradu provozních nákladů a investiční činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
20 NĚMEČKOVÁ, Petra
4 Němečková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.