Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
A lesson of higher education funding : England - place to learn?
Zichová, Markéta ; Schneider, Ondřej (vedoucí práce) ; Kameníček, Jiří (oponent)
Tato rigorózní práce si klade za cíl odpovědět na otázku, zda by bylo dobrým nápadem implementovat Anglický systém financování vysokých škol v České republice. Anglický systém je časově nejmladším systémem financování vysokých škol. Jeho hlavní charakteristikou je tzv. odložené školné. Odpověď na tuto základní otázku je hledána prostřednictvím kritérií, která jsou identifikována v kapitolách 2 a 3. První sadou takových kritérií je, nakolik Anglický systém odpovídá současným požadavkům na kvalitu a množství lidského kapitálu, který se stal klíčovým faktorem pro ekonomický růst. Druhou sadu tvoří kritéria vyplývající z požadavku na ekonomickou efektivnost systému financování. Konfrontací českého systému s nastavenými kritérii dochází autorka k závěru, že český systém neodpovídá téměř žádnému z nich a je tedy třeba přemýšlet o reformě. Konfrontací Anglického systému s těmito kritérii je pak zjišťováno, zda Anglický systém splňuje daná kritéria a mohl by tedy představovat alternativu pro Českou republiku. Poslední kapitola poskytuje specifické vlastnosti mezinárodních systémů založených na odloženém školném s cílem získat inspiraci pro českou reformu v místech, kde Anglický systém selhává v plnění stanovených kritérií. Ukazuje se totiž, že tento nový systém skrývá slabosti v oblastech, jakými jsou adaptabilita...
Should the Czech Republic Implement the English System of Higher Education Funding?
Zichová, Markéta ; Schneider, Ondřej (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl odpovědět na otázku, zda by bylo dobrým nápadem implementovat Anglický systém financování vysokých škol v České Republice. Anglický systém je časově nejmladším systémem financování vysokých škol. Jeho hlavní charakteristikou je tzv. odložené školné. Odpověď na tuto základní otázku je hledána prostřednictvím kritérií, která jsou identifikována v kapitolách 2 a 3. První sadou takových kritérií je, nakolik Anglický systém odpovídá současným požadavkům na kvalitu a množství lidského kapitálu, který se stal klíčovým faktorem pro ekonomický růst. Druhou sadu tvoří kritéria vyplývající z požadavku na ekonomickou efektivnost systému financování. Konfrontací českého systému s nastavenými kritérii dochází autorka k závěru, že český systém neodpovídá téměř žádnému z nich a je tedy třeba přemýšlet o reformě. Konfrontací Anglického systému s těmito kritérii je pak zjišťováno, zda Anglický systém splňuje daná kritéria a mohl by tedy představovat alternativu pro Českou republiku. Poslední kapitola poskytuje specifické vlastnosti mezinárodních systémů založených na odloženém školném s cílem získat inspiraci pro českou reformu v místech, kde Anglický systém selhává v plnění stanovených kritérií. Ukazuje se totiž, že tento nový systém skrývá slabosti v oblastech, jakými jsou...
A lesson of higher education funding : England - place to learn?
Zichová, Markéta ; Schneider, Ondřej (vedoucí práce) ; Kameníček, Jiří (oponent)
Tato rigorózní práce si klade za cíl odpovědět na otázku, zda by bylo dobrým nápadem implementovat Anglický systém financování vysokých škol v České republice. Anglický systém je časově nejmladším systémem financování vysokých škol. Jeho hlavní charakteristikou je tzv. odložené školné. Odpověď na tuto základní otázku je hledána prostřednictvím kritérií, která jsou identifikována v kapitolách 2 a 3. První sadou takových kritérií je, nakolik Anglický systém odpovídá současným požadavkům na kvalitu a množství lidského kapitálu, který se stal klíčovým faktorem pro ekonomický růst. Druhou sadu tvoří kritéria vyplývající z požadavku na ekonomickou efektivnost systému financování. Konfrontací českého systému s nastavenými kritérii dochází autorka k závěru, že český systém neodpovídá téměř žádnému z nich a je tedy třeba přemýšlet o reformě. Konfrontací Anglického systému s těmito kritérii je pak zjišťováno, zda Anglický systém splňuje daná kritéria a mohl by tedy představovat alternativu pro Českou republiku. Poslední kapitola poskytuje specifické vlastnosti mezinárodních systémů založených na odloženém školném s cílem získat inspiraci pro českou reformu v místech, kde Anglický systém selhává v plnění stanovených kritérií. Ukazuje se totiž, že tento nový systém skrývá slabosti v oblastech, jakými jsou adaptabilita...
Přírodovědné znalosti žáků 1. stupně ZŠ
ZICHOVÁ, Markéta
Tato diplomová práce ověřuje znalosti vybraných přírodovědných témat u žáků 1. stupně ZŠ. Znalosti byly zjišťovány pomocí vlastní kresby žáků a didaktického testu. Práce zmiňuje analýzu přírodovědných učebnic a pracovních sešitů, které jsou ve školách využívány jako jeden ze zdrojů získávání znalostí přírodnin a živočichů. Výsledky práce slouží k vytvoření představy o tom, v jaké míře je přírodovědné téma na 1. stupni probíráno, a jaké znalosti z této oblasti žáci v dnešní době skutečně mají.

Viz též: podobná jména autorů
5 ZICHOVÁ, Markéta
1 Zichová, Magda
6 Zichová, Miroslava
5 Zíchová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.