Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 389 záznamů.  začátekpředchozí233 - 242dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv literárních cen na mediální obraz oceněných knih (2012)
Linhart, Jiří ; Čeňková, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce řeší vliv zisku literární ceny na mediální obraz oceněné knihy na příkladu roku 2012. Věnuji se konkrétně těmto oceněním a těmto vítězným dílům: Cena Jaroslava Seiferta (Vladimír Binar: Číňanova pěna), Cena Jiřího Ortena (Vratislav Maňák: Šaty z igelitu), Cena Josefa Škvoreckého (Kateřina Tučková: Žítkovské bohyně), Magnesia Litera - Kniha roku (Michal Ajvaz: Lucemburská zahrada). Analyzuji proměnu množství (počet výskytů a podíl v rámci textu) a modifikaci novinářského hodnocení titulu (na škále pozitivní - neutrální - negativní). V prvním případě využívám kvantitativní analýzu mediálního obsahu, v případě druhém komparativní sémiotickou analýzu. Vybraným vzorkem je deset českých periodik, uvádím je v abecedním pořadí: A2, Aktuálně.cz, Hospodářské noviny, Host, iDnes.cz, Lidové noviny, Literární noviny, Reflex, Respekt, Tvar. Hlavním výstupem je zjištění, nakolik česká tištěná i online psaná média reflektují výsledky literárních ocenění, a zároveň pokus o určení mediální síly jednotlivých cen.
Mediální ohlas poválečných děl Jiřího Koláře (Dny v roce, Roky v dnech)
Odehnalová, Tereza ; Čeňková, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato práce si klade za cíl analyzovat poválečnou tvorbu Jiřího Koláře s konkrétním zaměřením na sbírku Dny v roce a její deníkovou modifikaci Roky v dnech. Zaměřuje se na historický kontext Kolářova publikačního období, rozebírá vznik a působení významného uskupení na umělecké scéně, Skupiny 42, seznamuje s životem Jiřího Koláře potažmo s jeho tvorbou, zejména pak rozebírá dvě již zmíněná poválečná díla Dny v roce a Roky v dnech. Zde si klade za důraz vystihnout podstatu tohoto Kolářova díla, jeho nezvyklých metod, kterých v něm užívá a popsat jeho nové formy a způsoby experimentu v konceptu díla a jazykových prostředcích. Nakonec zkoumá mediální ohlas těchto dvou děl. Pomocí dobových recenzí demonstruje komplikovanost tehdejší situaci totalitního režimu, jelikož obě díla byla sice napsána v roce 1947, ovšem sbírka Dny v roce byla o rok později publikována, deníkového doplnění Roky v dnech se čtenáři dočkali až v roce 1992. Důležitou roli v této komplexní analýze Kolářova díla tedy hraje právě historický kontext, a to sice poválečné období a totalitní režim, který manipuloval médii a omezoval vydávat nemalé množství publikací. Mezi autory, kteří takový zákaz dostali, patřil i Jiří Kolář. Na jeho tvorbě je tato skutečnost patrná z důvodu pozdější publikace jeho děl, kvůli které Kolář nemohl počítat...
Možnosti využití čichu v marketingové komunikaci
Polák, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá využitím čichu jako smyslu pro účely marketingové komunikace. V teoretické části jsem v ní zmapoval fungování čichu na biologické úrovni. První část se tak zabývá především funkcemi čichu pro člověka a funkcemi mozku. Právě mozkovým procesům je věnována široká pozornost, neboť důkladné prozkoumání mozkových pochodů je klíčové k pochopení lidského vnímání samotného čichu. Ukazuje se totiž, čich je jako jediný smysl přímo napojen na nejstarší mozkové strukturu, jako je limbický systém, kde se tvoří lidské emoce a paměť. V další části práce se zabývám psychologickými pochody, které přímo vyplývají právě z neurologické anatomie. Zmíněn je především tzv. Proustův efekt, tedy náhlá vzpomínka na téměř zapomenutý zážitek nebo pocit, vyvolaná čichovým podnětem. Následuje velmi stručný úvod do několika marketingových termínů a potom se již práce zabývá praktičtějšími možnostmi využití čichu v marketingu. Tato část obsahuje pestré množství citovaných studií z odborných časopisů, které se zabývají praktickým využitím vůní k ovlivnění lidí, především v souvislosti s nákupním chováním a vlivem čichu na utváření pocitů a postojů k nákupnímu prostředí. Následují příklady firem, které tyto poznatky již využívají v praxi. Vůně je diskutována i jako potenciální součást multisenzorického brandu. Na konci...
Selfpublishing v českém prostředí a změny na knižním trhu s ním spojené
Blažek, Radek ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Jedna z prvních českých prací na téma selfpublishing. Ačkoliv si nepochopení, zakázaní a jinak omezení autoři v minulosti mohli vydat knihu vlastním nákladem, fenomén selfpublishingu, který spisovatelům s pomocí některého ze specializovaných portálů umožňuje zařídit publikaci díla během několika kliknutí a velice levně, je poměrně nový. Větší rozmach začíná zhruba od poloviny první dekády 21. století - a to jak v zahraničí, tak v Česku. Jak ale tato práce ukazuje, následný rozvoj se v USA, které jsou považovány za kolébku této technologie, a v tuzemském prostředí liší. První kapitola mapuje historii samopublikování a dává selfpublishing do kontextu samizdatu, vydávání knih vlastním nákladem a vydání přes klasického nakladatele, snaží se selfpublishing charakterizovat. V druhé kapitole se čtenář seznámí s technologiemi, které umožnily nástup a rozšíření selfpublishingu. Třetí kapitola analyzuje projevy selfpublishingu na knižních trzích v ČR a v USA, dává je do kontextu a porovnává také nejvýznamnější poskytovatele těchto služeb - a to jak ty americké, tak české. Stav, kdy se na veřejnost dostávají díla amatérských autorů, mnozí odborníci i zavedení spisovatelé kritizují, tato práce proto neignoruje ani kritiku, jež k selfpublishingu směřuje. Popsány jsou rovněž vzácné příklady selfpublikujících...
Komunikační aktivity sportovního klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014
Pštross, Pavel ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Práce analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014. Důvodem takto vymezeného období je vstup klubu do první ligy (2011) a začátek sběru dat pro vyhodnocení (2014). Analýza staví na teorii sportovního marketingu, konkrétně je struktura odvozena od položek v marketingovém mixu (produkt, cena, místo, propagace). Vedle představení kubu skrze historii a filozofii obsahuje teoretická část i rozbor psychologických aspektů reklamy a sportu za účelem relevantního výkladu výsledků analýzy. Praktická část je vypracována deskriptivní metodou; výčtem všech využívaných komunikačních kanálů, popisem aktivit v jednotlivých médiích, rozborem formálních aspektů sdělení a zhodnocením funkčnosti webu. Zdrojem byly webové stránky klubu, výroční zprávy a profily klubu na sociálních sítích. Analýza mj. ukázala, že FK Dukla Praha se staví ke komunikaci s fanoušky proaktivně, jako kanál využívá primárně sociální sítě a jazyk uzpůsobuje cílové skupině. Kladné hodnocení získala i kontinuální práce s Fanklubem. Progresivní přístup však nesplňuje podoba webových stránek a současně byla zaznamenána i absentující finanční podpora na sociálních sítích. Jednotlivé výtky se promítly do doporučení v závěrečné části práce. Výsledky analýzy potvrdily, že s ohledem na finanční možnosti klubu byla...
Hrdinové Dne D a srovnání jejich osudů v literatuře faktu
Podlešák, Jindřich ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Šestého června 2014 uplyne 70 let od chvíle, kdy spojenecká vojska uskutečnila největší obojživelnou operaci v dějinách. Již pouze málokdo už dnes tu dobu pamatuje. Ovšem stále žijí zde mezi námi tací, kteří byli těmto dějinným událostem osobně účastni. Svědectví o době, ze které pocházejí, je pro nás dnes zcela jedinečné. Máme výjimečnou příležitost s těmito lidmi hovořit, a tu je třeba využít. V souvislosti s výročím Dne D se vydám prozkoumat pohled na vylodění očima jeho veteránů. Jejich vzpomínky jsou pro mne coby informace z první ruky nejdůležitější. Proto jsem se rozhodl slavnosti osobně navštívit a tyto muže vyhledat. Na pozadí historických skutečností je mým cílem získání svědectví lidí, kteří počátek vojenských operací na západní frontě sami zažili a byli jejich součástí. Zároveň s tím je zde k dispozici celá řada titulů literatury faktu. Téma spojenecké invaze do západní Evropy bylo zpracováno mnohokrát, a tudíž se nabízí možnost rozličné způsoby zpracování porovnat. Spolu s tím pak dáváme do souvislostí zážitky jednotlivých příslušníků amerických a britských jednotek, čímž získáváme ucelenější vhled do tohoto bodu obratu druhé světové války.
Mediální ohlas Sjezdu spisovatelů 2015
Prunarová, Markéta ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá mediálním ohlasem Sjezdu spisovatelů, který se uskutečnil 5. a 6. června 2015 v Praze. Jednalo se o první setkání tohoto jména v polistopadové éře. Pořadatelé se jím přihlásili k tradici sjezdů z doby před rokem 1989 - zejména těch v roce 1956 a 1967, jež se staly důležitými mezníky nejen na poli kulturním, ale i politickém. Sjezd pořádala Asociace spisovatelů - profesní organizace, která vznikla v listopadu 2014. Jedním z důvodů jejího založení bylo i přesvědčení, že stávající Obec spisovatelů, která existuje od roku 1989, již není funkční, dostatečně nezastupuje obor a nehájí zájmy literatury a spisovatelů. První dvě kapitoly se věnují právě historii obou oborových uskupení s cílem odhalit problematické aspekty jejich fungování. Skrze jejich mediální obraz je popsán vývoj, aktivity a témata, jimiž se zabývají. Důvodem podrobného představení obou profesních uskupení je poukázat jednak na širší problematiku sdružování spisovatelů, jednak na relevanci Asociace jako instituce zastupující literární obec. Třetí kapitola nastiňuje současný význam literatury tak, jak je prezentován v mediálních výstupech. Obsahem čtvrté kapitoly je analýza příspěvků, které Sjezd reflektují. Díky ní by měla být identifikována prominentní literární témata rezonující v mediálním prostředí....
Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Nevšímal, Richard ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013 si klade za cíl vykreslit specifické prostředí motivačních kampaní podporujících rozvoj cyklistické dopravy jakožto průsečík několika polí komunikační teorie a praxe. Studovaným případem je událost Do práce na kole (DPNK) pražské neziskové organizace Auto*Mat, která spojuje sociální a zážitkový (resp. event) marketing, přičemž zahrnuje prvky CSR, firemní kultury a gamifikace. Práce popisuje specifika celkové problematiky UCC (Urban Commuter Cycling) a podpůrné trendy ve společnosti a především se vyjadřuje k aspektům komunikace, které byly dle autora zanedbány v kampani DPNK. Práce předesílá okolnosti, historii a komunikační cíle eventu Do práce na kole 2013, který je dále analyzován na základě jeho konceptu a realizace. Analyzuje jeho hlavní zaměření a polemizuje nad možnostmi rozvoje komunikační strategie.
Marketingová komunikace železničního dopravce LEO Express od roku 2012 do současnosti
Poloch, Jiří ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce má za cíl zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci společnosti LEO Express od jejího vstupu na trh až do současnosti. Zabývá se i dalšími tématy, nezbytnými pro ucelený přehled a pochopení souvislostí - nastiňuje problematiku konkurence na českých železnicích, která dlouhá léta nebyla možná a monopol na osobní dopravu měl státní dopravce České dráhy. Dále mapuje historii nejmladšího z účastníků boje o zákazníky na trase Praha - Ostrava, představuje hlavní témata komunikace a nejdůležitější uvedené kampaně. V hlavní části pak rozebírá jednotlivé komunikační kanály, které firma využívá. Každý z nich je popsán a kriticky zhodnocen a zároveň je pro úplnost krátce nastíněno, jakým způsobem jej využívají dva konkurenční dopravci, tedy RegioJet a České dráhy. Tímto způsobem je například analyzován obsah a správa sociálních sítí, webových stránek nebo in-store komunikace v prodejnách jízdenek. Poslední část je pak věnována analýze dat z průzkumu, který jsem provedl mezi cestujícími přímo na palubě vlaku. Z něj vyplývá například přijetí komunikačních aktivit firmy v očích jejích zákazníků nebo povědomí o kampaních, které firma během své existence uvedla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 389 záznamů.   začátekpředchozí233 - 242dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.