Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Assessment centre : (moderní metoda výběrového řízení)
Hovád, Zdeněk ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Kameníček, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na studium moderního nástroje současné personální praxe - Assessment centra (AC). Je v ní představen teoretický základ AC, jeho veškeré prvky, kritéria výběru účastníků i kritéria jejich hodnocení. Přes teoretické představení jednotlivých metod se pak práce zaměřuje na ukázky praktického využití této metody pro výběrové řízení pořádané pro jednu z nejvýznamnějších českých společností. V závěru bude představen i finální výstup z AC. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Oceňování kvality vod (případová studie Máchova jezera)
Škopková, Hana ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Kameníček, Jiří (oponent)
Předmětem této práce je použití metody podmíněného hodnocení k odhadu přínosů zlepšení kvality vody na příkladu Máchova jezera. Cílem této práce je poukázat na problémy spojené s použitím metody podmíněného hodnocení obecně a v prostředí České republiky. Nejprve je podrobně pojednána metodika podmíněného hodnocení. Protože předmětem oceňování případové studie Máchova jezera je eutrofizovaná vodní plocha, je dále krátce pojednána problematika znečištění vod se zvláštním zaměřením na problém eutrofizace. V další části jsou v přehledové stati shrnuty vybrané přístupy k využití metody podmíněného hodnocení na ocenění kvality povrchových vod v zahraničních studiích, které sledují podobný hypotetický produkt jako šetření na Máchově jezeře. Rozdíly v těchto studiích se ukazují především v přístupu k definici oceňovaného statku. Na základě této rešerše je kriticky zhodnoceno šetření na Máchově jezeře. Cílem tohoto šetření je provést odhad přínosů ze zlepšení kvality vody Máchova jezera pro místní domácnosti, které je definováno zlepšením o jednu třídu a o dvě třídy na pětistupňové škále kvality vod. Je popsáno uspořádání tohoto šetření a jednotlivé fáze výzkumu, přičemž je nastíněno řešení problémů, se kterými jsme se při jeho realizaci setkali. Jsou analyzovány proměnné, které mohou mít zásadní vliv na výši ochoty...
A lesson of higher education funding : England - place to learn?
Zichová, Markéta ; Schneider, Ondřej (vedoucí práce) ; Kameníček, Jiří (oponent)
Tato rigorózní práce si klade za cíl odpovědět na otázku, zda by bylo dobrým nápadem implementovat Anglický systém financování vysokých škol v České republice. Anglický systém je časově nejmladším systémem financování vysokých škol. Jeho hlavní charakteristikou je tzv. odložené školné. Odpověď na tuto základní otázku je hledána prostřednictvím kritérií, která jsou identifikována v kapitolách 2 a 3. První sadou takových kritérií je, nakolik Anglický systém odpovídá současným požadavkům na kvalitu a množství lidského kapitálu, který se stal klíčovým faktorem pro ekonomický růst. Druhou sadu tvoří kritéria vyplývající z požadavku na ekonomickou efektivnost systému financování. Konfrontací českého systému s nastavenými kritérii dochází autorka k závěru, že český systém neodpovídá téměř žádnému z nich a je tedy třeba přemýšlet o reformě. Konfrontací Anglického systému s těmito kritérii je pak zjišťováno, zda Anglický systém splňuje daná kritéria a mohl by tedy představovat alternativu pro Českou republiku. Poslední kapitola poskytuje specifické vlastnosti mezinárodních systémů založených na odloženém školném s cílem získat inspiraci pro českou reformu v místech, kde Anglický systém selhává v plnění stanovených kritérií. Ukazuje se totiž, že tento nový systém skrývá slabosti v oblastech, jakými jsou adaptabilita...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.