Název: Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Překlad názvu: Non-profit event marketing: case study of Do práce na kole 2013
Autoři: Nevšímal, Richard ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Auto*Mat; do práce na kole; Event marketing; komunikace; rozvoj cyklistické dopravy; sociální marketing; zážitkový marketing; Auto*Mat; bike to work; communication; Event marketing; social marketing; urban commuter cycling development

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72480

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341600


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet